Pinkpop 2024

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Daar snap ik dus echt totaal niks van, leuk dat Muse op de rader lag en jammer dat dit hem dit jaar niet is geworden. Dua Lipa snap ik ook nog wel enigszins. Maar Madonna snap ik dus echt niet en Radiohead te moeilijk al helemaal niet. Die hadden er prima kunnen staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Niet zo opvallend toch dat pinkpop niet (meer) iets als radiohead boekt?

Jammer is het natuurlijk wel, al komen bands als radiohead ook beter op andere plekken terecht.
Their loss. Radiohead trekt met namelijk gemak de boel vol daar. Als die terugkeren, zal de vraag enorm zijn. Maar goed, de band kan beter terecht in een Goffertpark of iets dergelijks. En waarom zouden AL die andere majors (de grootste festivals ter wereld) wel geschikt zijn en Pinkpop niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Iets anders, ongeveer een uur geleden was Haevn live bij Radio 2. Kunnen we deze misschien ook voorzichtig toevoegen op het lijstje voor volgend jaar hebben ook Limburgse roots 🤷
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Their loss. Radiohead trekt met namelijk gemak de boel vol daar. Als die terugkeren, zal de vraag enorm zijn. Maar goed, de band kan beter terecht in een Goffertpark of iets dergelijks. En waarom zouden AL die andere majors (de grootste festivals ter wereld) wel geschikt zijn en Pinkpop niet?
Radiohead mag van mij overal staan, maar NIET in het Goffertpark...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Radiohead is al jaren geen Pinkpopband meer. Veel te jazzy

(13:06)
 
  • Haha
Waarderingen: elo

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Als er iets is dat dat interview onderstreept is dat de houdbaarheidsdatum van het huidige Pinkpop wel zo'n beetje in zicht is.
OPIO= oud pinkpop in ontbinding wordt NPIO= nieuw pinkpop in oprichting.
Zo voelt het toch voor mij na een kleine 40 jaar PP.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Als er iets is dat dat interview onderstreept is dat de houdbaarheidsdatum van het huidige Pinkpop wel zo'n beetje in zicht is.
Ja heel jammer om te lezen, lijkt erop dat ze een soort 3-daags 538 koningsdag festival ervan willen gaan maken.

En vooral die opmerking over radiohead is echt een middelvinger naar het ‘trouwe’ publiek wat al 10/20 jaar naar je festival komt om ook dit soort bands te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en brutus257

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
282
341
Na dit artikel te hebben gelezen ben ik er vrij zeker van dat ik nooit meer op Pinkpop te vinden zal zijn. Ik denk bovendien dat ze zichzelf alleen maar in de voet schieten met deze strategie. Beetje mikken op popie jopie muziek waar heel ander (jonger) publiek af moet komen, die lang niet zo veel uitgeven als een gemiddelde Radiohead fan denk ik zo.

Bovendien is Radiohead echt wel groot en populair genoeg in Nederland om te headlinen (staan bijv. 8 keer in de top2000, wat ik toch wel een redelijke graadmeter vind voor Pinkpop publiek)

Nu ging ik zelf al voor het 3e jaar naar Werchter, maar ik denk dat dit voor nog veel meer Nederlanders gaat gelden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
Die man is volledig het spoor bijster haha, bijna sneu. Leuk dat ze Muse wilden hebben hoor, maar Madonna? Jezus.
Zou ik dan weer een prachtige set headliners vinden...

Als er iets is dat dat interview onderstreept is dat de houdbaarheidsdatum van het huidige Pinkpop wel zo'n beetje in zicht is.
laat wel zien dat Mojo dus idd andere headliner opties onderzocht heeft dan enkel de 3 die we nu op de poster zien... Mojo blijkbaar toch meer hun best gedaan dan ik dacht
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bassie78

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Madonna op je festival moet je geeneens willen. Die komt rustig een uur of langer te laat.
En bij Pinkpop gaat gewoon de stekker eruit. Tijd is tijd.

Dus de vervanger van MUSE is CH?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken