Pinkpop 2024

Hoeveel pagina's denken we nog te kunnen vullen tot de eerste aankondiging (van een headliner)?

Er zal tussen nu en een week toch wel een headliner uit de bus moeten vallen?
Wanneer start de verkoop is de verwachting. Was dat vorig jaar niet eind november?? Even gemakshalve ervan uit gaan dat dat nu weer zo is zullen we denk ik volgende week wel wat horen. En dan ga ik ervan uit dat ze een weekje voor de verkoop start nog wel wat naar buiten brengen...

vorig jaar was 26 november...
ik zou nog altijd gokken op laatste weekend november

en... ik gok er ook op, dat dan al de 6 grote acts (3 headliners en 3 Noord-afsluiters) inclusief al grotendeels pakket namen, bekend zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
vorig jaar was 26 november...
ik zou nog altijd gokken op laatste weekend november

en... ik gok er ook op, dat dan al de 6 grote acts (3 headliners en 3 Noord-afsluiters) inclusief al grotendeels pakket namen, bekend zal zijn.
Ook benieuwd hoe hard de inflatie doorslaat naar de prijzen van de weekend / dag tickets.

Gezien de stroeve verkoop vorig jaar, zou de prijs niet al een beetje aan de limiet zitten? Aangezien je toch niet meer voor de absolute wereld toppers kunt gaan, kun je wellicht beter wat bezuinigen op de artiesten in plaats van weer hoger gaan zitten. Want anders kunnen, zeker de dagjes mensen, voortaan beter naar een los consert gaan.

Gezien de stroeve verkoop vorig jaar, zou de prijs niet al een beetje aan de limiet zitten? Aangezien je toch niet meer voor de absolute wereld toppers kunt gaan, kun je wellicht beter wat bezuinigen op de artiesten in plaats van weer hoger gaan zitten. Want anders kunnen, zeker de dagjes mensen, voortaan beter naar een los consert gaan.
Evenwel heb ik het gevoel dat sinds Corona de drempel voor verhogen is weggevaagd. Daarvoor had ik het gevoel dat iedere verhoging in drievoud en met dossiers onderbouwd aangekondigd werd en sindsdien zo eenvoudig is als: "jammer joh, alles wordt duurder, deal er maar mee".

Blijft natuurlijk wel het argument staan dat de verkoop geen groot enthousiasme voor Pinkpop liet zien de afgelopen keer. Dat nodigt dan misschien toch uit naar een headliner als Pearl Jam (of iets als Bruce Springsteen), waarbij je sowieso een zeer trouwe, en relatief vermogende, achterban aanboort.

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Voordeel bij het weekendticket is dat je de 3e dag bijna gratis hebt tov de dagtickets.Maar ja je kijkt toch naar de programmering van de 3 dagen.

Eerste festival voor Sting in Duitsland juli volgend jaar. Misschien niet een act die je snel op PP verwacht. Zijn laatste festival was op Bospop 2 jaar geleden. Ik durf het bijna niet meer te zeggen 🤣..
Mag wat mij betreft komen.

Users who are viewing this thread