Pinkpop 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Ik had Tinlicker net even op staan. Moest terugdenken aan 2015: Above & Beyond, wat mij betreft nog altijd één van de beste dingen die ik op Pinkpop heb gezien.
Ja, dat was een dikke show toen. Sowieso een heerlijke dag toen met Body Count, Aurora, FNM en Muse. Al heb ik nog altijd oorpijn van dat hoge gekrijs van Myles Kennedy.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Vandaar ideaal dat Pinkpop dagtickets heeft. Volgens mij heb ik toen voor 40 euro een vrijdagticket via TS gescoord.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik had Tinlicker net even op staan. Moest terugdenken aan 2015: Above & Beyond, wat mij betreft nog altijd één van de beste dingen die ik op Pinkpop heb gezien.
Ik hoop zo hard dat Pinkpop ze in de tent zet in de avond….maar zal wel niet
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
243
145
Is de tent nog steeds hetzelfde formaat als in 2022 of is deze inmiddels groter geworden?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Is de tent nog steeds hetzelfde formaat als in 2022 of is deze inmiddels groter geworden?
Nog groter? Hetzelfde, maar dat is echt groot zat. Altin Gun (halfvol) en Warpaint (paar honderd man max) stonden daar echt in een te grote setting. Althans, voor Pinkpop dan blijkbaar.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Daar durf ik wel een 50tal bonnen op te wedden dat ze dat heus wel doen. Gewoon als afsluiter ook neem ik aan...?
Je maakt mijn avond helemaal beter….
Laten we hierop hopen!

Pendulum Sws in de tent gekeken naar de zaterdag. Daar ga ik sws naar toe!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Ben hier dus bang voor… gekeken naar de verdeling van de website ook. Denk dat @DennisvdBr dit beter kan inzien.
Die verdeling op de website zegt niet zoveel eigenlijk. Altijd leuk als Dennis zijn ideeën hier post, maar ook dat zegt niet zoveel. Dit soort acts hebben altijd in de tent gestaan. Of stage 4 moet weer een tent worden, maar dat lijkt me niet. De vraag is op welk tijdstip ze in de tent staan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Die verdeling op de website zegt niet zoveel eigenlijk. Altijd leuk als Dennis zijn ideeën hier post, maar ook dat zegt niet zoveel. Dit soort acts hebben altijd in de tent gestaan. Of stage 4 moet weer een tent worden, maar dat lijkt me niet. De vraag is op welk tijdstip ze in de tent staan.
🎉🎉Moooiii
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Ik denk dat ze ook (gezien het publiek) afstappen van die laatste indiebands die er stonden zoals Warpaint, Interpol en The Haunted Youth bijv. Was er niet druk. Dan zet maar gewoon een dance act neer als afsluiter in de tent met Tinlicker en Pendulum.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik denk dat ze ook (gezien het publiek) afstappen van die laatste indiebands die er stonden zoals Warpaint, Interpol en The Haunted Youth bijv. Was er niet druk. Dan zet maar gewoon een dance act neer als afsluiter in de tent met Tinlicker en Pendulum.
Vond het wel jammer dat haunted youth met electric callboy clashte
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Denk dat Keane en Joost Klein inkoppertjes zijn voor Pinkpop nu.

Pinkpop likede post van MOJO dat Joost naar Eurovisie gaat. Geliked uit support ? Of ….
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Mtvw