ES Primavera Sound 2016

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Inderdaad een paar zekerheidjes die ontbreken (ook Sleep, Lush, Girl Band, …).

Vooral Sleep is inderdaad wel een gemis. Zeker als je bedenkt dat ze vorig jaar onder andere Sunn o))), Earth en Electric Wizard hadden.

Verder natuurlijk niks op aan te merken. Die elektronische namen ook zeg, die paar die er staan zijn ook zo raak. Moderat, FloPo, Dj Koze, Pantha Du Prince, Evian Christ, Kiasmos... Hulde toch weer.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Wolf Parade ook een opvallende afwezige. Vorige week nog aangekondigd dat ze eindelijk uit hiatus terugkeerden, en ze zitten tijdens Primavera in Europa.

Ben overigens erg benieuwd naar de lineup van Porto. Dat is voor mijn vriendengroep en ik een meer interessante optie (combitickets half zo duur terwijl ze 2/3 van de goede namen delen + al op reis geweest naar Barcelona en niet naar Porto). Tame Impala, LCD Soundsystem en Radiohead zijn daar bijvoorbeeld al voor afgeschreven.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Telkens als je het rijtje namen doorkijkt kom ik wel weer wat nieuws tegen. Bardo Pond, Loop, Goat, Suuns.. Hopelijk weet Eindhoven Psych Fest wat van deze namen te pakken.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


En nog even de poster met namen op grootte. Die animatie trouwens nogsteeds zeg, wat een sfeertje hebben ze met dat hele space-thema gecreëerd voor deze editie.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Heuh, Bradford Cox staat er maar Deerhunter niet.

Toch wel, onderaan het bovenste blokje ;)

Het is wat PwoperFish zegt: je moet die affiche 5 keer bekijken eer je doorhebt wie er allemaal staat. Heb zelf pas een kwartier geleden gemerkt dat Beak> er ook bij zit.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
gewonnen :D

Zitten wel wat leuke verrassende namen tussen. Suede, Dinosaur Jr., Mudhoney, Venom, Drive Like Jehu.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha dom, maar pff gedachten spoken rond in mijn hoofd om een maandje maximaal bij te lenen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Er staat overigens ook een onbestaande band op de affiche met de dagverdeling. Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.
Ga weg.
Ik ben mezelf hier een beetje aan het opeten. Vliegtickets zijn nu 100 euro, als ik DTRH en LGW kaartjes verkoop ben ik al een heel eind.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Er staat overigens ook een onbestaande band op de affiche met de dagverdeling. Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.

Haha wat de fack, dat zou gekte zijn.

Edit: welke naam is dat dan?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Kereltje wrote:
Er staat overigens ook een onbestaande band op de affiche met de dagverdeling. Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.

Haha wat de fack, dat zou gekte zijn.

Edit: welke naam is dat dan?

Society Fun Lie, op vrijdag. Is een anagram van Since I Left You. En aangezien ze ter hoogte van Animale Collective en Beirut staat is het zeker geen kleine naam.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Meerdere vrienden die willen, waarschijnlijk gaat dit gebeuren.

#FestiMeeting

Trouwens ik wil jullie niet uit jullie droom halen ofzo, maar op de officiele line up staat Society Fun Lie er niet bij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken