Pinkpop 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Evenwel heb ik het gevoel dat sinds Corona de drempel voor verhogen is weggevaagd. Daarvoor had ik het gevoel dat iedere verhoging in drievoud en met dossiers onderbouwd aangekondigd werd en sindsdien zo eenvoudig is als: "jammer joh, alles wordt duurder, deal er maar mee".

Blijft natuurlijk wel het argument staan dat de verkoop geen groot enthousiasme voor Pinkpop liet zien de afgelopen keer. Dat nodigt dan misschien toch uit naar een headliner als Pearl Jam (of iets als Bruce Springsteen), waarbij je sowieso een zeer trouwe, en relatief vermogende, achterban aanboort.
Na Corona hebben we ook een inflatie van 20% gehad…
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Na Corona hebben we ook een inflatie van 20% gehad…

Hetgeen natuurlijk met name de gewone burger raakt en het (groot)kapitaal zo min mogelijk moet deren...

Neemt niet weg dat ik het idee heb na Corona meerdere nare ontwikkelingen plaatsvinden.

Anyway, flinke zijstap. Vandaag witte rook, niet komend vanaf Sabic, DSM, Chemelot maar vanaf Buro Pinkpop?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
850
1.079
Gisteren stond er per ongeluk al te vroeg op de website van Live is Live (laatste weekend van juni, festival in Antwerpen) dat The National daar headlinet. Dus ze zijn een reële optie voor Pinkpop ook. Word daar niet heel warm van, maar is objectief een grote vis wel. Of is dit weer te alternatief om te boeken voor Pinkpop?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.413
2.539
Gisteren stond er per ongeluk al te vroeg op de website van Live is Live (laatste weekend van juni, festival in Antwerpen) dat The National daar headlinet. Dus ze zijn een reële optie voor Pinkpop ook. Word daar niet heel warm van, maar is objectief een grote vis wel. Of is dit weer te alternatief om te boeken voor Pinkpop?
Daar hebben we het hier al een paar pagina's over gehad. Kort gezegd: met de data die nu bekend zijn is een plek als sub op Pinkpop nog niet uitgesloten. Maar er zijn betere alternatieven (headliner op BKS of DTRH).
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Oasiss

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
Hetgeen natuurlijk met name de gewone burger raakt en het (groot)kapitaal zo min mogelijk moet deren...

Neemt niet weg dat ik het idee heb na Corona meerdere nare ontwikkelingen plaatsvinden.

Anyway, flinke zijstap. Vandaag witte rook, niet komend vanaf Sabic, DSM, Chemelot maar vanaf Buro Pinkpop?
Denk het niet, maar wie weet uit Delft ??
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
nou laat ik t anders zeggen!

Is er iemand die met deze trui in t openbaar zou durven te lopen??;)
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.055
1.905
nou laat ik t anders zeggen!

Is er iemand die met deze trui in t openbaar zou durven te lopen??;)
Da's het mooie van een foute kersttrui toch? Hoe schandalig slechter, hoe beter. Ik vind deze nog wel meevallen, afgezien van de afschuwelijke kleuren...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
Da's het mooie van een foute kersttrui toch? Hoe schandalig slechter, hoe beter. Ik vind deze nog wel meevallen, afgezien van de afschuwelijke kleuren...
nou laat ik t anders zeggen!

Is er iemand die met deze trui in t openbaar zou durven te lopen??;)
Have the guts to go nuts, genoeg feestjes in december om er Pink bij te lopen.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: zero en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken