Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
El Primavera Sound anunciarà el cartell a les 20:16 del 20/1/16 perquè tot sigui ultra 2016. #PrimaveraAllStars
https://twitter.com/FerranBassa/status/689876975796801540
Op een Amerikaans forum zou een betrouwbare gast (schijnbaar he ) hebben gezegd dat ze vrijwel zeker op Lollapalooza staan. Wat dat betreft is dat beetje hoop wel voor te stellen.
Ik zet het zelf telkens op tussen 10 voor en 10 na. Ze hadden beter om 18u of 19u gelost terwijl er een piek aan kijkers was, nu denken de meesten eerder 'ik zie het straks wel op sociale media passeren'.
Volgens mij was de reden dat ze de eerste aankondiging zo lang uitstelden dat ze het hele affiche in één keer bekend wilden maken. Denk dat áls er iets aankomt vandaag, dat het dan gewoon de godsganse zooi is.
Heb die video allang weggeklikt, ben nu iedere tien seconden deze pagina aan het vernieuwen. Veel interessanter.