Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.899
2.006
Ben niet zo bekend met het festival maar voor een festival 30k capaciteit die vooral rock boekt zou Ed Sheeran wel een bijzondere boeking zijn toch? Zowel qua genre als qua prijs.

Misschien BMTH?
Inderdaad voornamelijk rock gericht met headliners als Muse,.Artic Monkeys, BMTH, Faith No More en Greenday in het verleden...
Om 10 uur zullen we het weten...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Zie Rammstein aantal keer voorbij komen, hoop echt dat ze het bij losse concerten houden. Van mij hoeven ze niet te komen. Zijn meer dan genoeg bands die ik veel liever zie.

Ed Sheeran zie ik niet zo snel festivals doen maar is meer dan welkom.

Benieuwd wanneer we de eerste namen en headliner kunnen verwachten
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
773
487
Zie Rammstein aantal keer voorbij komen, hoop echt dat ze het bij losse concerten houden. Van mij hoeven ze niet te komen. Zijn meer dan genoeg bands die ik veel liever zie.

Ed Sheeran zie ik niet zo snel festivals doen maar is meer dan welkom.

Benieuwd wanneer we de eerste namen en headliner kunnen verwachten
Ed Sheeran speelt op 21 en 22 juni in Duitsland op festivals en op 4 juli in Noorwegen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.436
6.671
Rock for People festival komt morgen om 10 uur met nieuws.
Ed Sheeran?
Rock for People, dat doet me eigenlijk in eerste instantie denken aan BMTH, die al headliner plekken hebben aangekondigd.
Afgelopen editie had Slipknot en Muse, denk niet dat Ed Sheeran in dat straatje valt.
Of, er komen de eerste tourdata van een andere act aan, zou mooi zijn als er een andere naam tourdata voor de zomer aankondigd (dan denk ik aan bijvoorbeeld Green Day?)
Rock for People in 2024 het weekend voor Pinkpop.
Verwacht wel iets met een schurende gitaren bij Rock for People....
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en PJ

mart1234

Support act
27 nov 2019
894
374
Rock for People, dat doet me eigenlijk in eerste instantie denken aan BMTH, die al headliner plekken hebben aangekondigd.
Afgelopen editie had Slipknot en Muse, denk niet dat Ed Sheeran in dat straatje valt.
Of, er komen de eerste tourdata van een andere act aan, zou mooi zijn als er een andere naam tourdata voor de zomer aankondigd (dan denk ik aan bijvoorbeeld Green Day?)
Rock for People in 2024 het weekend voor Pinkpop.
Verwacht wel iets met een schurende gitaren bij Rock for People....
Vorig jaar hadden ze ook the 1975 dus alleen maar schurende gitaren zijn het ook niet
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.436
6.671
Vorig jaar hadden ze ook the 1975 dus alleen maar schurende gitaren zijn het ook niet
dat is ook weer waar... maar 1975 is nog geen Ed Sheeran
en de hoofdmoot van het festival is toch wel van de hardere kant.

Overigens stond Green Day (met de hele Helle Mega Tour) in 2022 op Rock for People.
En Bring Me The Horizon stond er 2019.
benieuwd hoe ze om gaan met herhalen van headliners of dat ze met geheel iets anders komen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
En Bring Me The Horizon stond er 2019.
benieuwd hoe ze om gaan met herhalen van headliners of dat ze met geheel iets anders komen.
is toch weer 5 jaar jaar geleden inmiddels, de herhaling valt dan wel mee. ben benieuwd wat er gaat komen zo in ieder geval
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Ed Sheeran op Hurricane & Southside en het Noorse Stavernfestivalen. Begin en eind juli, Pinkpop zou dus best wel kunnen volgen misschien of niet 🤔
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.899
2.006
PULP geeft op Twitter aan ook in 2024 te zullen touren.... Zou kunnen op Pinkpop maar verwacht ze eerder op een Best Kept Secret.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
894
374
Ben toch wel benieuwd waar een BMTH in NL terecht komt zie ze niet op een andere festival komen dan pinkpop maar dat word ook wel lastig met de 2 duistse festivals en waarschijnlijk graspop
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
773
487
Even iets anders, zag onderstaande post van Pinkpop op facebook, het begint steeds meer los te komen:

We zijn op zoek naar een creatieve geest die staat te springen om aan de slag te mogen met de communicatie en socials van ons festival! Word jij enthousiast van het bedenken, uitwerken en publiceren van originele content? Of krijg je 100 nieuwe ideeën zodra je aan ons festival denkt! Dan wordt het hoog tijd om bij ons te solliciteren!
Stuur jouw motivatiebrief en CV vóór 16 oktober naar [email protected]. Wie weet sta jij dan komende zomer backstage te schitteren!
👉
Meer info over de vacature en werkzaamheden lees je via bit.ly/stage2024
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken