ES Primavera Sound 2016

Zou het?

El Primavera Sound anunciarà el cartell a les 20:16 del 20/1/16 perquè tot sigui ultra 2016. #PrimaveraAllStars
https://twitter.com/FerranBassa/status/689876975796801540

Of toch morgen pas?

Het mag wel stilaan gaan komen. Ben zelf van #hype naar geïrriteerd aan het gaan, en ik merk dat velen gewoon afhaken.

Hopen op Radio Hoofd. Al lijkt me dat teveel wishful thinking. Een Primavera lineup heb ik nog nooit gezien. Dus hoe dan ook benieuwd.

Op een Amerikaans forum zou een betrouwbare gast (schijnbaar he ;)) hebben gezegd dat ze vrijwel zeker op Lollapalooza staan. Wat dat betreft is dat beetje hoop wel voor te stellen.

Het mag wel stilaan gaan komen. Ben zelf van #hype naar geïrriteerd aan het gaan, en ik merk dat velen gewoon afhaken.

jawel hé. Heb net rond 8 uur weer ingeschakeld. Maar had me niet moeten voorstellen dat ik hier al die tijd op heb zitten wachten

Ik zet het zelf telkens op tussen 10 voor en 10 na. Ze hadden beter om 18u of 19u gelost terwijl er een piek aan kijkers was, nu denken de meesten eerder 'ik zie het straks wel op sociale media passeren'.

Nou 20:16 is het ook niet...

Ik denk dat je om het kwartier kan checken want dan loopt die loop af. Maar je gaat het sowieso missen als je even weggaat. Dat zul je altijd zien.

Ben er wel klaar mee, vind het heel raar dat het zo lang duurt. Die piek is namelijk al lang voorbij. Ik zie het zo wel voorbij komen.

Denk dat er 1 naampje aankomt, al dan niet over 10 minuten en anders een andere dag.

Denk dat er 1 naampje aankomt, al dan niet over 10 minuten en anders een andere dag.

Volgens mij was de reden dat ze de eerste aankondiging zo lang uitstelden dat ze het hele affiche in één keer bekend wilden maken. Denk dat áls er iets aankomt vandaag, dat het dan gewoon de godsganse zooi is.

Heb die video allang weggeklikt, ben nu iedere tien seconden deze pagina aan het vernieuwen. Veel interessanter.

Poster zal sowieso in zijn geheel komen, dat zei de organisator min of meer in een interview.

Maar dan zal het voor morgen zijn gezien alle aanwijzingen die we reeds hebben.

Ik vermoed dat het pas morgen gaat zijn dan. Met een mail en extra aftelklok bv.

(ook de organisator zegt dat het maar om te lachen is)

https://twitter.com/gabiruizps/status/689898540781404160

Nou dat was weer een hoop hype voor niets. Het lijkt Rock Werchter of Best Kept Secret wel.

Users who are viewing this thread