Pinkpop 2024

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
386
210
Pinkpop promoot het Pinkpop 2024 Facebook event... da's ook een manier om de sociale kanalen op te warmen voor een naderende aankondiging

Op instagram stond ook nog de hashtag aftellen.... Zal toch niet al te lang meer duren lijkt me. Maar Green Day en Ed Sheeran lijken de meeste reële opties als ik het zo lees... Denk ik wel goede headliners... Imo zeker beter als vorig jaar... Maar da's mijn mening...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.115
6.192
Vandaag dus in ieder geval nieuws van Greenday. Benieuwd of ze ook al met tourdata komen??
dat zal toch de single zijn... dat hebben ze tenminste bekend gemaakt.

ik vraag me ook af of Foo Fighters al festivaldata 'ingepland' hadden voordat ze de UK tourdata gingen inplannen. dus of die festival data nog tussen de UK data komen of enkel er achter, veel ruimte tussen Hellfest en 17-07 in New York is er niet... dus de festivaldates gaan heel exclusief uitpakken, daar lijkt het wel op (helaas voor Pinkpop dan) alles in UK uitverkocht zie ik...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
594
306
Hellfest heeft wel een prachtige bovenkant zo te zien. Dat zou echt een droom lineup zijn voor Pinkpop wat mij betreft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.110
8.776
Hellfest heeft wel een prachtige bovenkant zo te zien. Dat zou echt een droom lineup zijn voor Pinkpop wat mij betreft.
En dat is nog maar een deeltje van die bovenkant, met nog maar 1 headliner bekend. Hier moeten nog 3 main stage afsluiters en 160 bands bij…
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.757
1.918
dat zal toch de single zijn... dat hebben ze tenminste bekend gemaakt.

ik vraag me ook af of Foo Fighters al festivaldata 'ingepland' hadden voordat ze de UK tourdata gingen inplannen. dus of die festival data nog tussen de UK data komen of enkel er achter, veel ruimte tussen Hellfest en 17-07 in New York is er niet... dus de festivaldates gaan heel exclusief uitpakken, daar lijkt het wel op (helaas voor Pinkpop dan) alles in UK uitverkocht zie ik...
Festivals tussen die UK data lijkt mij niet logisch. Al mogen ze wel hoor van mij 😂
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
386
324
Vind Babymetal wel zo'n typische vreemde-eend-in-de-bijt-naam voor Pinkpop
Zouden ze deels touren met RATM (en Maneskin), gezien de recente samenwerking met Tom Morello? Zou prima de volgende Hellfest headliner kunnen zijn.
Als dat zo is, zie ik ze alledrie ook doorkomen naar PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.757
1.918
Billy Joel doet met Sting een one night only in Amerika. Mooie combi. Hopelijk doen ze dit ook in Europa.. Kan ook op festivals? En anders los concert...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.857
7.827
Billy Joel doet met Sting een one night only in Amerika. Mooie combi. Hopelijk doen ze dit ook in Europa.. Kan ook op festivals? En anders los concert...

Billy Joel staat soms met 1 of 2 concerten in Europa, maar verder niet als tour of festival act
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.115
6.192
Green day heeft zijn eerste single uit 19 januari nieuw album en 2 november meer nieuws ( tour dus) dus dat word wel novarock, rock am ring, greenfield en dan zal pinkpop er ook wel tussen staan verwacht ik
51IN2wJIUuL._AC_UF1000,1000_QL80_FMwebp_.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken