Pinkpop 2025

Tinus101

Support act
21 nov 2022
874
1.050
- Waar er in België, Frankrijk, Duitsland of Scandinavië (laat staan de VK) het geen enkel probleem is om een eigen binnenlandse act als headliner neer te zetten is dit voor PP nog altijd een veel te grote stap
Dit kun je natuurlijk gewoon verklaren door het feit dat bepaalde acts uit die landen gewoon groter zijn. Uit België zijn denk ik alleen Stromae (en misschien Angele) echte headliners en verder is daar ook niks echt headliner waardig
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
557
359
Voor RW is de wishlist al geopend voor 2025. Wanneer zal de gouden tip van Pinkpop weer beginnen?
En is dit misschien al een voorbode dat RW al vroeg met nieuws komt?
Meestal rond Oktober! Kan mij niet herinneren dat er vorig jaar een uitslag was van de Gouden Tip 🤔
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Meestal rond Oktober! Kan mij niet herinneren dat er vorig jaar een uitslag was van de Gouden Tip 🤔
Zo ver ik weet hebben ze inderdaad 0 aandacht gegeven aan de gouden tip.

Ik heb sowieso het gevoel dat het gewoon een verkoop trucje is. Dan stond nothing but thieves sowieso al gepland bijvoorbeeld. Maar als veel mensen het ook als gouden tip gaven kunnen ze doen als of het daardoor komt.

Maar kan ook gewoon een gare complot zijn van me.
 

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
60
63
Gouden Tip is ook niet meer dan even peilen wat bezoekers willen zien, groot deel van de lineup zal wel al vastliggen ook. En dan inderdaad zo brengen alsof ze geboekt hebben adhv de gouden tip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Nee dat is toch wel een feit haha. Een gigaband die samenkomt en een exclusieve tour doet op je festival weten te krijgen is zowat het beste wat ze had kunnen overkomen.

Wellicht in 2026.
Dit ben ik helemaal met je eens. Maar met “mening” bedoelde ik meer dat het voor mij niet op Pinkpop hoef te staan omdat het totaal niet mijn band is.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
ik dacht, dat het misschien wel leuk was ook de podiumindeling aan mijn voorspelling toe te voegen
geeft een beetje kleur er aan ;)


Bekijk bijlage 10147
Dit zou voor mij wel een erg sterke line up zijn al zet je hier veel grote namen in die niet pssen op deze posities . Noah Kahan verkoopt in een mum van tijd de ziggo dome uit. Ik denk dat hij op een positie van Hozier beter staat ( sub headliner) of afsluiter noord. Ook gezien de hype rondom zijn muziek.


Verder hoop ik niet dat Rihanna komt. Na haar Pukkelpop optreden hoef ik haar nooit meer te zien wat een drama. Pas haar aan met Katy Perry en het lijkt me al realistischer. Nieuw album…Maar dat is totaal geen kaartenverkoper . Dus ben benieuwd wat het wordt.

Eminem en Foo Fighers erg sterk daarentegen…ik mis wel een beetje de rap namen van Eminem gedurende het hele weekend. Denk dat je die mensen ook moet overtuigen met nog wat andere rap namen erbij. En met Snelle bereik je die niet…

Qua headliners ben ik benieuwd wat Pinkpop weet te boeken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Verder hoop ik niet dat Rihanna komt. Na haar Pukkelpop optreden hoef ik haar nooit meer te zien wat een drama. Pas haar aan met Katy Perry en het lijkt me al realistischer. Nieuw album…Maar dat is totaal geen kaartenverkoper . Dus ben benieuwd wat het wordt.

Eminem en Foo Fighers erg sterk daarentegen…ik mis wel een beetje de rap namen van Eminem gedurende het hele weekend. Denk dat je die mensen ook moet overtuigen met nog wat andere rap namen erbij. En met Snelle bereik je die niet…
Je noemt 'geen Rihanna' vanwege Pukkelpop, maar Eminem speelde 3 jaar eerder een minstens zo dramatisch slechte show op dat festival hoor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.272
7.219
Verder hoop ik niet dat Rihanna komt. Na haar Pukkelpop optreden hoef ik haar nooit meer te zien wat een drama. Pas haar aan met Katy Perry en het lijkt me al realistischer. Nieuw album…Maar dat is totaal geen kaartenverkoper . Dus ben benieuwd wat het wordt.
Katy Perry is geen headliner meer anno 2025.

Ik zou Rihanna echt een toffe headliner vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Justin Timberlake naar Heartland festival in juni.

Toch wel een kanshebber voor Pinkpop denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Justin Timberlake naar Heartland festival in juni.

Toch wel een kanshebber voor Pinkpop denk ik.
sluit wel aan bij de geruchten uit Zuid Amerika voor het voorjaar van 2025...

stond al in mijn kanshebbers lijst
Foo Fighters - wenslijst Mojo / Pinkpop
Justin Timberlake - week voor Pinkpop headliner op festival in Denemarken
Rihanna - tour LiveNation en gerucht Glasto en gerucht nieuw album
Eminem - nieuw album en tour verwacht
Springsteen - data rond Pinkpop
Billie Eilish - data rond Pinkpop
The Killers - nieuwe muziek en ik verwacht wel meer tourdata
Linkin Park - mogelijke comeback aankondiging
Pearl Jam - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Green Day - verwacht doortrekken tour, gerucht Zuid Amerika
Katy Perry - nieuwe muziek en comeback, gerucht Zuid Amerika
Post Malone - nieuw album en veel genoemd kanshebber?

fyi, Oasis uit de lijst verwijderd voor 2025

edit : Timberlake kans verhoogd imo
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Minie en theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.643
7.343
Justin Timberlake naar Heartland festival in juni.

Toch wel een kanshebber voor Pinkpop denk ik.
In Hengelo is er ook een Heartland festival. Indoor, focus op country muziek. Ik was dus even in totale verwarring.

Justin Timberlake lijkt me een hele geschikte PP headliner. Genoeg bekend materiaal, niet helemaal uit de picture (dit jaar 3 Ziggo Dome's) en een kaartverschuiver. Doen PP!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.836
3.159
Timberlake zou naar mijn inziens ook gewoon een goede headliner zijn voor Pinkpop. Meer pop, grote kaartverkoper en niet een naam die elke 2 jaar op de festivals staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Best wel een typische naam voor Pinkpop ja.
daarbij mag gezegd worden, na de geruchten over Lollapalooza Brazilie. Pakt hij dus in 2025 een headline spot op een festival in EU.
Dat maakt voor NL de kans al groter dat hij in NL kan kiezen voor een festival en niet een eigen show in bijvoorbeeld ArenA.
Kans voor Pinkpop, met een week voor Pinkpop in Denemarken als headliner op een festival, wel heel groot!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.251
daarbij mag gezegd worden, na de geruchten over Lollapalooza Brazilie. Pakt hij dus in 2025 een headline spot op een festival in EU.
Dat maakt voor NL de kans al groter dat hij in NL kan kiezen voor een festival en niet een eigen show in bijvoorbeeld ArenA.
Kans voor Pinkpop, met een week voor Pinkpop in Denemarken als headliner op een festival, wel heel groot!
Eens; wat mij betreft ineens wel een van de meest voor de hand liggende opties. Had slechter gekund, toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Dus 2 van de drie afsluiters in de vorm van Foo Fighters en Justin Timberlake, zou meer dan prima zijn voor Pinkpop niet? Misschien een nieuwere naam als derde en je hebt een mooi evenwicht.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken