Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.275
7.223
Kneitervals blijkbaar nu. Geinig voor ergens in de middag, zonde van een hoge spot.
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
En zou blink182 nog gaan touren?!?
Ik dacht te vernomen hebben dat Blink 182 veel te veel geld vraagt aan festivals in Europa. Dit omdat ze in Amerika net zo groot zijn als Green day. Dit is in Europa zeker niet het geval maar de prijzen zijn niet op aangepast.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Ik dacht te vernomen hebben dat Blink 182 veel te veel geld vraagt aan festivals in Europa. Dit omdat ze in Amerika net zo groot zijn als Green day. Dit is in Europa zeker niet het geval maar de prijzen zijn niet op aangepast.
De prijzen en de eisen, neem ik aan. Want als ze denken dat ze een festival als Pinkpop echt kunnen headlinen (als allergrootste naam op je dag), dan kunnen ze het wel schudden inderdaad.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
Vervang Rodrigo door Springsteen dan loop ik polonaise

het is Pinkpop, wat denk je dat er gebeurt door Mojo 😜
Is Springsteen toch nog wel een optie dan? Zou het geweldig vinden!
Rodrigo hoeft voor mij echt niet, zeker niet als headliner.
Eminem zie ik PP dan eerder boeken icm FF en Timberlake.

Ik hoop ook nog steeds op Pearl Jam. Bastille zou ik ook heel graag eens zien. Het is allemaal nog mogelijk :).
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
320
339
Zijn sowieso heel vaak niet in de buurt. Laatste keer Nederland was 2017 (Ahoy) en 2023 (Ziggo Dome). Laatste keer op een Nederlands festival was zelfs Lowlands 2010. Van mij mogen ze wegblijven, maar die uitspraak klopt in ieder geval niet.
Mijn geheugen had met lichtelijk in de steek gelaten, ze zijn in 2012 en 2017 op Werchter geweest, en dan dus 2x stadion size in NL
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
109
83
Hoe groot achtten we de kans dat er een country artiest tussen zal staan volgend jaar? Bijvoorbeeld een Luke Combs (uitverkochte AFAS) of een Morgan Wallen (gisteren in Ziggo, uitverkocht weet ik zo even niet maar zat goed vol zag ik). Ik denk zelf als ze in Europa zijn dat de kans er dik in zit.

Misschien dat ze die bij Post Malone willen aangezien ze daar allebei muziek mee gemaakt hebben
 
  • Geweldig
Waarderingen: TheFrames

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Kneitervals blijkbaar nu. Geinig voor ergens in de middag, zonde van een hoge spot.
Tsja, is dat de algemene tendens, of is het een momentopname? En hoe recent was dit, want schijnbaar zijn ze toch niet zo vaak in buurt als hier eerst werd gedacht. Ik heb enkele live opnames gezien/gehoord waar ik wel over te spreken was, dus ik zou het graag eens zelf live beoordelen.

En nee, Blink-182 is absoluut geen headliner. Als ze die spot eisen, is het niet meer dan terecht dat Pinkpop ze links laat liggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
Hoe groot achtten we de kans dat er een country artiest tussen zal staan volgend jaar? Bijvoorbeeld een Luke Combs (uitverkochte AFAS) of een Morgan Wallen (gisteren in Ziggo, uitverkocht weet ik zo even niet maar zat goed vol zag ik). Ik denk zelf als ze in Europa zijn dat de kans er dik in zit.

Misschien dat ze die bij Post Malone willen aangezien ze daar allebei muziek mee gemaakt hebben
Zou best kunnen, want country is wel weer 'in'. Ik zie wel een combi Luke Combs, Post Malone, Noah Kahan, Shaboozy, allemaal een vleugje country. Dan kan zelfs Beyonce er nog wel bij ;-) (please no)
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
149
140
Hoe groot achtten we de kans dat er een country artiest tussen zal staan volgend jaar? Bijvoorbeeld een Luke Combs (uitverkochte AFAS) of een Morgan Wallen (gisteren in Ziggo, uitverkocht weet ik zo even niet maar zat goed vol zag ik). Ik denk zelf als ze in Europa zijn dat de kans er dik in zit.

Misschien dat ze die bij Post Malone willen aangezien ze daar allebei muziek mee gemaakt hebben
Luke Combs kom maar door! Geweldige artiest. Morgan Wallen ken ik minder goed maar hoor ik net zo goede verhalen over.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.670
654
Zou best kunnen, want country is wel weer 'in'. Ik zie wel een combi Luke Combs, Post Malone, Noah Kahan, Shaboozy, allemaal een vleugje country. Dan kan zelfs Beyonce er nog wel bij ;-) (please no)
Lainey Wilson, Dasha, Zach Bryan en mindere bekende namen als Kyshona, Megan Moroney, Orville Peck, Charley Crockett, Sam Outlaw en Wyatt Flores zouden ook best kunnen.
Ben er vast nog een hoop vergeten.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.516
2.657
Ik zie hier nu namen als Justin Timberlake, Bruce Springsteen en Foo Fighters langskomen. Dat zouden voor PP heel royale headliners zijn, en dat is ze gegund. Maar ik vrees voor PP wel dat dit ballonnetje wordt weer wordt leeggeprikt en dat de namen niet naar NL komen of ergens in een park of een groot stadion worden neergezet.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Ik zie hier nu namen als Justin Timberlake, Bruce Springsteen en Foo Fighters langskomen. Dat zouden voor PP heel royale headliners zijn, en dat is ze gegund. Maar ik vrees voor PP wel dat dit ballonnetje wordt weer wordt leeggeprikt en dat de namen niet naar NL komen of ergens in een park of een groot stadion worden neergezet.
Bruce is niet haalbaar nee zou je op voor hand zeggen maar FF of Justin Timberlake zijn toch gewoon normale grote qua namen voor pinkpop anders zouden metallica en Pearl Jam ook niet haalbaar zijn en in de pop kant ed sheeran en p!nk om maar een paar te noemen van de laatste paar jaren
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.516
2.657
Bruce is niet haalbaar nee zou je op voor hand zeggen maar FF of Justin Timberlake zijn toch gewoon normale grote qua namen voor pinkpop anders zouden metallica en Pearl Jam ook niet haalbaar zijn en in de pop kant ed sheeran en p!nk om maar een paar te noemen van de laatste paar jaren
Eens hoor, maar de vraag is of dit niet buiten Mojo gerekend is. En de vraag of Mojo Timberlake-fans naar Landgraaf wil laten afreizen, of eerder naar Amsterdam, Nijmegen, Groningen...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.873
6.112
Eens hoor, maar de vraag is of dit niet buiten Mojo gerekend is. En de vraag of Mojo Timberlake-fans naar Landgraaf wil laten afreizen, of eerder naar Amsterdam, Nijmegen, Groningen...
Als Mojo oprecht zo denkt dan kunnen ze beter opdoeken. Nu vind ik Timberlake 15 jaar te laat geboekt als je die wil laten headlinen. Maar heeft enkele dagen geleden nog in de ZiggoDome gestaan. Best kans dat die mensen geen kaart gaan kopen omdat ze Justin dit jaar al hebben gezien, dan gaan ze niet een paar maanden later een ticket kopen voor het volgende optreden.

Daarnaast moet Mojo een move maken dat de Justin Timberlake fan (of welkander pop icoon dan ook), ook een kaart gaat kopen voor het weekend, die moet je ook verkopen. En dan moet je misschien gewoon is een keer afstappen van de Foo Fighters.

Dat hallf half werkt gewoon niet zo goed voor Pinkpop. Of ga dus vol voor de oude "rock"headliners en wordt een soort Rock Am Ring 2.0 NL edition waar om de 2 jaar Pearl Jam, Foo Fighters, RHCP en Green Day staan. Of ga vol van de pop acts en neem afscheid van het ouder publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken