Pinkpop 2024

'Even' is uiteraard een raadsel. Misschien wel van 'Even Flow' of 'Even Better Than The Real Thing', maar ook 'Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn'

• Haha
Waarderingen: colette283
Begin november (samen met RaR/RiP/Nova Rock) een eerste naam (Green Day?), daarna nog 2 keer een losse naam en een pakketje de dag voor ticketverkoop op eind november?

Eens dat het dan ineens wel heel snel zal moeten gaan. 😅 Wetende dat Pinkpop normaal 1/3 van de lineup gedeeld heeft voor de ticketverkoop start.
Rock am Ring komt dan zelfs met een grote worp aan namen. Begin november zal het dus wel echt los gaan met de namen die ook naar Pinkpop komen.
Andere festivals (DTRH, BKS) zullen in de timing wat meer achter de Primavera's aanlopen.

Rock am Ring komt dan zelfs met een grote worp aan namen. Begin november zal het dus wel echt los gaan met de namen die ook naar Pinkpop komen.
Andere festivals (DTRH, BKS) zullen in de timing wat meer achter de Primavera's aanlopen.
DTRH komt eerder mee met de Werchters, Mad Cools, Roskildes en NOS Alives denk ik. Northside voelt meestal aan als het festival dat best vroeg met namen komt als we het hebben over die vroege junifestival.

Als het druppelt, dan stort het. Zeker dit jaar: ik heb het gevoel dat we in november announcements van minstens 5 majors per week gaan krijgen omdat alles zo samenvalt. Vorig jaar was het toch beter gespreid (Pink voor Pinkpop en Stromae voor RW waren bvb al gedeeld).

• Leuk
Waarderingen: Processierups
DTRH komt eerder mee met de Werchters, Mad Cools, Roskildes en NOS Alives denk ik. Northside voelt meestal aan als het festival dat best vroeg met namen komt als we het hebben over die vroege junifestival.

Als het druppelt, dan stort het. Zeker dit jaar: ik heb het gevoel dat we in november announcements van minstens 5 majors per week gaan krijgen omdat alles zo samenvalt. Vorig jaar was het toch beter gespreid (Pink voor Pinkpop en Stromae voor RW waren bvb al gedeeld).
Northside is inderdaad altijd best vroeg, maar die hebben altijd ook een wat raar schema, met veel kleinere aankondigingen met een beperkt aantal namen. Nu ze in hetzelfde weekend zitten als BKS zal Northside misschien wat minder interessant voor Pinkpop zijn en wat meer voor BKS (het zou best logisch zijn als NS en BKS bijvoorbeeld the National delen).
Roskilde is ook zoiets: die komen meestal al best vroeg met een worp, terwijl de grotere namen meestal later komen. Voor mijn gevoel loopt Roskilde wat meer samen met Glastonbury dan met Werchter of NOS Alive.

Er zijn nog wat festivals als Bergenfest en Heartland die vaak ook al vroeg met een paar namen komen en die altijd wel wat overlap hebben met Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: mattman
😬 dus nog steeds geen nieuws😪.
Wachten het duurt te lang🤣
Geduld is een schone zaak, komt goed.
Clap Applause GIF

Hoe deden die Pinkpoppers dat vroeger, toen pas ergens in februari het programma werd gepresenteerd?

Hoe deden die Pinkpoppers dat vroeger, toen pas ergens in februari het programma werd gepresenteerd?
Als je weet dat nieuws om de hoek wacht, dan is het logisch dat je daar meer naar verlangt. Als ik morgen op reis vertrek, dan zou ik nu ook zenuwachtiger zijn dan mocht ik in maart ps vertrekken.

Vorig jaar kenden Pinkpop fans al een headliner op dit moment.

Tsja was een andere tijd,geen internet dus geen overkill aan info.Wel op school en later op werk lekker sparren op wie er zou komen.Was toch veel relaxter als nu.

Toen lekte ook geregeld wat uit hoor. Tijden dat PinkpopCentral bestond, zaten echt wel mensen dicht bij het vuur
Ik had het over de periode 1994-2000, mijn middelbare schooltijd met Buro Pinkpop precies op de weg naar huis. Jan liet toen soms wel iets doorschemeren als ik alweer 'ns langskwam.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread