Pinkpop 2024

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
MIsschien moet PP een podium vrij houden voor al die Songfestival acts........
Ja doen! Inclusief een trip down memory lane. Je gunt tenslotte iedereen de kans om nog een keer live te kunnen genieten van Sieneke, drie hele J's en die onvervalste Indiaan...
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Ja doen! Inclusief een trip down memory lane. Je gunt tenslotte iedereen de kans om nog een keer live te kunnen genieten van Sieneke, drie hele J's en die onvervalste Indiaan...
Ik heb Sieneke gewoon een keer live gezien. w a u w. Onvergetelijk.
En gewoon hier in het dorp; Wat is ze normaal gebleven.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
33 jaar hier, en Joost is een eindbaas!
Helemaal mee eens. En dan ben ik nog een stuk ouder....

Maar die jongen heeft wel wat; enorme show en boordevol energie.

Heeft meer met je muzieksmaak te maken of je hem trekt dan met je leeftijd, als je mij vraagt.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Kan het wel waarderen als Anouk dan ook naar dat podium gaat en er daardoor een extra plekje op de mainstage vrijkomt
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Iemand een idee hoeveel kaarten al verkocht zijn afgelopen weekend?
Geen idee , nog nergens iets gezien of gehoord.Volop nog kaarten te krijgen en de wachtrijen bij de diverse sales afgelopen dagen die waren ook niet erg groot dus heb het gevoel dat het tegenvalt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Joost is een typische act voor van die midlife crisis mensen die net willen doen of ze nog hip en bij de tijd zijn. Dat is hiermee ook wel bevestigd lijkt me. Muzikaal inhoudelijk is het niet veel, anders had het ook niet op het songfestival gepast natuurlijk. Evenement van de wansmaak.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Joost is een typische act voor van die midlife crisis mensen die net willen doen of ze nog hip en bij de tijd zijn. Dat is hiermee ook wel bevestigd lijkt me. Muzikaal inhoudelijk is het niet veel, anders had het ook niet op het songfestival gepast natuurlijk. Evenement van de wansmaak.
Bedankt, nu weet ik in welke fase ik zit ;-)
 
  • Haha
Waarderingen: Joa

zworp3

Support act
17 mei 2018
853
560
En toch zie ik vooral erg jonge mensen uit hun dak gaan tijdens zijn shows. En voel ik me bejaard.
Hoe oud ben je? Ik zit in de (denk ik) sweet spot qua leeftijd dat happy hardcore zijn hoogtijdagen beleefde in mijn jeugd. En ik merk dat mijn leeftijdsgenoten het muzikaal ook wel prima trekken, waarschijnlijk daardoor.

Vond Joost best leuk in het begin, ook live, maar voel nou niet de behoefte om hem in de Afas Live ofzo te gaan bekijken. En zijn laatste album heb ik ook niet opgezet. Friesenjung gaat hier wel meermaals aan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Ook die moeten soms om hun wansmaak aangesproken worden.
Dat is dan weer een ander verhaal. Al heeft elke generatie wel zijn wansmaakmuziek. Toen ik een tiener was, was het Limp Bizkit, Sum41, Crazy Frog, Thunderdome, Big Brovaz, Pokémon, 112 en Da Boy Tommy. Ook allemaal rotzooi natuurlijk, maar dat besefte ik toen niet.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Dat is dan weer een ander verhaal. Al heeft elke generatie wel zijn wansmaakmuziek. Toen ik een tiener was, was het Limp Bizkit, Sum41, Crazy Frog, Thunderdome, Big Brovaz, Pokémon, 112 en Da Boy Tommy. Ook allemaal rotzooi natuurlijk, maar dat besefte ik toen niet.
Ik luister nog altijd Sum 41. I'll take it on the chin.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Dat is dan weer een ander verhaal. Al heeft elke generatie wel zijn wansmaakmuziek. Toen ik een tiener was, was het Limp Bizkit, Sum41, Crazy Frog, Thunderdome, Big Brovaz, Pokémon, 112 en Da Boy Tommy. Ook allemaal rotzooi natuurlijk, maar dat besefte ik toen niet.
Limp Bizkit heb ik destijds grijs gedraaid. Maar als ik dat nu toch hoor, dan bekruipt me het gevoel dat ik destijds ontoerekeningsvatbaar was...
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Ik luister nog altijd Sum 41. I'll take it on the chin.
En met twee bieren in de hand vooraan bij Limp Bizkit, ongegeneerd meekwelen met Blink-182, losgaan op Good Charlotte, koude rillingen bij MCR en als ik Janez Detd hoor, dan neem je beter afstand.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken