Pinkpop 2024

Ik blijf het prachtig vinden dat in het Pinkpop forum de meeste delusional mensen zitten en die alles en elke actie als hint zien😂
Het was meer met een knipoog. Sommige festivals/bedrijven kunnen wel slim met marketing omgaan.. Pinkpop kan niet eens een foutloos bannertje maken.

Om maar te refereren aan het Graspop topic: Vandaag is de dag!!
Friday The 13Th GIF by Digg

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Koekdoos
De Limburger schrijft letterlijk: "het gaat nog wel even duren" en wat denken we hier? Dat elke dag vanaf nu het nieuws elk moment kan komen.

De Limburger schrijft letterlijk: "het gaat nog wel even duren" en wat denken we hier? Dat elke dag vanaf nu het nieuws elk moment kan komen.
Als de kaartverkoop in november weer gaat starten, lijkt het mij dat het niet heel lang meer kan duren.
Tenzij de kaartverkoop gewoon weer naar februari gaat.

tja, wat is de definitie van "even" of ookwel "soon" in festivalland?

de ene komt dezelfde dag nog met nieuws en de andere wacht nog 4 maanden

Als de kaartverkoop in november weer gaat starten, lijkt het mij dat het niet heel lang meer kan duren.
Tenzij de kaartverkoop gewoon weer naar februari gaat.
Begin november (samen met RaR/RiP/Nova Rock) een eerste naam (Green Day?), daarna nog 2 keer een losse naam en een pakketje de dag voor ticketverkoop op eind november?

Eens dat het dan ineens wel heel snel zal moeten gaan. 😅 Wetende dat Pinkpop normaal 1/3 van de lineup gedeeld heeft voor de ticketverkoop start.

Users who are viewing this thread