Pinkpop 2024

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Haha. Wel, laat het zo zeggen: ik snap dat die meid er uit is gepikt. Dat volkslied bij de F1 (een stukje circus wat voor mij trouwens echt niet hoeft) was wel loeperdeloepie zuiver. Maar alles wat ze daarna onder haar eigen naam ging uitbrengen. Oei oei...
En alles wat ze de drie jaar ervoor onder eigen naam heeft uitgebracht?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
In de Limburger een premium artikel dat bij Mondo Verde 450 al verkochte parkeerplaatsen niet gebruikt mogen worden,werd schijnbaar t.n.t gedoogd.Waar zijn ze in het raadhuis mee bezig.....
dat is idd uitverkocht P3...

dat zijn troubles voor Pinkpop!!

ondertussen is de vergunning voor Pinkpop zelf wel al verleend, gelukkig 😅
Screenshot_20240529-180038.png
 
  • Wow
Waarderingen: piep

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
En alles wat ze de drie jaar ervoor onder eigen naam heeft uitgebracht?
Hetzelfde. Speciaal hiervoor even gegoogled. Schijnbaar is die cover van Glen Faria al uit 2018, en was dat volkslied 3 of 4 jaar later.

Dus rectificatie:

Dat volkslied bij de F1 was mooi. Maar alles wat ze zowel daarvoor als daarna zelf uitbracht: oei oei...
 
  • Haha
Waarderingen: Joa

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.721
Madonna had bijna op Pinkpop gestaan. Ook Muse en Dua Lipa werden benaderd.


Ook opvallend:
Een band als Radiohead zou hij niet meer boeken. ‘Als het te ingewikkeld wordt, gaat zo’n festival als een kaarsje uit. Ik vind Radiohead een fantastische band, maar die moeten gewoon hun eigen show neerzetten in een zaal of op een veld. Voor hun eigen fans.’
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Madonna had bijna op Pinkpop gestaan. Ook Muse en Dua Lipa werden benaderd.


Ook opvallend:
Niet zo opvallend toch dat pinkpop niet (meer) iets als radiohead boekt?

Jammer is het natuurlijk wel, al komen bands als radiohead ook beter op andere plekken terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.781
Haha en dan ook noemen dat het 'als een nachtkaars' uitgaat met het boeken van Radiohead.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
201
Valse kraai had gewoon gekund, maar Radiohead is te moeilijk
Wat een debiel!! Dat ze nog zo stellig in hun zelf geloven.. als radiohead te moeilijk word krijgen we dus alleen nog maar hapklare rommel, de liefhebber mag zijn geluk elders zoeken!
Waar ik al bang voor was de qmusic/538 luisteraar krijgt zijn of haar festival, het is als morra hamburgers klaar maken op de bbq je bent aan het bbqen maar kwaliteit hoef je niet te verwachten als het maar gezellig is!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Als er iets is dat dat interview onderstreept is dat de houdbaarheidsdatum van het huidige Pinkpop wel zo'n beetje in zicht is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken