Pinkpop 2024

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Ik blijf het prachtig vinden dat in het Pinkpop forum de meeste delusional mensen zitten en die alles en elke actie als hint zien😂
Het was meer met een knipoog. Sommige festivals/bedrijven kunnen wel slim met marketing omgaan.. Pinkpop kan niet eens een foutloos bannertje maken.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
592
605
Om maar te refereren aan het Graspop topic: Vandaag is de dag!!
Friday The 13Th GIF by Digg
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Koekdoos

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
De Limburger schrijft letterlijk: "het gaat nog wel even duren" en wat denken we hier? Dat elke dag vanaf nu het nieuws elk moment kan komen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
555
257
De Limburger schrijft letterlijk: "het gaat nog wel even duren" en wat denken we hier? Dat elke dag vanaf nu het nieuws elk moment kan komen.
Als de kaartverkoop in november weer gaat starten, lijkt het mij dat het niet heel lang meer kan duren.
Tenzij de kaartverkoop gewoon weer naar februari gaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
De Limburger schrijft letterlijk: "het gaat nog wel even duren" en wat denken we hier? Dat elke dag vanaf nu het nieuws elk moment kan komen.
tja, wat is de definitie van "even" of ookwel "soon" in festivalland?

de ene komt dezelfde dag nog met nieuws en de andere wacht nog 4 maanden
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Als de kaartverkoop in november weer gaat starten, lijkt het mij dat het niet heel lang meer kan duren.
Tenzij de kaartverkoop gewoon weer naar februari gaat.
Begin november (samen met RaR/RiP/Nova Rock) een eerste naam (Green Day?), daarna nog 2 keer een losse naam en een pakketje de dag voor ticketverkoop op eind november?

Eens dat het dan ineens wel heel snel zal moeten gaan. 😅 Wetende dat Pinkpop normaal 1/3 van de lineup gedeeld heeft voor de ticketverkoop start.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken