Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Altijd weer een verrassing dit forum. Om Take That nu juist aan die festivals te verbinden. Heeft iemand al bekeken of Graspop misschien past?
Maar serieus: dit lijkt mij een naam waarvoor Mojo eerder naar Goffert Park zal kijken dan naar een festival. Dus geen CAS en geen Pinkpop.
Sorry ….maar ik had het over het feit of deze band qua genre bij deze festivals past. En dat was al een nee voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
niet om het een of andere...

maar Smashing Pumpkins is toch serieus inmiddels een typische Bospop naam...
Net zoals bv Black Crowes Lenny Kravitz Placebo Snow Patrol en Keane maar de organisatie denkt er vaak anders over......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Talking Heads vannacht bij late night Steve Colbert. Er gaan geluiden dat ze mogelijk een nummer gaan spelen. Wie weet hebben ze nog meer info?
 
  • Confetti
Waarderingen: theblackmadness

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Talking Heads vannacht bij late night Steve Colbert. Er gaan geluiden dat ze mogelijk een nummer gaan spelen. Wie weet hebben ze nog meer info?
Ik zou het een fantastische naam vinden, maar tegelijkertijd geen heel logische voor Pinkpop. Kan me wel voorstellen dat DTRH of BKS hiervoor zou willen gaan! Meer dan voor de eerder genoemde Pumpkins of Weezer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Dat valt wellicht best mee. Al denk en hoop ik dat ze, mocht een reünie volgen, eerder concerten zullen doen voor de fans.
Zou best eens iets kunnen zijn zoals Kate Bush met die Londen shows… maar dan in New York ofzo… Zou in ieder geval een bom zijn als die ineens shows aankondigen.

Als ze ergens in Europa staan, ben ik erbij, eender waar.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
Misschien gek gedacht maar denk dat er deze week geen aankondiging komt. Het is herfstvakantie, ook bij 3FM.

De vaste dj’s hebben dat ook, meestal wordt iets in uitzending aangekondigd wat eigenlijk nooit gebeurd bij de niet vaste duo’s. En de ochtendshow is deze week niet met Rob en Wijnand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Misschien gek gedacht maar denk dat er deze week geen aankondiging komt. Het is herfstvakantie, ook bij 3FM.

De vaste dj’s hebben dat ook, meestal wordt iets in uitzending aangekondigd wat eigenlijk nooit gebeurd bij de niet vaste duo’s. En de ochtendshow is deze week niet met Rob en Wijnand.
Die gedachte heb ik vaker gehad en plots kwam ie dan toch opeens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken