Pinkpop 2024

mag toch hopen dat Take That (sorry hoor) door 21 en 22 juni met die 20 juni ook (3 dagen achter elkaar) zijn uitgesloten voor Pinkpop....
Dat verwacht ik wel alleen vreemd dat NL er niet bij staat. Hier zijn ze toch populair genoeg. En er staan wel enkele festivals op hun schema dus ik denk dat ze nog wel ergens opduiken...?

Bekijk bijlage 6648
Zoals verwacht is de tour verlengd. NL staat er niet bij. Dat is op zich best vreemd wat misschien de vraag oproept of ze niet ergens op een festival opduiken. Ik denk overigens van niet maar toch..... er zitten nu ook festivals tussen.
.
Pinkpop in ieder geval niet denk ik. Dan zouden ze alleen de zondag kunnen spelen en moeten ze dag na Belfast show meteen in Landgraaf spelen.

Vreemd is het wel ja. Bospop kan in ieder geval ook niet met deze data.

BKS , North Sea Jazz en DTRH voor deze band ook uitgesloten.

Edit: nog eens naar data gekeken soms reizen ze toch een stuk langer ondanks dat ze dag erna optreden. Pinkpop kan nog steeds zoals ik het nu toch bekijk….
Sub headliner ? Ze reizen 28 op 29 juni van Kopenhagen naar Berlijn is ook niet om de hoek.

Pinkpop in ieder geval niet denk ik. Dan zouden ze alleen de zondag kunnen spelen en moeten ze dag na Belfast show meteen in Landgraaf spelen.

Vreemd is het wel ja. Bospop kan in ieder geval ook niet met deze data.

Misschien slaan ze NL gewoon over maar vreemd is het wel. Ziggo Dome of misschien zelfs Arena had ook makkelijk gekund. Heb er verder niets mee maar vind het wel opvallend.

Misschien slaan ze NL gewoon over maar vreemd is het wel. Ziggo Dome of misschien zelfs Arena had ook makkelijk gekund. Heb er verder niets mee maar vind het wel opvallend.
Denk dat Pinkpop helaas toch een mogelijkheid blijft. Heb nog eens goed naar het tourschema gekeken. Past perfect voor Hannover. Ook gekeken naar de reisroute….

We hadden wel al gezegd dat Ed Sheeran alleen de Pinkpop zondag zou kunnen komen. En dat past perfect in de route ook.

Kan me niet voorstellen dat Take That een subheadliner is en dan Ed Sheeran de headliner.

Wat een twee namen trouwens😰😰🥲

Maar waarom zouden ze dan niet aangekondigd zijn met de rest van de data?
Was ook vorig jaar met One Republic (sub-headliner). Is wel vaker dat Pinkpop of andere festival als laatste nog worden toegevoegd. Maar ik zie ze niet voor minder dan headliner komen. Dus zie het niet gebeuren.

Was ook vorig jaar met One Republic (sub-headliner). Is wel vaker dat Pinkpop of andere festival als laatste nog worden toegevoegd. Maar ik zie ze niet voor minder dan headliner komen. Dus zie het niet gebeuren.
CAS is misschien nog een optie?

Is dat de nieuwe hype hier? Als het je niet bevalt zeggen dat het op Bospop hoort?
Ik heb niets tegen Take That. Twee rijtjes met namen:
A) The War On Drugs - P!nk - Xaveer Rudd - Gold Band - One Republic

B) Clouseau - Simply Red - Nile Rodgers/Chic - Live - Di-Rect - Racoon - Billy F Gibbons

Dan vind ik Take That veel beter bij die tweede passen. Net als oud-lid Robbie Williams trouwens, maar om onduidelijke redenen deed-ie dit jaar Pinkpop nog een keer aan.

Altijd weer een verrassing dit forum. Om Take That nu juist aan die festivals te verbinden. Heeft iemand al bekeken of Graspop misschien past?
Maar serieus: dit lijkt mij een naam waarvoor Mojo eerder naar Goffert Park zal kijken dan naar een festival. Dus geen CAS en geen Pinkpop.

niet om het een of andere...

maar Smashing Pumpkins is toch serieus inmiddels een typische Bospop naam...

20 oktober volgt eerste headliner INmusic festival. Waarschijnlijk komen ze met The National....
Festival is net na PP als ik me niet vergis.
Klopt, is direct na Pinkpop. In de praktijk staan daar wel eerder DTRH of BKS-namen dan Pinkpop-namen. Deelden in 2022 bijvoorbeeld nog Nick Cave met BKS.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Wellicht dat het zoiets wordt:

Green Day - Pearl Jam - Ed Sheeran

Avril Lavigne - The National - Bring Me The Horizon

daaronder (op random volgorde):

Simple Plan - The Offspring - Kane - Inhaler - Dove Cameron- Acda& Munnik - Claude - James Blunt - Conan Gray- Gaslight Anthem - Suzan & Freek - Aurora - The Kooks - Sum41 - Jungle - The Hives - Bury Tomorrow - Fontaines DC - Antoon - Racoon - De jeugd van tegenwoordig

Gekeken wat er tourt en mogelijk gaat touren….!

Lekker ervan uitgaan dat zoiets het gaat worden dan gaat het alleen maar leuk worden ☺️☺️

Met deze lineup is de keuze makkelijk gemaakt namelijk skippen. haha

Users who are viewing this thread