Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.098
6.178
overigens benieuwd of Pinkpop een media strategie heeft voor aankomende aankondiging?

zoals een aftelklok?
een teaser op de site of sociale kanelen?
of dat er vooraf alleen maar wat profielfoto's wijzigen zoals vorig jaar?
of gewoon een bericht er uit als het zo ver is, ineens?
 
  • Thinking
Waarderingen: Landgraver

Landgraver

Support act
13 apr 2021
981
455
overigens benieuwd of Pinkpop een media strategie heeft voor aankomende aankondiging?

zoals een aftelklok?
een teaser op de site of sociale kanelen?
of dat er vooraf alleen maar wat profielfoto's wijzigen zoals vorig jaar?
of gewoon een bericht er uit als het zo ver is, ineens?
200.gif
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
386
210
overigens benieuwd of Pinkpop een media strategie heeft voor aankomende aankondiging?

zoals een aftelklok?
een teaser op de site of sociale kanelen?
of dat er vooraf alleen maar wat profielfoto's wijzigen zoals vorig jaar?
of gewoon een bericht er uit als het zo ver is, ineens?
Ik gok 1 van de 2 laatste opties... :confused:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.098
6.178
ben benieuwd, als het aan mij ligt is morgen de dag!

althans ik kijk er niet gek van op als Ed Sheeran morgen aangekondigd gaat worden?
ik denk niet dat iemand op het moment gezien de aangekondigde festivals, Sheeran niet meer verwacht, toch?
pas volgende week (edit: of eerste week november) zou ik Green Day verwachten?

dus duidelijkheid zal vast niet lang wachten zijn imo
 
Laatst bewerkt:

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Green day verwacht ik begin van november met tour data en ed sheeran als Pinkpop hem heeft kunnen ze denken ik zelf bepalen aangezien er nu al data liggen en er zullen er nog veel komen en de derde zal waarschijnlijk wel de laatste headliner worden plus nog 20tal namen zoals vorig jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.098
6.178
Green day verwacht ik begin van november met tour data en ed sheeran als Pinkpop hem heeft kunnen ze denken ik zelf bepalen aangezien er nu al data liggen en er zullen er nog veel komen en de derde zal waarschijnlijk wel de laatste headliner worden plus nog 20tal namen zoals vorig jaar
ja, zo iets dacht ik idd.

dus vrijdag 20 okt headliner 1, dan twee weken later op vrijdag 3 november headliner 2 en dan daarna weer 2 weken later headliner 3 op 17 vrijdag november, met het weekend daarna de start verkoop op zaterdag 25 november...

zo iets?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Als het aan mij ligt mag het morgen ook de dag zijn dat Bruce Springsteen, the Stones of U2 wordt aangekondigd. (Dromen mag, en in het verleden is al vaker gebleken dat dromen uit kunnen komen in Landgraaf).🤞🏻
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Maria en Minie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.098
6.178
Als het aan mij ligt mag het morgen ook de dag zijn dat Bruce Springsteen, the Stones of U2 wordt aangekondigd. (Dromen mag, en in het verleden is al vaker gebleken dat dromen uit kunnen komen in Landgraaf).🤞🏻
dat soort acts geloof ik niet meer in voor Pinkpop...

al zou Stones wel weer een stunt zijn samen met de album release morgen!
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
408
311
dat soort acts geloof ik niet meer in voor Pinkpop...

al zou Stones wel weer een stunt zijn samen met de album release morgen!
Zou zeker een stunt zijn weer The Stones aan te kondigen. Gaat dan wel weer chaos worden met verkoop.

Ik denk dat ‘t ook Ed Sheeran en Green Day wordt. Wat me erg leuk lijkt
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
ja, zo iets dacht ik idd.

dus vrijdag 20 okt headliner 1, dan twee weken later op vrijdag 3 november headliner 2 en dan daarna weer 2 weken later headliner 3 op 17 vrijdag november, met het weekend daarna de start verkoop op zaterdag 25 november...

zo iets?
Hoop het en zou een goeie strategie zijn want dan hou je de hype ook inleven maar zou me niks verbazen als we in november pas de eerste krijgen. De andere grote festivals zijn ook nog niet wakker/ hebben niet hun eerste headliner aangekondigd
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
386
210
Met Ed en Green Day verkoop je Pinkpop wel uit denk ik.... Ik zou het wel tof vinden, allebei nog nooit live gezien. Zeker Green Day is wel een bucketlist dingetje...
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.098
6.178
ja, klopt mart1234, komt een hele rits festivals begin november...
maar dat kan ook met Green Day te maken hebben, denk ik eigenlijk. Zijn imo ook festivals waar die kunnen staan, of er moet een verrassing komen als RATM of dergelijk... Maar gezien de release 24 oktober zal er wel eea gebeuren rond die tijd bij Green Day. Misschien vanavond bij de gisteren aangekondigde extra show in Las Vegas en aankomend weekend op When We Where Young festivals al nieuwe nummers live?

en wat Ed Sheeran betreft, die lijkt aan de festivals het moment van aankondigen over te laten. althans, gezien de aankondigingen tot nu
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken