ES Primavera Sound 2016

Nou daar zou ik het voor doen, maar een poster waar ik bijna alle namen ken kan niet kloppen.

Ik zou ook wel gaan met zo'n line up.

Altijd jammer om te zien dat ls mensen tijd steken in een nep affiche maken dat ze bandnamen verkeerd schrijven (Cage The ElephantS)

Stukjes uit een lokaal interview, gepost op eFestivals:

- Primavera kondigt zelf liefst alle namen in één keer aan. Dat er de vorige jaren al headliners in de herfst bekend waren was steeds op verzoek van de artiest. Dat er nu nog niets bekend is heeft dus niets te maken met het gebrek aan een indrukwekkende headliner, enkel dat er dit jaar niemand om een uitzondering vroeg.

- Radiohead is echter al uitgesloten. Volgens de organisator ligt de affiche al een drietal maanden vast, terwijl Greenwood twee maand geleden zei dat er nog geen shows vastliggen.

Ach Primavera gaat toch om de breedte, en ik zie van Radiohead liever een 2-3 uur durende zaalshow.

Zal wel voor deze week zijn dan. De organisator loopt steeds meer te teasen op Twitter + eind deze week komt de poster van een Frans festival (in hetzelfde weekend) dat altijd veel namen deelt met Primavera.

Radiohead blijf ik onwaarschijnlijk vinden. Denk eerder dat die geruchten weer de kop opsteken omdat 'Primavera toch de logische keuze moet zijn indien ze festivals doen'. Neil Young wordt wel steeds vaker genoemd: geen Spaanse datum aangekondigd en vrij in dat weekend. The National kan je sowieso afstrepen, op Primavera is 2014-2016 te snel om een headliner te herhalen.

Heel erg benieuwd. Hopelijk valt het mee, het zit er financieel gewoon niet in voor mij.
Oke, dat is natuurlijk lullig. Hopelijk een aantal verrassingen, zou mooi zijn als er weer een teken van leven van Grizzly Bear is oid.

de vraag is wanneer. Het loopt als een malle!
Vast wel iemand die daar achter kan komen :)

de vraag is wanneer. Het loopt als een malle!
Vast wel iemand die daar achter kan komen
simple-smile.png

De organisatie laat echt niks los, als je ernaar vraagt teasen ze of krijg je antwoord naast de kwestie.

Maar die timer gaan ze geen dagen online laten staan. Zal wel ergens op het uur zijn: 18-19-20u.

Een heel uur is sowieso logisch. Nu begint de hype een beetje. Dus straks op het hoogtepunt rond een uurtje of 18 zal het wel gebeuren.
Die trappetjes zijn er trouwens niet voor niets. Er komt misschien straks wel een poppetje in beeld lopen die op dat blauwe knopje drukt :)

Het lijkt erop dat het loops van een kwartier zijn met dat ze steeds ééntje meer aftellen. Ze kwamen net tot 6,5,4 en hij werd toen afgekapt.
Kijken of ze de volgende keer tot 3 gaan.

ps. nou daar ging deze theorie...

Het lijkt erop dat het loops van een kwartier zijn met dat ze steeds ééntje meer aftellen. Ze kwamen net tot 6,5,4 en hij werd toen afgekapt.
Kijken of ze de volgende keer tot 3 gaan.

Helaas, weeral gestopt op 4.

Vorige jaren kwam de affiche steeds om 20u. Maar geen idee of dat relevant is, want vorige jaren was het altijd in combinatie met een soort persconferentie.

hahaha wel grappig hoeveel mensen hier nu mee bezig zijn.
Toch is dat aftellen wel het moment dat de loop weer overnieuw lijkt te beginnen. Voor de rest hoor ik er niet veel..

Hij is wel weer van de primavera sound site weg, of niet?

Voor als jullie het heel interessant vonden.
Het lijken geluidfragmenten van deze ruimte missie:

https://en.wikipedia.org/wiki/STS-1

Hopen op Radio Hoofd. Al lijkt me dat teveel wishful thinking. Een Primavera lineup heb ik nog nooit gezien. Dus hoe dan ook benieuwd.

Users who are viewing this thread