Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Het kan zeker slechter dan Keane en Acda en de Munnik. Als je Nederlandse namen wilt hebben moet je dat soort namen (naast een S10, Personal Trainer etc) boeken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.664
5.621
Het kan zeker slechter dan Keane en Acda en de Munnik. Als je Nederlandse namen wilt hebben moet je dat soort namen (naast een S10, Personal Trainer etc) boeken.
Precies, zeker er als je er op tijd bij bent en dat het enigszins dat jaar nog nuet overal te zien is en daarna de kleinere zalen komen. Daarom jammer dat Acda en de Munnik vorig jaar er dus niet stond. Zijn van die acts die juist leuk zijn om een keer mee te pakken op een festival terwijl ik niet snel naar hun zaalshows zou gaan.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
883
365
Der is wel echt weinig nieuws nu of niet als we het over suzan & freek en acda & de munnik gaan hebben
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
338
Ook gewoon een grote Nederlandse band. Kon destijds ook in De Kuip spelen. Verder heb ik de haat naar deze band nooit echt begrepen. Ik heb ze (ook Pinkpop) best wel slechter gezien hoor. Volgens mij hebben ze ook nog nooit op PP gestaan? Ik zou het geen schande vinden voor een vroege avond spot in ieder geval.
Is wat mij betreft welkom, stonden in 2002 en 2005 al eens op Pinkpop
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
als het er veel zijn, dan Pinkpop niet

ik denk dat het geen Pinkpop gaat worden met die juni datum. Kunnen nog op veel andere festivals terecht, CaS, Bospop, Stadspark Groningen, Paleis Soestdijk...
Vreemd want het eerste festival waar ik ze zou verwachten na al die jaren is dan toch Pinkpop.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
Voor de mensen die zeggen “NEE”

Avril Lavigne verkocht de AFAS live snel uit.

Ed Sheeran verkoopt zo de arena uit (nog steeds)

Kane verkoopt veel kaartjes.

Of ze de dag uitverkopen. Weet ik niet. Maar wel heel veel kaarten die over de toonbank zullen gaan.

Zelfde als Pinkpop Rammstein weet te strikken.

Mocht Pinkpop daadwerkelijk Ed Sheeran - Rammstein - Green Day boeken gaan er veel kaarten verkocht worden. Zelf denk ik dat het veel te mooi is om waar te zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Kane is al uitverkocht. (Pre sale) . Nieuwe show aangekondigd.
Die tickets zijn toch helemaal nog niet in de verkoop? Welke presale?

Zie wel dat er een extra dag is inderdaad.

Edit: Via hun eigen site is er dus een voorverkoop. Maar dat zullen toch wel niet alle tickets zijn?

Bizar iig dat dit ook al zo goed loopt zeg. Zijn er nog bands die de Ziggo of Afas niet uitverkopen?
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
Die tickets zijn toch helemaal nog niet in de verkoop? Welke presale?

Zie wel dat er een extra dag is inderdaad.

Edit: Via hun eigen site is er dus een voorverkoop. Maar dat zullen toch wel niet alle tickets zijn?

Bizar iig dat dit ook al zo goed loopt zeg. Zijn er nog bands die de Ziggo of Afas niet uitverkopen?
Is helemaal uitverkocht. Waarom zou ik daarover liegen eigenlijk? En laten we vooral blij zijn dat Nederlandse artiesten de ziggo massaal uitverkopen. Mogen we trots op zijn in dit kikkerlandje.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.569
8.331

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.661
821
Is helemaal uitverkocht. Waarom zou ik daarover liegen eigenlijk? En laten we vooral blij zijn dat Nederlandse artiesten de ziggo massaal uitverkopen. Mogen we trots op zijn in dit kikkerlandje.
Show is nog niet uitverkocht, de ING pre-sale is door de tickets heen, maar show zelf is echt nog niet uitverkocht.
Het blijft niet bij de Ziggodome, Ziggodome is pas het begin, daarnaast is het goed mogelijk dat er nog een show in de Ziggodome vogt, volgens geruchte
Timmetje heeft gelijk, en dankzij het interview met TV West, wordt mijn potlood voor Pinkpop ietsje dikker.
TV West
Ben trouwens blij te lezen dat er niet alleen Kane haters zijn hier.
Bandje was/is toch echt wel uniek voor Nederlandse begrippen, groot, groter groots is van toepassing op Kane, en zoals ik gisteren zei tegen medefans in Tuschinski, Kane is groot geworden, zowel ondanks, als dankzij Dinand
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken