ES Primavera Sound 2016

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Nog even speculeren met het 'All Stars' dan wel 'Space' thema in combinatie met tour geruchten in 2016..
Radiohead (Dead air space blog)? David Bowie (Space Oddity?), Neil Young (Harvest Moon)?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Bowie komt niet. Nu niet, nooit niet. Zijn manager heeft over de jaren heen al vaak herhaald dat Bowie het niet meer wil doen, maakt niet uit hoeveel geld er naar hem gesmeten wordt.

Overigens hoort Space Oddity niet eens tot de beste platen van Bowie. In de onmogelijke situatie waarin ze hem toch kunnen overtuigen kan ik zo 5 albums noemen die hij eerder in zijn geheel zou spelen dan Space Oddity. Gewoon een slechte poging om een onbenullig artwork toch maar aan een artiest te kunnen koppelen.

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Kaarten kunnen dit jaar alleen met creditcard aangeschaft worden om bij de kassa aan te tonen dat je de rechtmatige eigenaar bent. Daar gaat mijn plan om voor 145 euro een kaartje te kopen :(
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Kaarten kunnen dit jaar alleen met creditcard aangeschaft worden om bij de kassa aan te tonen dat je de rechtmatige eigenaar bent. Daar gaat mijn plan om voor 145 euro een kaartje te kopen
frownie.png

Hoe bedoel je? Moet je eigen naam het zelfde zijn als op de creditcard?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Our system does not admit virtual card payments, because in order to pick up your tickets it is required to show the card used in the purchase as well as a document assuring the ownership of the card (such as an ID card or a passport).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Dat meen je... Dan kan ik dus geen kaarten kopen, nou ja anders gezegd: niet naar binnen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Wtf? Ik heb zelf ook geen creditcard. Mijn ma wel maar daar heb ik dan niet zo veel aan dus.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja flink kut dit, twee jaar geleden werkte ze met PayLogic en ging het gewoon met IDeal. Maar for some reason zijn ze overgestapt op TicketMaster..
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb ze een mailtje gestuurd, eens kijken wat voor antwoord we daarop krijgen

edit: ook staat dit op de site, wat er op wijst dat je gegevens(bijv creditcardgegevens) van anderen legaal kan verstrekken
If you give data of a third party you are obliged to give and obtain consent for the handling of their personal data, which are subject to our privacy policy outlined in the following clause:
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
goed nieuws

Je kan dus gewoon naar binnen als je creditcard van iemand anders gebruikt


Ah mooizo. Gaat dan waarschijnlijk niet meer lukken om vandaag een kaartje te kopen, maar in ieder geval goed om te weten.

Morgen ook nog €145. Toch apart, er lijkt geen naam te komen voor de verhoging
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
neontiger8 wrote:
goed nieuws

Je kan dus gewoon naar binnen als je creditcard van iemand anders gebruikt


Ah mooizo. Gaat dan waarschijnlijk niet meer lukken om vandaag een kaartje te kopen, maar in ieder geval goed om te weten.


Morgen ook nog €145. Toch apart, er lijkt geen naam te komen voor de verhoging
Ja jammer van die naam. Niet dat ik het daar van af laat hangen, maar ben best nieuwsgierig.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
https://twitter.com/gabiruizps/status/669900637832892417

Een tweet van een van de organisatoren. Vrij vertaald is dit een soort mopje over hoe niemand in de organisatie het op zich nam om dit jaar nog iets aan te kondigen.

Vermoedelijk hebben ze geen enkele naam die er echt uit springt (en nu al aangekondigd mag worden). Ik denk dan aan PJ Harvey - Beck - Sigur Ros - LCD Soundsystem - Massive Attack - The XX/Bon Iver als de 6 headliners. Niets dat onhaalbaar is voor een Northside of BKS, maar wel 6 keer raak voor de gemiddelde Primavera-bezoeker.

EDIT: hij heeft net nog wat vragen beantwoord op Twitter, en het komt inderdaad neer op wat ik hierboven zei. Vorige jaren hadden ze namen waar ze zo trots op waren dat ze besloten een vroegtijdige aankondiging te doen, dit jaar hebben ze dat achterwege gelaten. Dus kan je tussen de lijnen door lezen dat er niets uit springt (behalve LCD dat door Coachella geblokkeerd wordt).
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Kan altijd, maar er is geen rede om aan te nemen dat het zo is. Overigens zijn headliners op PS ook weer niet zo groot. Als je kijkt naar Anthony & The Johnsons, Arcade fire, QOTSA, NIN, Ride, Interpol, The Strokes zijn dat niet de grootste publiektrekkers op andere majors. Het zijn grote namen, maar staan niet in verhouding met Radiohead. De headliners op PS trekken een bepaald soort mensen aan, Radiohead trekt nog veel meer mensen aan, buiten de PS doelgroep. Geen rede om het uit te sluiten hoor, maar ik zou er niet op hopen.
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
en -zoals ieder jaar- circuleren er al nep-affiches.
The Last Shadow Puppets zou wel mooi zijn op Primavera... :)

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken