Pinkpop 2024

Druk dagje gehad. Nu ff bijlezen maar Sheeran is dus al 2 dagen geen optie meer. Alleen voor de zondag dus nog?

Frank Carter
The Kooks
Offspring
Gaslight Anthem
Avril Lavigne
SUM41
The Hives

graag door naar PP24
Ik zie The Kooks The Offspring en Avril Lavigne ook wel op andere festivals terecht komen eerlijk gezegd.
CAS en/of Bospop bv..

Hint of gewoon blunder.. de "R" tussen haakjes... Ik gok het laatste.
Normaal is het stagiair(e) zoals ook in hun tekst staat.
Bekijk bijlage 6592
Ik denk eerder dat dit bewust is gedaan. Pinkpop maakt gebruik van een web- en multimedia designer die standaard de website bijwerkt in opdracht van Pinkpop (ken hem persoonlijk). En ik denk dat ze ons willen laten denken dat dit door een stagiair(e) is gedaan en daarom op zoek gaan naar een nieuwe stagiair(e). Het is gewoon een marketingtruc denk ik.

Ik denk eerder dat dit bewust is gedaan. Pinkpop maakt gebruik van een web- en multimedia designer die standaard de website bijwerkt in opdracht van Pinkpop (ken hem persoonlijk). En ik denk dat ze ons willen laten denken dat dit door een stagiair(e) is gedaan en daarom op zoek gaan naar een nieuwe stagiair(e). Het is gewoon een marketingtruc denk ik.
Ik ken het PR team van Pinkpop en ik neig eerder naar een foutje.

• Haha
Waarderingen: Rockbeer
Ik heb geprobeerd Billie te omschrijven maar helaas niet zo goed gelukt.

IMG_8072.jpeg

IMG_8074.jpeg
Je kunt het elke dag gratis gebruiken “Bing Image Generator” . Hebt alleen een Microsoft account nodig.

Ik kijk nu al uit naar een chat waar de fantasy festivals worden gepost 😂😂😉😌

• Leuk
Waarderingen: mattman
Op de eerste poster van Hurricane staat dat het een exclusieve festival show is van Ed Sheeran maar nu komt hij dus toch op meer festivals...
received_352473017127528.jpeg

Op de eerste poster van Hurricane staat dat het een exclusieve festival show is van Ed Sheeran maar nu komt hij dus toch op meer festivals...
exclusief voor Duitsland werd er bedoeld (samen met het sister festival Southside)

Users who are viewing this thread