Pinkpop 2024

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Maar die zetten ze daar wel tussen. Net als Coldplay, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Acda en de Munnik gaan we het maar niet over hebben.
Maar ook Bon Jovi behoort tot de kanshebbers??
Bon Jovi zou toch best een goede vis zijn of niet dan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Bon Jovi zou toch best een goede vis zijn of niet dan?
leuke vraag

Anticipation Popcorn GIF
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Nou... volgende week dan maar!

Benieuwd of Pinkpop de week met aankondigingen openen gaat, of dat we pas donderdag (of vrijdag) iets gaan zien?
We hikken nu wel tegen de Green Day tour aankondiging aan, dat begint nu wel obvious te worden...
Ben er inderdaad ook bang voor dat we tegen een anti climax aan gaan lopen. Begin van de week wat teasers van pinkpop en einde van de week green day als 1e headliner aankondigen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Ben er inderdaad ook bang voor dat we tegen een anti climax aan gaan lopen. Begin van de week wat teasers van pinkpop en einde van de week green day als 1e headliner aankondigen.
anti climax 🤔
Greenday maakt een wereldtour bekend en staat vermoedelijk als headliner op heel veel grote festivals in Europa. Wat verwacht je dan? Het kan je muziek niet zijn maar het is bijna een inkoppertje. Net als Ed Sheeran trouwens. Ik vind het meer dan logisch als PP deze 2 zou aankondigen...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
anti climax 🤔
Greenday maakt een wereldtour bekend en staat vermoedelijk als headliner op heel veel grote festivals in Europa. Wat verwacht je dan? Het kan je muziek niet zijn maar het is bijna een inkoppertje. Net als Ed Sheeran trouwens. Ik vind het meer dan logisch als PP deze 2 zou aankondigen...
Ik heb het ook niet over het feit of green day wel of geen goede headliner is, daar zijn al genoeg meningen over gegeven.
Ik doel met anti climax meer op het feit dat we best lang wachten en vervolgens iets wordt aangekondigd wat al langer voor de hand lag en niet echt als een verassing komt.
Ipv een verassende aankondiging die niemand aan zag komen beetje zoals met pink vorig jaar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Ik heb het ook niet over het feit of green day wel of geen goede headliner is, daar zijn al genoeg meningen over gegeven.
Ik doel met anti climax meer op het feit dat we best lang wachten en vervolgens iets wordt aangekondigd wat al langer voor de hand lag en niet echt als een verassing komt.
Ipv een verassende aankondiging die niemand aan zag komen beetje zoals met pink vorig jaar.
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen. Als PP inderdaad Greenday en Sheeran heeft dan zal die derde mogelijk wel eens een verrassing kunnen zijn?
Al denk ik stiekem aan Dua Lipa 🤫
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Ik heb het ook niet over het feit of green day wel of geen goede headliner is, daar zijn al genoeg meningen over gegeven.
Ik doel met anti climax meer op het feit dat we best lang wachten en vervolgens iets wordt aangekondigd wat al langer voor de hand lag en niet echt als een verassing komt.
Ipv een verassende aankondiging die niemand aan zag komen beetje zoals met pink vorig jaar.
Voor ons hier geen verrassing nee, waar de afgelopen maanden elke act die in de laatste 20 jaar in het openbaar is verschenen al is voorbijgekomen hier.
Voor het gros van het publiek zal ook Green Day een verrassing zijn.
 

jeroenm

Playlistbediener
10 jun 2023
13
3
Ik heb het ook niet over het feit of green day wel of geen goede headliner is, daar zijn al genoeg meningen over gegeven.
Ik doel met anti climax meer op het feit dat we best lang wachten en vervolgens iets wordt aangekondigd wat al langer voor de hand lag en niet echt als een verassing komt.
Ipv een verassende aankondiging die niemand aan zag komen beetje zoals met pink vorig jaar.
Dat het niet als een verrassing komt, geldt toch vooral voor de forumlezers? De gemiddelde pinkpopper heeft toch geen idee van tourschema's en geruchten van bands?
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
259
173
Een dag met Green Day als headliner zou goed kunnen werken (uitverkopen) als je de rest van de dag aanvult met acts als 30 seconds to mars, Sum41, Avril Lavigne, The Offspring, Simple Plan, Frank Cartner en Fountains. Ik ben van mening dat je met zo’n dag meer bezoekers binnen haalt dan Green Day los als “punk”headliner en de rest gevuld met 538 / Qmusic acts.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
Een dag met Green Day als headliner zou goed kunnen werken (uitverkopen) als je de rest van de dag aanvult met acts als 30 seconds to mars, Sum41, Avril Lavigne, The Offspring, Simple Plan, Frank Cartner en Fountains. Ik ben van mening dat je met zo’n dag meer bezoekers binnen haalt dan Green Day los als “punk”headliner en de rest gevuld met 538 / Qmusic acts.
Denk juist dat als je heel geconcentreerde line ups als deze gaat samenstellen, er mensen zullen wegblijven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Een dag met Green Day als headliner zou goed kunnen werken (uitverkopen) als je de rest van de dag aanvult met acts als 30 seconds to mars, Sum41, Avril Lavigne, The Offspring, Simple Plan, Frank Cartner en Fountains. Ik ben van mening dat je met zo’n dag meer bezoekers binnen haalt dan Green Day los als “punk”headliner en de rest gevuld met 538 / Qmusic acts.
Net zo’n Avril Lavigne of Simple Plan zijn acts voor het Q-Music publiek, niet?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
die themadagjes worden nooit echt meer gedaan op majors toch? zal wel een reden voor zijn
laatste keer was denk ik pinkpop 2014 met een metal dagje
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Als Green Day er zou staan lijkt me een Rancid of Weezer wel iets die ze los op die dag gaan zetten.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Gisteren bij Acda En De Munnik geweest. Schrijf maar op voor een hele hoge spot op Pinkpop. Misschien zelfs als sub op de main of afsluiter op noord. Heb de Ziggo Dome nog nooit de hele avond lang zo massaal horen meezingen.
Hoop toch dat ze net iets lager staan maar ja ze zullen er wel staan en hoog ook jammer genoeg
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Gisteren bij Acda En De Munnik geweest. Schrijf maar op voor een hele hoge spot op Pinkpop. Misschien zelfs als sub op de main of afsluiter op noord. Heb de Ziggo Dome nog nooit de hele avond lang zo massaal horen meezingen.
Gevalletje Doe Maar......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken