Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.744
5.254
Dus 2 van de drie afsluiters in de vorm van Foo Fighters en Justin Timberlake, zou meer dan prima zijn voor Pinkpop niet? Misschien een nieuwere naam als derde en je hebt een mooi evenwicht.
Heeft Foo Fighters daadwerkelijk al signalen gegeven volgende zomer weer te touren?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Geen idee, maar vind de hint van die programmator maar weinig subtiel. Al blijft dit Pinkpop natuurlijk.
In 2023 zaten ze toch eigenlijk iets soortgelijks te zeggen van we willen foo fighters terwijl ze toen al bekend hadden dat ze naar Engeland zouden gaan
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.744
5.254
Duidelijk. Dan keur ik hierbij uw voorstel af :giggle:
Het is ook niet echt des Pinkpops het voortouw hierin te nemen en uit te zoeken of het daadwerkelijk wat is met een nieuwe zanger(es).
Ligt eerder voor de hand dat Linkin Park een rondje of drie langs de velden doet voordat Pinkpop zich eraan waagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Het is ook niet echt des Pinkpops het voortouw hierin te nemen en uit te zoeken of het daadwerkelijk wat is met een nieuwe zanger(es).
Ligt eerder voor de hand dat Linkin Park een rondje of drie langs de velden doet voordat Pinkpop zich eraan waagt.
Ik snap wat je zegt. En waarschijnlijk geef ik ze nu teveel krediet, maar na in 2024 niet op 1, maar op 2 van je 3 dagen met een kleine 30.000 tickets te blijven zitten, zullen ze bij Bureau Pinkpop toch wel iets assertiever worden?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Ik snap wat je zegt. En waarschijnlijk geef ik ze nu teveel krediet, maar na in 2024 niet op 1, maar op 2 van je 3 dagen met een kleine 30.000 tickets te blijven zitten, zullen ze bij Bureau Pinkpop toch wel iets assertiever worden?
Tsja,alles staat of valt met de line-up en die was dit jaar niet echt....Kan me niet voorstellen dat ze bij PP/Mojo echt tevreden zijn geweest of misschien toch??Financieel zal het toch wel een domper zijn geweest ,tijd voor een mooie en goede line-up'25.Over een tijdje weten we meer en kunnen we weer klagen of jubelen??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Door de aankondigingen in Zuid Amerika voor de Lollapalooza's en Estereo Picnic aanpassing aan
mijn kanshebbers lijst

Justin Timberlake - week voor Pinkpop headliner op festival in Denemarken, ook headliner festivals Zuid Amerika 2025... 2025 festivals?
Foo Fighters - wenslijst Mojo / Pinkpop

Rihanna - tour LiveNation en gerucht Glasto en gerucht nieuw album
Eminem - nieuw album en tour verwacht
Springsteen - data rond Pinkpop
Billie Eilish - data rond Pinkpop
The Killers - nieuwe muziek en ik verwacht wel meer tourdata
Linkin Park - mogelijke comeback aankondiging
Shawn Mendes - headliner festivals Zuid Amerika 2025
Olivia Rodrigo - headliner festivals Zuid Amerika 2025
Post Malone - nieuw album en veel genoemd kanshebber?

fyi, Oasis uit de lijst verwijderd voor 2025
verwijderd uit de lijst: Pearl Jam, Green Day en Katy Perry niet op de festivals aangekondigd, wellicht losse shows te verwachten?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.274
7.219
Afhankelijk van het dagprogramma ben ik er dan een weekendje bij. Hopelijk zetten ze dan wel wat moois tegenover Timberlake.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
Justin Timberlake - Olivia Rodrigo - Foo Fighters

Dan lopen ze bij Buro Pinkpop de polonaise
Vervang Rodrigo door Springsteen dan loop ik polonaise
Afhankelijk van het dagprogramma ben ik er dan een weekendje bij. Hopelijk zetten ze dan wel wat moois tegenover Timberlake.
het is Pinkpop, wat denk je dat er gebeurt door Mojo 😜
 
  • Confetti
Waarderingen: Maria

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.274
7.219
Vervang Rodrigo door Springsteen dan loop ik polonaise

het is Pinkpop, wat denk je dat er gebeurt door Mojo 😜
Ik hoop dat dit jaar het eerste stapje naar meer was.

En nee, laat Rodrigo daar maar staan! Springsteen heeft al een paar jaar op rij in NL gespeeld. 2022 zelfs Landgraaf nog. Is imo niet erg als die volgend jaar ons land een jaartje overslaat
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en BeWario

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
60
63
Wat kleine namen die ik wel tof zou vinden oa zijn Meltheads, Thames, Xcerts, Holding Absence, Boston Manor, Mouth Culture, newmoon. En ik hoop ook heel erg dat HURTS weer eens gaan touren volgend jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.873
6.112
Ik hoop dat dit jaar het eerste stapje naar meer was.

En nee, laat Rodrigo daar maar staan! Springsteen heeft al een paar jaar op rij in NL gespeeld. 2022 zelfs Landgraaf nog. Is imo niet erg als die volgend jaar ons land een jaartje overslaat
Het zou verfrissend zijn (hoewel het persoonlijk mijn ding niet is, maar prima voor Pinkpop). Toch vraag ik me af of dat ook niet een matig dagje gaat worden met Olivia Rodrigo. ZiggoDome uitverkopen blijft wat anders dan een volledige festivalweide.

Kwestie blijft hem denk ik meer in de rest van de line-up te zitten. Dan zal er wel weer geld bij moeten, mja ik betaal liever 50 euro voor een kaartje meer dat een weekend heel sterk is, dan 50 minder en veel van die dertien in een dozijn Qmusic bands te moeten bekijken.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Ik snap dus die obsessie met Blink-182 dus echt niet. Een belegen punkrock band met niet heel denderende live reputatie die zowat ieder ander jaar passeert, kijken mensen daar echt nog naar uit?
Tsja, ik wel. Ik heb ze dan ook nog nooit live gezien. Ik ben niet iemand die jaarlijks meerdere festivals pakt, maar ik voel dat 'zowat ieder jaar passeren' ook niet echt. Waar hebben die zo vaak gestaan de afgelopen 15 jaar op Pinkpop, Lowlands, BKS, DTRH, Rock Werchter of Pukkelpop? Want als ze elk jaar enigszins in de buurt zijn, maar telkens in een zaal, dan vind ik het echt hoog tijd dat ze weer eens een festivalweide losknallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.172
13.350
Tsja, ik wel. Ik heb ze dan ook nog nooit live gezien. Ik ben niet iemand die jaarlijks meerdere festivals pakt, maar ik voel dat 'zowat ieder jaar passeren' ook niet echt. Waar hebben die zo vaak gestaan de afgelopen 15 jaar op Pinkpop, Lowlands, BKS, DTRH, Rock Werchter of Pukkelpop? Want als ze elk jaar enigszins in de buurt zijn, maar telkens in een zaal, dan vind ik het echt hoog tijd dat ze weer eens een festivalweide losknallen.
Zijn sowieso heel vaak niet in de buurt. Laatste keer Nederland was 2017 (Ahoy) en 2023 (Ziggo Dome). Laatste keer op een Nederlands festival was zelfs Lowlands 2010. Van mij mogen ze wegblijven, maar die uitspraak klopt in ieder geval niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

Gebruikers die dit onderwerp bekijken