Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Mee eens maar Bospop boekt liever nog oudere acts heb ik soms het idee
ik heb juist het idee dat ze laatste jaren ook steeds meer in de 90's en zelfs 00's beginnen te zoeken

edit: en Pinkpop daar dan zo'n namen meer en meer aan gaat verliezen
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ze moeten toch wel vrijdag, maandag uiterlijk volgende week vrijdag met namen komen, toch? Zo gaan ze sws niet uitverkopen.
 

BlogjeBabs

Playlistbediener
16 okt 2023
10
2
Nice, dat is wel echt een leuke naam. Voor mijn gevoel zijn die al heel wat jaren niet meer zo actief. Denk dat ik ze al bijna tien jaar geleden voor de laatste keer zag.

Jammer dat Blink-182 niet komt, want een dag met Green Day, Blink-182, The Offspring en Kaiser Chiefs is er toch wel een voor het jeugdsentiment.
Heb ze zelf nog gezien in 2019 (Vestrock) en idd jammer van Blink 182, ben ook wel voor een dagje jeugdsentiment
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ze moeten toch wel vrijdag, maandag uiterlijk volgende week vrijdag met namen komen, toch? Zo gaan ze sws niet uitverkopen.
Want? Zal eerder afhangen met welke namen ze komen. Of dat dan deze maand is of over een aantal weken.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
fyi, de buurtborrel is aankomend jaar woensdag 19 juni 2024

beer cheers GIF by Paulaner
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Zal er dan toch 'n hele grote vis aankomen, die een wereld tournee aan festivals gaat aankondigen? 🙄
Greenday zal veel festivals doen verwacht ik. Net als Ed Sheeran. Als diverse festivals een volgende drop doen zal daar in bepaalde gevallen Pearl Jam bij zitten. Dua Lipa?
Misschien duikt incidenteel een Springsteen, McCartney of P!nk nog ergens op.
En wie weet, is er nog een touraankondiging op komst van iets waar we eigenlijk geen rekening mee hebben gehouden. The Weeknd bijvoorbeeld...
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Gaan gewoon weer grote festivals of stadia in Europa doen natuurlijk. De rits aan festivals die een aankondiging teasen op de dag dat zij met nieuws komen zegt toch genoeg?
Ja, zal ongetwijfeld over Green Day gaan. Had het meer over dat Green Day voor Pinkpop helemaal geen grote naam meer is. Mag hopen dat GD de kleinste headliner is van het drietal daar, anders hebben ze een probleem... Hun ticketverkoop in 2017 was geen vetpot.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.167
1.366
En je mag hopen dat een major toch met aan andere naam als eerste aankondiging naar buiten kan komen dan Green Day ?

Als het volgende week donderdag inderdaad Green Day day is, dan mogen ze zich wel haasten met die eerste aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Ja, zal ongetwijfeld over Green Day gaan. Had het meer over dat Green Day voor Pinkpop helemaal geen grote naam meer is. Mag hopen dat GD de kleinste headliner is van het drietal daar, anders hebben ze een probleem... Hun ticketverkoop in 2017 was geen vetpot.
Stonden dan ook nog geen halfjaar daarvoor in een uitverkochte Ziggo Dome. Het is geen Pearl Jam nee, maar als dit je kleinste headliner is heb je toch een dikke bovenkant hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken