Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
2. Nov Rock am Ring / Rock im Park
2. Nov Greenfield
3. Nov Nova Rock
7. Nov Download

Op 2 november komt Greenday en laten we ervan uit gaan dat die ook met Europese data komen. Welke headliners zouden we nog meer krijgen op die andere festivals denken jullie?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
438
653
According to users with sources, Download will have pretty new headline trio: A7X, QOTSA, Fall Out Boy.

For Nova Rock, I’ll say A7X, Die Toten Hosen, Green Day & QOTSA (orBMTH).
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Vanaf 1:01 hoor ik bij het nieuwe Green Day nummer echt het nummer Paradise van Coldplay. Geluisterd naar de melodie…. Echt exact .
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Het Deense smukfest kwam vandaag met Sam Smith. De volledige line up volgt op....7 november.
Edit:
Eerste week november wordt een drukke week voor veel festivals...
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
12 uur vandaag dus INMUSIC met hun 2e headliner. Een logische naam hier is QOTSA maar wie weet waar ze mee af komen..... Misschien komt PP ook wel vandaag 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
12 uur vandaag dus INMUSIC met hun 2e headliner. Een logische naam hier is QOTSA maar wie weet waar ze mee af komen..... Misschien komt PP ook wel vandaag 🤔
maar dan niet met QOTSA neem ik aan ;) die stonden afgelopen editie al op Pinkpop
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Als ze spelen zoals dit jaar mogen ze van mij ieder jaar komen :)
Maar ik ga er inderdaad niet van uit.

Greenday - Muse - Ed Sheeran
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Smashing Pumpkins gaat wel lekker passen qua Pinkpop data nu...

als Noord afsluiter op de Green Day dag dan maar doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Smashing Pumpkins gaat wel lekker passen qua Pinkpop data nu...

als Noord afsluiter op de Green Day dag dan maar doen?
Zonder grappen deze keer: die kunnen toch echt beter op Bospop gaan staan? Pure nostalgie act. Tuurlijk, prachtige albums gemaakt en een waanzinnige band geweest. Maar ik zou niet op Youtube kijken van te voren, dan ga je waarschijnlijk niet eens kijken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Daarintegen: het is nog altijd beter dan Guns 'n Roses. Ik zou ze stiekem ook wel willen zien hoor, maar het is ergens ook jammer van zo'n hoge spot.
 

BlogjeBabs

Playlistbediener
16 okt 2023
10
2
Kaiser Chiefs gaan volgend jaar touren (momenteel alleen UK in april) iets voor PP....of zal ik hem maar meteen inkoppen Bospop 😉?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zonder grappen deze keer: die kunnen toch echt beter op Bospop gaan staan? Pure nostalgie act. Tuurlijk, prachtige albums gemaakt en een waanzinnige band geweest. Maar ik zou niet op Youtube kijken van te voren, dan ga je waarschijnlijk niet eens kijken.
zonder grappen, maar ik ben het met je eens over Smashing Pumpkins voor Bospop...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Kaiser Chiefs gaan volgend jaar touren (momenteel alleen UK in april) iets voor PP....of zal ik hem maar meteen inkoppen Bospop 😉?
Nice, dat is wel echt een leuke naam. Voor mijn gevoel zijn die al heel wat jaren niet meer zo actief. Denk dat ik ze al bijna tien jaar geleden voor de laatste keer zag.

Jammer dat Blink-182 niet komt, want een dag met Green Day, Blink-182, The Offspring en Kaiser Chiefs is er toch wel een voor het jeugdsentiment.
 
  • Leuk
Waarderingen: BlogjeBabs en bootje76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken