Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vooral Sleep is inderdaad wel een gemis. Zeker als je bedenkt dat ze vorig jaar onder andere Sunn o))), Earth en Electric Wizard hadden.
Verder natuurlijk niks op aan te merken. Die elektronische namen ook zeg, die paar die er staan zijn ook zo raak. Moderat, FloPo, Dj Koze, Pantha Du Prince, Evian Christ, Kiasmos... Hulde toch weer.
Wolf Parade ook een opvallende afwezige. Vorige week nog aangekondigd dat ze eindelijk uit hiatus terugkeerden, en ze zitten tijdens Primavera in Europa.
Ben overigens erg benieuwd naar de lineup van Porto. Dat is voor mijn vriendengroep en ik een meer interessante optie (combitickets half zo duur terwijl ze 2/3 van de goede namen delen + al op reis geweest naar Barcelona en niet naar Porto). Tame Impala, LCD Soundsystem en Radiohead zijn daar bijvoorbeeld al voor afgeschreven.
Telkens als je het rijtje namen doorkijkt kom ik wel weer wat nieuws tegen. Bardo Pond, Loop, Goat, Suuns.. Hopelijk weet Eindhoven Psych Fest wat van deze namen te pakken.
En nog even de poster met namen op grootte. Die animatie trouwens nogsteeds zeg, wat een sfeertje hebben ze met dat hele space-thema gecreëerd voor deze editie.
Het is wat PwoperFish zegt: je moet die affiche 5 keer bekijken eer je doorhebt wie er allemaal staat. Heb zelf pas een kwartier geleden gemerkt dat Beak> er ook bij zit.
Er staat overigens ook een onbestaande band op de affiche met de dagverdeling. Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.
Er staat overigens ook een onbestaande band op de affiche met de dagverdeling. Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.
Kereltje wrote:
Society Fun Lie, op vrijdag. Is een anagram van Since I Left You. En aangezien ze ter hoogte van Animale Collective en Beirut staat is het zeker geen kleine naam.