Pinkpop 2024

Dsm zit gewoon nog in Delft hoor en zal daar nog jaren blijven zitten.. inclusief alle kleuren rook

Misschien gek gedacht maar denk dat er deze week geen aankondiging komt. Het is herfstvakantie, ook bij 3FM.

De vaste dj’s hebben dat ook, meestal wordt iets in uitzending aangekondigd wat eigenlijk nooit gebeurd bij de niet vaste duo’s. En de ochtendshow is deze week niet met Rob en Wijnand.
Ik zou hier geen rekening mee houden. Vorig jaar werden er gewoon namen aangekondigd gedurende de carnavalsvakantie terwijl iedereen carnaval aan het vieren was. Vakantie houden ze geen rekening mee.

Ik zou hier geen rekening mee houden. Vorig jaar werden er gewoon namen aangekondigd gedurende de carnavalsvakantie terwijl iedereen carnaval aan het vieren was. Vakantie houden ze geen rekening mee.
was dat tijdens carnaval?
volgens mij nog net de donderdag er voor... correctie: 3 weken na carnaval

de aankondiging van GnR naar Megaland was wel tijdens carnaval, weet nog dat ik met m'n zoontje bij de optocht stond dat moment

was dat tijdens carnaval?
volgens mij nog net de donderdag er voor... correctie: 3 weken na carnaval

de aankondiging van GnR naar Megaland was wel tijdens carnaval, weet nog dat ik met m'n zoontje bij de optocht stond dat moment
Nee vorig jaar was het toch echt gedurende de carnavalsvakantie ? 3 maart 2022 was gedurende de carnavalsvakantie 😉

Misschien gek gedacht maar denk dat er deze week geen aankondiging komt. Het is herfstvakantie, ook bij 3FM.

De vaste dj’s hebben dat ook, meestal wordt iets in uitzending aangekondigd wat eigenlijk nooit gebeurd bij de niet vaste duo’s. En de ochtendshow is deze week niet met Rob en Wijnand.
was dat niet enkel bij de worp aankondiging met TWOD waar deze dj's wat 'mochten' aankondigen.

P!nk aankondiging kwam ook niet via een radio zender, was de touraankondiging van P!nk zelf

dus...

Rock am Ring /Rock im Park komen 2 november met eerste namen
NovaRock (dat zojuist naar 4 dagen gaat) komt 3 november met eerste namen

daar zit een grote vis in?

zouden wij ook zo lang nog moeten wachten voor namen?
Verschil tussen Pinkpop en die 2 festivals is dat Pinkpop de headliners graag apart aankondigt (zeker de eerste 2) en RaR/RiP/Nova Rock graag een groot deel van de lineup in 1 keer deelt.

Pinkpop kan dus perfect deze of volgende week een Ed Sheeran of iets dergelijks delen en dan op 2 november een gedeelde headliner (Green Day?).

• Geweldig
Waarderingen: b_lars

Users who are viewing this thread