Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2023 QOTSA (zelfde weekend)
2022 Twenty One Pilots (zelfde weekend)
2019 Mumford en The Cure (niet zelfde weekend / PP weekend met Rock am Ring)
2017 Green Day (niet zelfde weekend / PP weekend met Rock am Ring)
2016 Rammstein (niet zelfde weekend)
Of uit de compleet andere hoek Fay, heeft nu een enorme piek vanuit tiktok en we weten dat PP dat zeker meeneemt. Voor mijn gevoel zou het wat te vroeg zijn. Zie zelf liever Meltheads
Dan kan je nog wel zeggen of iets groter was dan de andere.
Heel ander tijdsvak maar ik durf wel te beweren dat Elvis Presley groter was dan Zanger Rinus
Grappig toch eens aan wat vrienden gevraagd wat ze van Ed Sheeran zouden vinden. De meeste zeggen “prima” . Maar ze worden enthousiaster van het feit dat Avril Lavigne die periode tourt .
ik denk dat het geen Pinkpop gaat worden met die juni datum. Kunnen nog op veel andere festivals terecht, CaS, Bospop, Stadspark Groningen, Paleis Soestdijk...
Ook gewoon een grote Nederlandse band. Kon destijds ook in De Kuip spelen. Verder heb ik de haat naar deze band nooit echt begrepen. Ik heb ze (ook Pinkpop) best wel slechter gezien hoor. Volgens mij hebben ze ook nog nooit op PP gestaan? Ik zou het geen schande vinden voor een vroege avond spot in ieder geval.