Pinkpop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.655
7.361
Los van dat mijn (emoticon-)reacties vooral een beetje plagerig bedoeld zijn en ik eigenlijk vind dat iedereen vooral zelf moet weten waar 'ie naartoe gaat op een festival.. Antwoord op bovenstaande vraag: Ja. Paar weken terug bij de onofficiële releaseshow van hun nieuwste album geweest. En ik kan absoluut zeggen dat ze met dat derde album echt een stap richting de top van de Nederlandse muziekindustrie hebben gezet. Ik vond die show inderdaad uitzonderlijk goed.
De shows die ik zag was idd voor dit album. Ik zal Dool eens een nieuwe kans geven, maar niet op Pinkpop en ook niet op Dauwpop (want Johan) ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Dat lees jij er misschien in. Iedereen moet zelf weten wat die bezoekt haha. Ik hoef het daarom nog niet te snappen natuurlijk.

Waarschijnlijk lees ik de berichten ook te hard als dat het werkelijk bedoeld wordt, een nadeel van het digitale forum ten opzichte van de oude Romeinen.

Mijn opmerking was ook voor 90% een grap, met een lichte 10% serieuze ondertoon dat het gewoon prima is als iemand act A boven act B verkiest
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Jamel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.255
Het is geen dooddoener elo. Het is een flauwe manier om een pijnpuntje bloot te leggen in jouw manier posten, waarbij het af en toe lijkt dat je een soort hiërarchie lijkt aan te brengen in crème de la crème die jij goed vind, tegenover de 'drek' die anderen goed vinden.
Ik lees dat echt niet in Elo's posts tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Jamel

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
201
Ik zou wel weten of ik naar dit of DOOL zou gaan. 😅

Waar blijft de tijd. Dit was mijn eerste festival. Erg onder de indruk van Cage the Elephant, sindsdien fan van De Staat(toen nog met machine op het podium) en Kings of Leon met hun beste show die ik in alle jaren gezien heb. Foo Fighters was dan weer niet helemaal mijn ding.
Waarbij het veld ontplofte bij sex is on fire nu hoor ik hem liever niet meer, maar was toen wel dik
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Haha. Wel, laat het zo zeggen: ik snap dat die meid er uit is gepikt. Dat volkslied bij de F1 (een stukje circus wat voor mij trouwens echt niet hoeft) was wel loeperdeloepie zuiver. Maar alles wat ze daarna onder haar eigen naam ging uitbrengen. Oei oei...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Wellicht is er wat irritatie merkbaar. Als mensen zich eraan storen dan mijn oprechte excuses hoor. Zonder wrijving geen glans, zeggen ze toch?

Voor mij totaal geen irritatie, gewoon een grapje over iets dat me opviel. Na teruglezen van wat posts inderdaad geen vervelende ondertoon te lezen (zoals @Timmetje net zei), waarschijnlijk vooral de hoeveelheid berichten en mensen die vielen over de keuze in een spoorboekje dat me opviel.

Soms wat lastig te interpreteren als ik vanuit het Graspop-topic een uitstapje maakt richting het Pinkpop-topic.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.456
4.777
Als jij op school een opstel schreef, dacht jij dan ook dat zoveel mogelijk woorden opschrijven garant staat voor een hoog cijfer?
Bij mijn opstellen was er altijd een minimum aantal woorden inderdaad. En essentieel dat alle onderwerpen worden behandeld.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Dat probeert Mark ook te zeggen: er zijn hier (en in t algemeen) genoeg mensen die het ik weet niet hoe erg zouden vinden als Eillish of Dua zouden headlinen, maar nu wel vrolijk naar zo'n drek van Loreen gaan kijken. En dan ook nog eens boven DOOL. Dan sla je de plank toch ook ergens mis. Er staan trouwens gewoon sterke popacts genoeg dit jaar met oa Froukje, Pommelien Thijs en Sam Smith. Dan snap ik nog minder dat je wel naar bijv Davina Michelle gaat kijken. Maargoed, dat zal wel weer smaak zijn?
Het zal indd persoonlijk zijn, niks tegen dua Lipa ook niet tegen Eilish. Eillish zou een goede headliner zijn. Dua heeft wel wat leuke nummers maar persoonlijk zou dat voor mij geen headliner zijn. Overigens vind ik Froukje en pommelien ook niks gewoon niet mijn smaak/stijl. En Loreen nee ik zou er geen kaartje voor kopen maar ja als ze er toch staat kan geen kwaad om een paar nummers te luisteren en het grootste deel gewoon van Dool mee te krijgen. Davina al helemaal niet 🤢, maar ja het is indd een kwestie van smaak en wat maar net een beetje aanslaat denk ik.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
In de Limburger een premium artikel dat bij Mondo Verde 450 al verkochte parkeerplaatsen niet gebruikt mogen worden,werd schijnbaar t.n.t gedoogd.Waar zijn ze in het raadhuis mee bezig.....
 
  • Wow
Waarderingen: rednasnamsob

Gebruikers die dit onderwerp bekijken