Pinkpop 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.274
2.209
Is gevoelsmatig hoor. Ze zijn zeker best alternatief natuurlijk, maar weet het niet zo met deze. Ook Pixies niet meer echt, eigenlijk.
Is ook mijn gevoel dat Pumkins en Weezer eerder Pinkpop of Bospop uitstralen dan BKS of DTRH. Voor BKS kunnen we ze op basis van dit tourschema ook wel uitsluiten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Ik vind flirten ook wel wat veel eer voor die reactie op een optreden van Madonna. Volgens mij duikt ze wel wat vaker op als geruchtje voor Glasto.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Ik zie Madonna niet gebeuren. Haar concert tickets zijn al niet te betalen. Laat staan dat een festival haar gaat betalen.

Zou haar wel graag live willen zien maar op Pinkpop gaat ze nooit staan.

Zal wel een van deze worden:
* Dua Lipa
* Green Day
* Ed Sheeran
* Muse
* Pearl Jam

Waarbij ik denk: Ed Sheeran - Green Day - Pearl Jam
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.718
Ik vind flirten ook wel wat veel eer voor die reactie op een optreden van Madonna. Volgens mij duikt ze wel wat vaker op als geruchtje voor Glasto.
Ja, zou me niets verbazen als die één van die vrouwelijke headliners is. Naast Dua Lipa.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Ik zie Madonna niet gebeuren. Haar concert tickets zijn al niet te betalen. Laat staan dat een festival haar gaat betalen.

Zou haar wel graag live willen zien maar op Pinkpop gaat ze nooit staan.

Zal wel een van deze worden:
* Dua Lipa
* Green Day
* Ed Sheeran
* Muse
* Pearl Jam

Waarbij ik denk: Ed Sheeran - Green Day - Pearl Jam
Madonna hoe graag ik ook zal willen heeft slechts 1x op een festival gestaan en dat is ook inmiddels al ruim 17 jaar geleden! Glastonbury zal ook enige festival in Europa zijn die haar zal kunnen betalen ze is gewoon veel te duur kwa boeking!
Realistisch denk ik ook aan dezelfde 5 namen als Nik
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
ik ook niet... zou wel ontzettend onverwacht en uit de hoge hoed komen?
wel begin december al 2 avonden Ziggo uitverkocht...

live, daar ben ik wel wat bang voor...
status, daar is geen twijfel over!
De recensies zijn geweldig @DennisvdBr . Als ik dat lees zelfs spijt dat ik toch geen tickets heb gekocht (ondanks de prijs).

In ieder geval meer dan welkom op Pinkpop dan Ed en Dua (heb deze al eens gezien) . Maar goed zeer onrealistisch.

Wat denken we eigenlijk van een rapper - dance constructie zoals in 2020 de bedoeling was
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
963
451
De recensies zijn geweldig @DennisvdBr . Als ik dat lees zelfs spijt dat ik toch geen tickets heb gekocht (ondanks de prijs).

In ieder geval meer dan welkom op Pinkpop dan Ed en Dua (heb deze al eens gezien) . Maar goed zeer onrealistisch.

Wat denken we eigenlijk van een rapper - dance constructie zoals in 2020 de bedoeling was
Eminem, Maar tourt die ?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Wellicht dat het zoiets wordt:

Green Day - Pearl Jam - Ed Sheeran

Avril Lavigne - The National - Bring Me The Horizon

daaronder (op random volgorde):

Simple Plan - The Offspring - Kane - Inhaler - Dove Cameron- Acda& Munnik - Claude - James Blunt - Conan Gray- Gaslight Anthem - Suzan & Freek - Aurora - The Kooks - Sum41 - Jungle - The Hives - Bury Tomorrow - Fontaines DC - Antoon - Racoon - De jeugd van tegenwoordig

Gekeken wat er tourt en mogelijk gaat touren….!

Lekker ervan uitgaan dat zoiets het gaat worden dan gaat het alleen maar leuk worden ☺️☺️
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.176
2.425
Eminem, Maar tourt die ?
Kan altijd maar lastig iemand om te boeken. Vaak onzeker of de tour wel/niet komt. Dacht eerder aan een Post Malone - David Guetta constructie. De vraag is of Pinkpop daarvoor Pearl Jam opoffert. Ed Sheeran zie ik namelijk sowieso komen. En Green Day laten ze denk ik niet schieten.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.620
2.115
Wellicht dat het zoiets wordt:

Green Day - Pearl Jam - Ed Sheeran

Avril Lavigne - The National - Bring Me The Horizon

daaronder (op random volgorde):

Simple Plan - The Offspring - Kane - Inhaler - Dove Cameron- Acda& Munnik - Claude - James Blunt - Conan Gray- Gaslight Anthem - Suzan & Freek - Aurora - The Kooks - Sum41 - Jungle - The Hives - Bury Tomorrow - Fontaines DC - Antoon - Racoon - De jeugd van tegenwoordig

Gekeken wat er tourt en mogelijk gaat touren….!

Lekker ervan uitgaan dat zoiets het gaat worden dan gaat het alleen maar leuk worden ☺️☺️
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen :)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
963
451
Kan altijd maar lastig iemand om te boeken. Vaak onzeker of de tour wel/niet komt. Dacht eerder aan een Post Malone - David Guetta constructie. De vraag is of Pinkpop daarvoor Pearl Jam opoffert. Ed Sheeran zie ik namelijk sowieso komen. En Green Day laten ze denk ik niet schieten.
PJ mogen ze rustig skippen.Die komen te snel/alweer...
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.620
2.115
Het is niet allemaal mijn smaak maar er zitten typische Pinkpop namen bij😂.
Antoon is toch misschien wel de meest vreselijke act in de afgelopen jaren die me echt is bijgebleven. Toch altijd wel pijnlijk dat die zo ongekend populair is in Nederland en dat is helaas wel een moderne pinkpop boeking ja.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Wellicht dat het zoiets wordt:

Green Day - Pearl Jam - Ed Sheeran

Avril Lavigne - The National - Bring Me The Horizon

daaronder (op random volgorde):

Simple Plan - The Offspring - Kane - Inhaler - Dove Cameron- Acda& Munnik - Claude - James Blunt - Conan Gray- Gaslight Anthem - Suzan & Freek - Aurora - The Kooks - Sum41 - Jungle - The Hives - Bury Tomorrow - Fontaines DC - Antoon - Racoon - De jeugd van tegenwoordig
Fontaines DC niet meteen afsluiter van een tweede stage? (ben nog niet bekend met de benamingen van alle podia, sorry)

PS: met deze lineup zouden mijn vriendin en ik 90% zeker een combiticket kopen, dus ik hoop er alleszins op 🙏
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken