Pinkpop 2024

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Navigate lijkt mij wel een leuk Nederlands rockbandje voor op stage4?
Wat mij betreft een goed idee, misschien moeten we (ik, de rock liefhebbers) accepteren dat rock niet meer main stream is op Pinkpop. Maar ik vind stage 4 een prima alternatief. Daar kunnen dan ook The Vices en/of The Wodan Boys staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chas McPherson

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Heb ook een parkeerticket voor P8, weet iemand waar dat is?
Heb contact gehad met de organisatie. Daar krijg je nog bericht over. Maar ze streven wel naar een plek dichtbij het festival terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: WJM

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Ja, dat was een dikke show toen. Sowieso een heerlijke dag toen met Body Count, Aurora, FNM en Muse. Al heb ik nog altijd oorpijn van dat hoge gekrijs van Myles Kennedy.
Ben zelf enorm groot fan van slash ft Myles Kennedy (incl komende tour 19x op de teller) maar de pinkpop show in 2015 blijft voor mij een van de beste. Show was echt enorm goed net zoals de band. Balen dat ze er komend jaar niet staan.. Zal 2025 worden als ik kijk naar vorige tour cycles.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.355
3.987
Ben zelf enorm groot fan van slash ft Myles Kennedy (incl komende tour 19x op de teller) maar de pinkpop show in 2015 blijft voor mij een van de beste. Show was echt enorm goed net zoals de band. Balen dat ze er komend jaar niet staan.. Zal 2025 worden als ik kijk naar vorige tour cycles.
Optreden was niks mis mee, maar die zang van Myles Kennedy vond en vind ik niet te doen. Ook bij Alter Bridge.
 
  • Leuk
Waarderingen: appelschil

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
412
314
Ben zelf enorm groot fan van slash ft Myles Kennedy (incl komende tour 19x op de teller) maar de pinkpop show in 2015 blijft voor mij een van de beste. Show was echt enorm goed net zoals de band. Balen dat ze er komend jaar niet staan.. Zal 2025 worden als ik kijk naar vorige tour cycles.
Zeker jammer dat ze niet op Pinkpop staan. Ook groot fan. Gelukkig zie ik ze wel in april in Ziggo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivalgek94

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Deze namen nog kanshebbers voor Pinkpop nu ze zijn aangekondigd voor Mad Cool 2 weken later?
- Kenya Grace
- Parra for Cuva
- Keane
- Paul Kalkbrenner
- Mando Diao
- Sofi Tukker
- Tom Morello
- Arlo Parks
Keane , Mando Diao en Sofi Tukker kom maar door:love:!
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Ik ben vooral benieuwd (en een beetje bang) dat wanneer de normale kaartverkoop tegenvalt en alle extra's wel uitverkocht raken zoals skydeck en die tuin dat ze bij Pinkpop dan volgend jaar nog meer terrein hiervoor gaan reserveren. Het zou toch erg triest zijn als je straks niet meer als normale bezoekers in het voorvak kan komen, omdat de mensen die meer betalen er meer recht op hebben.

Ik hoop ook voor de bezoekers van dit jaar dat ze net als vorig jaar nog wat leuke kleinere indie bandjes gaan boeken. Vond vorig jaar de stage 4 en tent namen erg fijn.
Ja, ik hoop ook op leuke indie/Britrock bandjes op stage 4 en tent. Vermaak me daar altijd prima. Maar komen vast nog wat leuke namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
521
905
Nog niks bekend over de verkoopcijfers?
Vind dit toch wel een interesant jaar om het bij te houden. Ik ben heel benieuwd of deze koers van Pinkpop ervoor gaat zorgen dat er nieuw publiek wordt aangetrokken of dat er juist veel mensen afhaken. Ik hoop voor Pinkpop het eerste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Landgraver

neus

Dagopener
16 mrt 2019
597
308
Er zullen deze of volgende week nog wel namen komen toch? Om de flow er een beetje in te houden? Twijfelaars moet je nu over halen anders gaan ze ergens anders heen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken