Pinkpop 2024

Toch jammer dat PP eens zoiets niet doet. Zul je zien dat ze morgen met een aftelklok komen 😂

Vandaag is de dag!!
sponge bob day GIF

• Leuk
Waarderingen: PJ
Wat maakt dat vandaag de dag zou zijn? Volgende week donderdag lijkt mij toch meer voor de hand liggend met Green Day nieuws.

• Verdrietig
Waarderingen: bcmrmaybe
Wat maakt dat vandaag de dag zou zijn? Volgende week donderdag lijkt mij toch meer voor de hand liggend met Green Day nieuws.
Ja maar nooit gedacht dat Green Day de eerste naam zou zijn die ze zouden delen. Had gedacht dat ze eerst een grotere headliner zouden lossen voor ze GD delen.

Ja maar nooit gedacht dat Green Day de eerste naam zou zijn die ze zouden delen. Had gedacht dat ze eerst een grotere headliner zouden lossen voor ze GD delen.

Kan het niet gewoon zo zijn dat Green Day de grootste headliner is? (Tenzij Ed Sheeran er ook gaat staan natuurlijk)

Kan het niet gewoon zo zijn dat Green Day de grootste headliner is? (Tenzij Ed Sheeran er ook gaat staan natuurlijk)
Dan gaan ze geen beste verkoop hebben ben enorm green day fan maar als dat je grootste naam is als Pinkpop zijnde dan heb je toch wat fout gedaan

Ja en ik word er serieus een beetje moe van ;) Hoevaak op dit forum acts naar beneden worden geschreven of er vraagtekens worden gezet of Jantje of Pietje wel een headliner is omdat hij of zij geen fan is of de muziek niks vindt.

RATM is een headliner. Dua Lipa is een headliner. Post Malone is een headliner. The Weeknd is een headliner. En hele dikke
Ergens vraagtekens bij zetten betekent dat je het in twijfel trekt... dat is iets wat ik absoluut niet doe! Ik volg bovengenoemde artiesten totaal niet, dus ik weet niet of ze stadions wel of niet "als een malle" uitverkopen... Doet verder niks af aan hun talent of populariteit. Ik schrijf helemaal niemand naar beneden. Maar ik zal het volgende keer wat beter verwoorden... komt goed(y)

Ik denk dat nagenoeg iedereen die hier regelmatig post wel degelijk weet wat headliners zijn en wat niet. Los van of het je smaak is of niet. Met een beetje logisch nadenken kom je een eind...
Ik denk dat mijn post een beetje verkeerd is begrepen... zoals gezegd, ik kraak niemand af haal niemand naar beneden of trek zijn/haar talent in twijfel.... zeker niet zelfs. Ik volg wat dat betreft niet alle artiesten of wie er wanneer tourt op de voet (En of ze wel /dan niet hele stadions uitverkopen). My bad....

Ennnnn door....

• Leuk
Waarderingen: PJ

Users who are viewing this thread