ES Primavera Sound 2016

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
Seatwave is de enige officieel erkende plaats voor tweedehandstickets:

http://www.seatwave.com/primavera-sound-2016-tickets/season

If you cannot come to the festival and you want to sell your full festival ticket or day ticket to another user, you can do so on Seatwave, the only platform recommended for the safe exchange of tickets between private individuals.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Society Fun Lie was toch geen Hoax: Avalanches bevestigd! Heel erg tof (nu stiekem hopen op BKS) :)

http://www.primaverasound.es/noticiaSingle?id=1437&lang=en
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Society Fun Lie was toch geen Hoax: Avalanches bevestigd! Heel erg tof (nu stiekem hopen op BKS)
simple-smile.png


http://www.primaverasound.es/noticiaSingle?id=1437&lang=en
Ik zou er niet op rekenen, dit zal wel exclusief voor PS zijn. En dan later in het jaar mogelijk een zaaltour met LGW? ofzo.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Field Day is eigenlijk ook een best goed festival, zou ik meer in de gaten moeten houden.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
18 acts die vrijdag die ik zou willen zien... en dan wil ik ook op tijd naar Radiohead toe (of eigenlijk hopen dat Beach House voor Radiohead speelt, en dan blijven wachten)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ze hebben daar zeker een mooie verhouding tussen bandjes en sterke elektronische acts. Maar toch niet klasse beter dan BKS, Matthijs?

Ben trouwens erg jaloers dat je The Avalanches gaat zien op Primavera. Dat zal een prettig onthaal worden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Field Day is eigenlijk ook een best goed festival, zou ik meer in de gaten moeten houden.

Hou ik elk jaar in de gaten vanwege het makkelijke traject Brussel - Londen. Helaas is dat festival steeds een clusterfuck aan overlappingen, waardoor je toch zeker 1/3 van de interessante acts op voorhand kan schrappen. En dan kan je net zo goed BKS of DTRH doen voor dat geld.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
MRMantel wrote:
Field Day is eigenlijk ook een best goed festival, zou ik meer in de gaten moeten houden.


Hou ik elk jaar in de gaten vanwege het makkelijke traject Brussel – Londen. Helaas is dat festival steeds een clusterfuck aan overlappingen, waardoor je toch zeker 1/3 van de interessante acts op voorhand kan schrappen. En dan kan je net zo goed BKS of DTRH doen voor dat geld.
OT: Hoe geraak je dan zo snel en gemakkelijk naar London? Zou graag een festival doen, maar vliegen is amper een optie en de trein is redelijk duur??
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Kereltje wrote:
MRMantel wrote:
Field Day is eigenlijk ook een best goed festival, zou ik meer in de gaten moeten houden.


Hou ik elk jaar in de gaten vanwege het makkelijke traject Brussel – Londen. Helaas is dat festival steeds een clusterfuck aan overlappingen, waardoor je toch zeker 1/3 van de interessante acts op voorhand kan schrappen. En dan kan je net zo goed BKS of DTRH doen voor dat geld.


OT: Hoe geraak je dan zo snel en gemakkelijk naar London? Zou graag een festival doen, maar vliegen is amper een optie en de trein is redelijk duur??

Altijd met de Eurostar. Als je de prijzen een beetje in het oog houdt en geen problemen hebt met vroeg/laat vertrekken of aankomen kan je aan 39 euro per rit gaan. Komt dan uiteindelijk op hetzelfde neer als vliegen met een low cost-maatschappij (en het is praktischer aangezien je meteen in het centrum van Londen arriveert). Ik heb nu wel het voordeel dat ik tegen Brussel woon en de trip naar Brussel Zuid voor mij verwaarloosbaar is. Als je in het westen van het land woont kan je ook via Lille proberen, vanwege de kortere afstand kan je daar gemakkelijker aan tickets van 39 euro geraken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ze hebben daar zeker een mooie verhouding tussen bandjes en sterke elektronische acts. Maar toch niet klasse beter dan BKS, Matthijs?

Ben trouwens erg jaloers dat je The Avalanches gaat zien op Primavera. Dat zal een prettig onthaal worden.
Verschil is de consistentie van de line-up. De optredens die je niet ziet dragen ook bij aan de sfeer van een festival. Zo kom ik liever iemand tegen die helemaal enthousiast van The Avalanches afkomt dan iemand die net van Two Door Cinema Club komt (ook al zou ik desbetreffense acts beide niet hebben gezien). Dat is tegelijkertijd wat me ook een beetje tegenstaat aan de bks line-up dit jaar.

Op je andere opmerking: grote kans dat ze tegelijk worden geprogrammeerd met Radiohead, of op een ander ongunstig moment. Er zijn maar een handvol acts waarvan ik zeker weet dat ik ze ga zien daar.
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
Er komt een nieuw podium aan de zee dat vroeger begint en 'elektronische acts' zal huisvesten. Het wordt een soort van cocktail/beach club ... En je kan ook even in zee zwemmen; er zijn kleedkamers. :)

From this venue it will be possible to access the beach directly through an access that will be open from midday to 9 pm. There will also be services such as changing rooms and towels available for all those who wish to have a swim before continuing the festival experience.


http://www.primaverasound.es/noticiaSingle?id=1442
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm ik weet het niet.. maar op zich, voor DJ Koze of Todd Terje wil ik best even langs gaan.

Overigens helemaal uitverkocht...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Timetable valt op het eerste oog best mee. Een paar nare clashes, maar ik kan ook dingen zien waarvan ik er vanuit was gegaan dat ik ze niet zou kunnen zien.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Prima schema inderdaad al heb ik ook wel een paar hele nare clashes: Suede vs. Daughter, Lush vs. Savages en Julia Holter vs. Sigur Ros om maar wat te noemen...

Ja toevallig een idee of er kluisjes aanwezig zijn. Beach Club lijkt me best wel chill en je kunt er zwemmen, zeker ook omdat Todd Terje en Simian Mobile Disco er staan. Maar om nou de hele dag in een zwembroek te lopen weet ik ook niet ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zal bij mij zoiets worden, enige clash waar ik echt over twijfel/van baal is TLSP met Animal Collective. Zal verder zoiets worden: http://clashfinder.com/s/primaverasound16/?user=Mrmantel&
Tenzij ik toch besluit om naar BKS te gaan, dan kan ik Air en EITS skippen om naar Kamasi Washington en Floating Points te gaan.
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie of nog moet leren kennen?
Ik kan theoretisch meer dan 30 volle shows zien. Fucking veel zin in.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
http://clashfinder.com/s/primaverasound16/?user=06icmz.bd&

Dit is wat ik er van maak. Met in het rood de acts waarvan ik echt baal dat ik ze moet missen. Kan uiteraard nog veranderen. Ik zou zelf misschien wat Lowlands-acts overslaan, maar ik ga ook niet in mn eentje, dus dat wordt vechten ;)

Maar inderdaad, tips zijn altijd welkom!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken