Pinkpop 2024

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Of maakt dat hun muziek niet juist relevant? Als het 30 jaar na dato nog steeds van toepassing is? Dat het ons mensen niet gelukt is om oplossingen te vinden?
Zonder te verzanden in politieke dingen is killing een leuke moshplaat. Ik denk ook dat de meeste liefhebbers van Rage dat heeft...althans die op Pinkpop komen. Ik zelf vind bijvoorbeeld Greenday lekkere muziek maken terwijl ik het 100% oneens ben met hun politieke standpunten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
RATM geen headliner? Dit kan ook alleen maar in dit topic gezegd worden volgens mij.
Maar dat wordt ook niet gezegd. Het is niet dat RATM geen headliner is. Het is alleen verbazingwekkend dat aan de hand van hun catalogus RATM headliner is. Ze bouwen heel goed een hype op. Plus je kunt ze niet vaak live zien. Het is gewoon niet my kind of headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Maar dat wordt ook niet gezegd. Het is niet dat RATM geen headliner is. Het is alleen verbazingwekkend dat aan de hand van hun catalogus RATM headliner is. Ze bouwen heel goed een hype op. Plus je kunt ze niet vaak live zien. Het is gewoon niet my kind of headliner.
Als Ratm nu eens van vele bands niet doet, is het wel een hype opbouwen. Zeg mij eens wat ze marketingsgewijs als band doen om de hype op te bouwen? Die gasten doen quasi niets op sociale media en toch zijn ze nog altijd hyperpopulair en dat komt gewoon omdat zij muziek maken die infeite uniek is in zijn genre. De enigste 'hype' dat er is, is van mensen die ze ooit hebben gezien en er een mond-aan-mondreclame van maken dat zij live gewoon fenomenaal zijn. Je bent gewoon geen fan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Als Ratm nu eens van vele bands niet doet, is het wel een hype opbouwen. Zeg mij eens wat ze marketingsgewijs als band doen om de hype op te bouwen? Die gasten doen quasi niets op sociale media en toch zijn ze nog altijd hyperpopulair en dat komt gewoon omdat zij muziek maken die infeite uniek is in zijn genre. De enigste 'hype' dat er is, is van mensen die ze ooit hebben gezien en er een mond-aan-mondreclame van maken dat zij live gewoon fenomenaal zijn. Je bent gewoon geen fan.
Als Dire Straits Led Zeppelin Pink Floyd weer gaan optreden krijg je precies hetzelfde zonder dat ze ook maar 1 woord op social media hebben gedeeld. Alleen hebbben die bands een catalogus opgebouwd waar je u tegen zegt. Dat kan ik van RATM nou niet bepaald zeggen.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Als Dire Straits Led Zeppelin Pink Floyd weer gaan optreden krijg je precies hetzelfde zonder dat ze ook maar 1 woord op social media hebben gedeeld. Alleen hebbben die bands een catalogus opgebouwd waar je u tegen zegt. Dat kan ik van RATM nou niet bepaald zeggen.
Heb ik ergens gezegd dat ratm beter is dan die drie bands dat je nu opnoemt? En ratm heeft weldegelijk een catalogus om U tegen te zeggen, maar nogmaals, als je geen fan bent, dan is niets goed... Zie naar de luisterbeurten op spotify, zie naar hun tournee dat ze hadden aangekondigd, alles was direct uitverkocht. Wat moet je infeite nog meer verwachten om headliner te zijn?ze zouden allesins een urenhalf gewoon de weide kapotspelen op een totaal andere manier dan die drie bands zouden doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Maar dat wordt ook niet gezegd. Het is niet dat RATM geen headliner is. Het is alleen verbazingwekkend dat aan de hand van hun catalogus RATM headliner is.
Nee joh. Die hebben voldoende materiaal om een headlineslot te vullen met nummers die het gros vol kan meezingen.

Ik kan niet volgen dat mensen Green Day wel als headliner zien maar RATM niet. Die laatste zal flink meer tickets doen verschuiven denk ik zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
We gaan elkaar niet helemaal vinden mensen mbt RATM 😂. Ik wil in heel veel mee gaan. Het is zeker een headiner daar is geen discussie over. Maar de jubelstemming van sommige die is dan niet aan mij besteed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en D02

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
maar nogmaals, als je geen fan bent, dan is niets goed...
Korte reactie toch nog even maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik kan hun muziek wel zeker waarderen alleen loop ikniet mee in de polonaise die hier gedropt wordt...Dat mag toch? Verder even goed vrienden....ieder z'n ding...
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dat lijkt me een zekerheid. Green Day als eerste gok ik. Vraag me alleen nog af wie de derde headliner gaat zijn. Misschien hebben we die nog niet besproken, al lijkt dat me gek.
Soms komt er iets verrassend. Ik meen te herinneren dat P!nk ook als een surprise kwam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken