Pinkpop 2024

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Wellicht dat het zoiets wordt:

Green Day - Pearl Jam - Ed Sheeran

Avril Lavigne - The National - Bring Me The Horizon

daaronder (op random volgorde):

Simple Plan - The Offspring - Kane - Inhaler - Dove Cameron- Acda& Munnik - Claude - James Blunt - Conan Gray- Gaslight Anthem - Suzan & Freek - Aurora - The Kooks - Sum41 - Jungle - The Hives - Bury Tomorrow - Fontaines DC - Antoon - Racoon - De jeugd van tegenwoordig

Gekeken wat er tourt en mogelijk gaat touren….!

Lekker ervan uitgaan dat zoiets het gaat worden dan gaat het alleen maar leuk worden ☺️☺️
Is Slash ft. Miles Kennedy ergens nog een optie?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
ik ook niet... zou wel ontzettend onverwacht en uit de hoge hoed komen?
wel begin december al 2 avonden Ziggo uitverkocht...

live, daar ben ik wel wat bang voor...
status, daar is geen twijfel over!
De recensies zijn goed echter 1 groot minpunt wat mij betreft. Ze speelt zonder Liveband dus er loopt een band mee....Maar dan nog zie ik het niet gebeuren. Hooguit Glastonbury misschien....
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
20 oktober volgt eerste headliner INmusic festival. Waarschijnlijk komen ze met The National....
Festival is net na PP als ik me niet vergis.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
De recensies zijn goed echter 1 groot minpunt wat mij betreft. Ze speelt zonder Liveband dus er loopt een band mee....Maar dan nog zie ik het niet gebeuren. Hooguit Glastonbury misschien....
Ok, dat is dan wel duidelijk.,Schandalig dat men dan nog zo"n hoge prijzen moet betalen voor haar.
 

Evh.70

Playlistbediener
7 jun 2022
5
9
PJ kan een paar avonden Ziggo vullen, hebben zelf geen Pinkpop nodig...

alleen als Pinkpop in nood zit (headliner technisch) en het past in het tourschema, alleen dan wel
Met alle respect .... maar wat een onzin wat je hier zegt.

Laatse twee keer deden ze beide.
Pearl Jam is gewoon een band die graag terugkomt naar plekken waar ze het naar hun zin hebben. Zie Werchter, Zie Berlijn.
En blijkbaar ook Pinkpop
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.174
3.113
Met alle respect .... maar wat een onzin wat je hier zegt.

Laatse twee keer deden ze beide.
Pearl Jam is gewoon een band die graag terugkomt naar plekken waar ze het naar hun zin hebben. Zie Werchter, Zie Berlijn.
En blijkbaar ook Pinkpop
Dit spreekt eerder in het voordeel van de Ziggo dome dan voor Pinkpop.(7x gespeeld in de 10-11 jaar die de Ziggo Dome bestaat)
4x op Pinkpop in 30 jaar tijd.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Fontaines DC niet meteen afsluiter van een tweede stage? (ben nog niet bekend met de benamingen van alle podia, sorry)

PS: met deze lineup zouden mijn vriendin en ik 90% zeker een combiticket kopen, dus ik hoop er alleszins op 🙏
Denk dat je uit kan gaan van een paar van deze namen. Kansen zijn groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Met alle respect .... maar wat een onzin wat je hier zegt.

Laatse twee keer deden ze beide.
Pearl Jam is gewoon een band die graag terugkomt naar plekken waar ze het naar hun zin hebben. Zie Werchter, Zie Berlijn.
En blijkbaar ook Pinkpop
Ik neem het hier toch een beetje op voor @DennisvdBr . Pearl Jam heeft Pinkpop jaren links laten liggen. Een jaartje of 20 ongeveer en toen kwamen ze plotseling terug in combinatie met Ziggo Dome. Ik zie het nu niet gebeuren omdat ze gewoon net geweest zijn. PP zal denk ik voor een andere headliner gaan als ze kunnen kiezen. De link dat Pearl jam al jaren op Werchter staat heeft te maken met de persoonlijke vriendschap die ze hebben met de organisator. Dat is algemeen bekend. Voor de rest spelen ze graag op safe en komen ze heel vaak op dezelfde plekken met uitzondering van 1 of 2 plekken tijdens hun Europese leg.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.316
Waar de Ziggo Dome een band/artiest graag wekelijks een artiest zou plannen zolang het verkoopt, is een festival toch ook wel een beetje van de variatie. Pearl Jam is de laatste jaren toch wel al voorbij gekomen op Pinkpop, waaronder een erg recente passage. Denk en hoop dat Pinkpop toch andere voorkeuren heeft.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Denk en hoop dat Pinkpop toch andere voorkeuren heeft.
Dat denk ik dus ook tenzij de spoeling erg dun is en er weinig anders over blijft. Robbie Williams is volgens mij dit jaar ook laat geboekt als headliner... Maar goed, normaal gesproken liggen de headliners wel al vast verwacht ik.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Screenshot_20231016_115520_Discord.jpg.8e3d1809045fc455d4bb6ed20543c486.jpg
Zoals verwacht is de tour verlengd. NL staat er niet bij. Dat is op zich best vreemd wat misschien de vraag oproept of ze niet ergens op een festival opduiken. Ik denk overigens van niet maar toch..... er zitten nu ook festivals tussen.
.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
mag toch hopen dat Take That (sorry hoor) door 21 en 22 juni met die 20 juni ook (3 dagen achter elkaar) zijn uitgesloten voor Pinkpop....
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken