Pinkpop 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Primavera gaat hier kneiterhard overheen imo.

Affiche van Mad Cool onderstreept eerder wat voor matig festivaljaar dit is. Ik vind hem niet heel sterk iig.
Mad Cool mist zo te zien nog twee headliners en een grote sub. Maar los daarvan ziet 2024 er inderdaad best matig uit.
Ben wel benieuwd waar Lowlands mee komt, want in die augustsperiode touren er wel een paar mooie namen. Festivals als Rock en Seine en Oya hebben een line up die er spannender uitziet dan de meeste voorjaarsfestivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Ze hebben gewoon 2 grote headliners die met foo fighters en ed sheeran misschien wel de enige klappers zijn van aankomend jaar voor een major en ja die laag er onder is niet heel breed maar ja voor dit jaar lijkt mad Cool toch het prima voormekaar te hebben
Ik begrijp niet zo goed waarom Pearl Jam gezien wordt als een van de klappers van dit seizoen. Ik vond hun optreden vorig jaar op Pinkpop al best wel een beetje gezapig; voor mijn gevoel zijn die over hun top heen. Ik begrijp dat je Foo Fighters noemt, die na alle ellende met hun nieuwe album sterk terug zijn gekomen, maar Pearl Jam voelt voor 2024 nog een beetje overbodig.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Hoeveel mensen passen er op de Skydeck?
Ongeveer 1000.
(Eigenlijk 750, maar ook daar is het soms druk 😉)

Ik was wat te snel met reageren. Ik meende het getal 1000 eerder eens te zijn tegengekomen, maar kan me niet voorstellen dat het er echt zo veel waren. Wat wel klopte: er gaan meer mensen op dan er op past (naar mijn mening)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JPF

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik begrijp niet zo goed waarom Pearl Jam gezien wordt als een van de klappers van dit seizoen. Ik vond hun optreden vorig jaar op Pinkpop al best wel een beetje gezapig; voor mijn gevoel zijn die over hun top heen. Ik begrijp dat je Foo Fighters noemt, die na alle ellende met hun nieuwe album sterk terug zijn gekomen, maar Pearl Jam voelt voor 2024 nog een beetje overbodig.
Omdat pearl jam gewoon veel tickets verkoopt en dit jaar zijn er weinig acts die zo groot zijn die op festivals staan daarom noem ik ze. Ik vind foo fighters ook veel interessanter op dit punt en dat zal de menigte ook vinden denk ik anders was hun rw dag niet zo snel uitverkocht
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.517
Joost is een typische act voor van die midlife crisis mensen die net willen doen of ze nog hip en bij de tijd zijn. Dat is hiermee ook wel bevestigd lijkt me. Muzikaal inhoudelijk is het niet veel, anders had het ook niet op het songfestival gepast natuurlijk. Evenement van de wansmaak.
Haha, ik hoop toch niet dat ik met 33 al in midlife (crisis) zit.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joa en Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Wat een klote ontwikkeling! Naja genoeg over gezeurd.. maar word iedere keer weer misselijk dat je bepaalde privileges kunt kopen!

Ah fijn.. krijgen we voor de kerst nog een handje vol namen?
Oei, dan zul jij een zwaar leven hebben of nooit buiten komen.

Letterlijk bij alles in het leven kun je met geld privileges kopen.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik ben vooral benieuwd (en een beetje bang) dat wanneer de normale kaartverkoop tegenvalt en alle extra's wel uitverkocht raken zoals skydeck en die tuin dat ze bij Pinkpop dan volgend jaar nog meer terrein hiervoor gaan reserveren. Het zou toch erg triest zijn als je straks niet meer als normale bezoekers in het voorvak kan komen, omdat de mensen die meer betalen er meer recht op hebben.

Ik hoop ook voor de bezoekers van dit jaar dat ze net als vorig jaar nog wat leuke kleinere indie bandjes gaan boeken. Vond vorig jaar de stage 4 en tent namen erg fijn.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
423
119
Oei, dan zul jij een zwaar leven hebben of nooit buiten komen.

Letterlijk bij alles in het leven kun je met geld privileges kopen.
Dit klopt uiteraard en kom veel buiten 😉
Maar dat is juist de reden waarom ik verliefd op pinkpop (festivals) ben geworden.. Pietertje die op school word gepest staat naast Berend "de pester" samen te genieten van een fantastisch optreden...
Schoonmaakster Jenny is op de camping knakworstjes aan het maken en deelt dit met bankdirecteur Gerard die 2 tentjes verder op zit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu, Minie en Davidd

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
423
119
Kom de website niet op! Namen op komst?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231211_174644_Chrome.jpg
    Screenshot_20231211_174644_Chrome.jpg
    108,3 KB · Weergaven: 27

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Ik ben vooral benieuwd (en een beetje bang) dat wanneer de normale kaartverkoop tegenvalt en alle extra's wel uitverkocht raken zoals skydeck en die tuin dat ze bij Pinkpop dan volgend jaar nog meer terrein hiervoor gaan reserveren. Het zou toch erg triest zijn als je straks niet meer als normale bezoekers in het voorvak kan komen, omdat de mensen die meer betalen er meer recht op hebben.

Ik hoop ook voor de bezoekers van dit jaar dat ze net als vorig jaar nog wat leuke kleinere indie bandjes gaan boeken. Vond vorig jaar de stage 4 en tent namen erg fijn.
Uiteraard gaan ze dat sowieso doen. Het wordt nu op 'corporation' principes gemanaged. Niet meer Jan en zijn 'achterhaalde' manier van doen. Alles moet geld opleveren. Uiteraard niet in 1 keer. Men moet wennen. Volgend jaar zegt men niets over bijvoorbeeld; € 6.50 extra camping bijdrage, want dit jaar was het € 5,-, het is dan geaccepteerd als normaal. Kijk naar de Power Trip festival in de VS. Dat is Pink Pop over een paar jaar. Als je een kikker in water zet en langzaam kookt accepteert hij het en merkt niet dat het wordt gekookt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: premiumpop en Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken