Pinkpop 2024

Maar willen we wel een 4e dag ? Is daar wel behoefte aan ??
Wat mij betreft moet Pinkpop het gewoon bij 3 dagen houden. Ik zou een extra dag met een groot concert dan wel weer wat vinden.

Zou was ik dit jaar ook naar the Boss gegaan als ‘t dag voor of na Pinkpop was geweest.

The national komt vaak voorbij. Maar die zetten ze toch gewoon als headliner voor bks/dtrh of lowlands? Als die een festival in nederland doen. Die gaat mojo toch niet als sub op pinkpop zetten? Tenzij er zoveel keuze is ook voor de overige festivals.

Want kan me niet voorstellen om een subheadliner op pinkpop te hebben die het zelfde jaar als headliner op een ander nederlands festival staat.

of misschien wel festivals, maar niet in NL?

Slash kan je dan waarschijnlijk helemaal uitsluiten. Was vroeger altijd het ene jaar zalen en het andere jaar festivals.
Als hij nog steeds op deze manier te werk gaat, betekent dat dat het dit jaar dus alleen maar zalen worden.

The national komt vaak voorbij. Maar die zetten ze toch gewoon als headliner voor bks/dtrh of lowlands? Als die een festival in nederland doen. Die gaat mojo toch niet als sub op pinkpop zetten? Tenzij er zoveel keuze is ook voor de overige festivals.

Want kan me niet voorstellen om een subheadliner op pinkpop te hebben die het zelfde jaar als headliner op een ander nederlands festival staat.
Normaal gesproken wel ja mja The War on Drugs hadden we ook niet verwacht en die kan je met gemak ook op dat soort festivals laten headlinen 😛

Normaal gesproken wel ja mja The War on Drugs hadden we ook niet verwacht en die kan je met gemak ook op dat soort festivals laten headlinen 😛
Ja dat klopt!
En het is wel vaker voor gekomen dat een act op pinkpop als ‘sub’ staat en een jaar later als headliner op een ander festival (editors, twod) maar we gaan zien.
Laat die namen maar komen.

Wat denken we trouwens van de ticketprijzen? Die gaan uiteraard weer stijgen.

Users who are viewing this thread