Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
918
399
Dus, Ed Sheeran past dat uberhaupt nog?
Der is niks veranderd voor pinkpop want hurricane en southside was al aangekondigd en de 2 festivals van vandaag zijn 8 en 16 juni dus geen belemmering. Als Ed Sheeran komt dan zal het wel dus voor de zondag moeten maar het is ook wel een grote naam die het festival kan af sluiten
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
967
668
Misschien wel te veel wishfull thinking, maar als Hurricane Ed Sheeran en The National op één dag kan plaatsen, waarom Pinkpop niet ook?
Wat als The National samen met Sheeran in het pakket zit omdat Aaron Dessner de nieuwe plaat van Sheeran geproduceerd en meegeschreven heeft?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Stond gisteren nog niet op de site van Sheeran.
Nee, klopt. Maar vlak na de aankondiging van beide festivals zelf wel op de site van Sheeran.
Daarna waren ze weg van zijn site.
(Was daarom dat ik dacht dat Sheeran zelf met meer zou kunnen komen vandaag, maar da's dus niet aan de orde)

Staan er nu wel weer trouwens
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Ed Sheeran voor Pinkpop is toch gewoon een inkoppertje nu haha. Hij staat op meerdere festivals in Europa en de Pinkpop zondag is nog vrij. Lijkt me heel duidelijk nu.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Vrijdag staat hij in Scheessel. Dag erna moet hij in Neuhausen ob Eck zijn. Van Scheessel naar Neuhausen Ob Eck is 8,5 uur rijden.

Neuhausen ob Eck - Landgraaf is 6 uurtjes rijden met de auto. Moet kunnen toch.

Ed Sheeran lijkt me nu gewoon een zekerheidje.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
722
594
Vrijdag staat hij in Scheessel. Dag erna moet hij in Neuhausen ob Eck zijn. Van Scheessel naar Neuhausen Ob Eck is 8,5 uur rijden.

Neuhausen ob Eck - Landgraaf is 6 uurtjes rijden met de auto. Moet kunnen toch.

Ed Sheeran lijkt me nu gewoon een zekerheidje.
Ed lijkt mij nu ook wel heel aannemelijk idd, op korte termijn aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
ik heb t idee dat er geen enkele naam, komt van al die namen die nu circuleren:
ed sheeran, green day, muse, dua lipa, the national.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
555
257
Ed lijkt mij nu ook wel heel aannemelijk idd, op korte termijn aankondiging.
ik moet nog zien of ed sheeran op pinkpop staat. Mojo kan natuurlijk ook denken, ik gebruik sheeran als ‘big fish’ voor de losse megaland show want dat verkoopt hij makkelijk uit.

En dat ze dan een Sam Smith die ook de ronde doet pinkpop laat headlinen.

Voor mijn gevoel heeft hij nog niet zo’n groot reportoire om een headline positie te vullen. Maar dat zal meer aan mijn gebrek aan intresse voor de man liggen dan aan hem zelf 😜.
Bij zijn debuutalbum hoorde je hem iedere dag en dat is volgens mij stukken minder geworden.

Maar we zullen het hopelijk op korte termijn weten.
Hoop op sheeran, vrees voor smith
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Nelios

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
ik moet nog zien of ed sheeran op pinkpop staat. Mojo kan natuurlijk ook denken, ik gebruik sheeran als ‘big fish’ voor de losse megaland show want dat verkoopt hij makkelijk uit.

En dat ze dan een Sam Smith die ook de ronde doet pinkpop laat headlinen.

Voor mijn gevoel heeft hij nog niet zo’n groot reportoire om een headline positie te vullen. Maar dat zal meer aan mijn gebrek aan intresse voor de man liggen dan aan hem zelf 😜.
Bij zijn debuutalbum hoorde je hem iedere dag en dat is volgens mij stukken minder geworden.

Maar we zullen het hopelijk op korte termijn weten.
Hoop op sheeran, vrees voor smith
Mooi verwoord wel. Als ik dit nu lees snap ik precies wat je bedoelt.

MOJO ziet graag geld natuurlijk dus een losse Megaland show zie ik inderdaad ook gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
592
605
Of gewoon elk een andere dag :D Moet niet op dezelfde dag hoor, die jongens mogen gerust wat rust hebben tussendoor ;)
Right, Graspop heeft ook de donderdag.
Maar dat lijkt me alsnog best heftig dan. Dan wordt het iets als donderdag Graspop, vrijdag PP, zaterdag Hurricane, zondag Southside. Dus vrees dat het of PP of Graspop of beide niet wordt
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
The War on Drugs stond hier ook dit jaar, dan kan The National zeker. Het is maar net wie het meest betaald, denk ik zo.
Verschil is dat The War On Drugs wel 'ns op Sky Radio gedraaid wordt en The National niet. Die worden zelfs amper gedraaid op 3FM.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken