Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Dan zal Pinkpop niet lang meer achterblijven.
Springsteen is de droom natuurlijk (los concert is ook mooi, maar ik hoop ook nog op de Stones volgend jaar dus wordt allemaal wat prijzig :) )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
mooie tijden!
geruchten en vooral aankondigingen!


Come On GIF by Max
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
De 'vijver' lijkt al met al redelijk vol te zitten met wat vette namen in vergelijking met voorgaande jaren. Hoop voor Pinkpop dat ze juist nu niet alleen maar guppies gevangen hebben...
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Gezien de drukte volgende week, zou je niet verwachten dat Pinkpop nog even wacht, in verband met pupliciteit?
Wachten vanwege publiciteit voor festivals in Duitsland en Denemarken? Dat zal niet. Als PP namen van headliners mag lossen zullen ze dat doen. En andere namen volgen daarna.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
zou het?
was toch voorheen geen gerucht toch?
he, maar Roskilde kondigd toch ook dinsdag aan... (ja, Foo's gerucht idd, zie post Processierups)

het zal toch niet dat Springsteen een festival tour in EU gaat doen he :oops:
Ik heb het Glastonbury stuk verkeerd begrepen. Maar dinsdag zou dus wel de aankondiging zijn zo werd gemeld.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: mattman en DennisvdBr

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
van The Weeknd kan ik bevestigen dat het absoluut headliner waardig. Die afgelopen tour is echt next level wat productie/show betreft. Hij zingt ook echt ijzersterk live.

Van Dua Lipa verwacht ik hetzelfde, maar zelf geen show meegemaakt
Inderdaad, ik heb die tour in Brussel gezien. Indrukwekkend 👍🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Is een serieuze vraag hè!? Ik ben van alle 3 geen fan, dus luister het zelf niet.... dan voelt het voor mij als niet headliner waardig maar tegelijk ben ik dan niet objectief....
Ik luister alle 3 ook niet, maar je kan los daarvan toch zelf inzien dat die meer dan headline-waardig zijn
The Weeknd verkoopt bvb als een malle stadions uit
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Is een serieuze vraag hè!? Ik ben van alle 3 geen fan, dus luister het zelf niet.... dan voelt het voor mij als niet headliner waardig maar tegelijk ben ik dan niet objectief....
Ja en ik word er serieus een beetje moe van ;) Hoevaak op dit forum acts naar beneden worden geschreven of er vraagtekens worden gezet of Jantje of Pietje wel een headliner is omdat hij of zij geen fan is of de muziek niks vindt.

RATM is een headliner. Dua Lipa is een headliner. Post Malone is een headliner. The Weeknd is een headliner. En hele dikke
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Ja en ik word er serieus een beetje moe van ;) Hoevaak op dit forum acts naar beneden worden geschreven of er vraagtekens worden gezet of Jantje of Pietje wel een headliner is omdat hij of zij geen fan is of de muziek niks vindt.

RATM is een headliner. Dua Lipa is een headliner. Post Malone is een headliner. The Weeknd is een headliner. En hele dikke
Dan is Post Malone geen grote headliner maar is er wel een en de andere 2 zijn zelfs grote headliners die ik eerst voor de komende tijd stadions zie doen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ja en ik word er serieus een beetje moe van ;) Hoevaak op dit forum acts naar beneden worden geschreven of er vraagtekens worden gezet of Jantje of Pietje wel een headliner is omdat hij of zij geen fan is of de muziek niks vindt.

RATM is een headliner. Dua Lipa is een headliner. Post Malone is een headliner. The Weeknd is een headliner. En hele dikke
Ik denk dat nagenoeg iedereen die hier regelmatig post wel degelijk weet wat headliners zijn en wat niet. Los van of het je smaak is of niet. Met een beetje logisch nadenken kom je een eind...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ik bedoel meer, dan verkopen ze niet nu gelijk bij de start verkoop uit. Ze zullen toch al met iets moeten komen voor ze de verkoop in gaan?
Is nog niet bekend wanneer ze in verkoop gaan, toch? Daarvoor zullen ze inderdaad wel met wat namen komen, maar dat kan ook over enkele weken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik gooi er hier nog even een naam in waarvan ik niet weet wat die op de agenda heeft staan. Maar Harry Styles, is dat een optie??
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

beau

Playlistbediener
15 dec 2022
11
0
Ik gooi er hier nog even een naam in waarvan ik niet weet wat die op de agenda heeft staan. Maar Harry Styles, is dat een optie??
Ik ben zelf echt n mega harry styles fan maar ik denk dat die kans er echt niet in zit hij heeft in juli n tour van 3 jaar afgesloten en hij zei dat hij voor n tijdje weg gaat ik denk dat de kans vorig jaar veel groter was dan dit jaar
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ik ben zelf echt n mega harry styles fan maar ik denk dat die kans er echt niet in zit hij heeft in juli n tour van 3 jaar afgesloten en hij zei dat hij voor n tijdje weg gaat ik denk dat de kans vorig jaar veel groter was dan dit jaar
Ook weer opgehelderd. Geen optie dus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken