Pinkpop 2024

D02

Dagopener
2 jan 2019
549
252
Een losse dag voor of na het pinkpopweekend, zal toch of ook vallen of staan of de desbetrefende act het hoofdpodium gaat/kan gebruiken. Ze zullen niet een concert houden en vervolgens een compleet andere mainstage gaan bouwen.
Bij bruce was dat podium ook het zelfde als bij pinkpop toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.436
6.671
Een losse dag voor of na het pinkpopweekend, zal toch of ook vallen of staan of de desbetrefende act het hoofdpodium gaat/kan gebruiken. Ze zullen niet een concert houden en vervolgens een compleet andere mainstage gaan bouwen.
Bij bruce was dat podium ook het zelfde als bij pinkpop toch?
gezien de open 2 weekenden in de kalender van Megaland voor Pinkpop (en er na ook), verwacht ik toch wel iets ja

1695737842898.png
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.339
919
gezien de open 2 weekenden in de kalender van Megaland voor Pinkpop (en er na ook), verwacht ik toch wel iets ja
Ik neem aan dat de 2 weekenden voor Pinkpop altijd geblokt worden ivm opbouw. Dat die 2 weekends leeg zijn, wil niet zeggen dat er dús een los concert plaatsvindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
67
39
Mijn voorspelling voor Pinkpop:

Muse + BMTH
Dua lipa + Green Day
Rammstein + Blink 182
Al denk ik dat deze lineup wel teveel rock is voor pinkpop. Maar zou sowieso hier een weekendkaart voor meepakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

mart1234

Support act
27 nov 2019
894
374
Mijn voorspelling voor Pinkpop:

Muse + BMTH
Dua lipa + Green Day
Rammstein + Blink 182
Al denk ik dat deze lineup wel teveel rock is voor pinkpop. Maar zou sowieso hier een weekendkaart voor meepakken.
Dit is wel heel groot.
Green Day komt alleen als headliner.
Dua Lipa gaat stadions doen.
Zou er voor tekenen zeker de combi Muse BMTH is voor mij een van de beste die je kan maken
 
  • Leuk
Waarderingen: legenden

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.436
6.671
Ik neem aan dat de 2 weekenden voor Pinkpop altijd geblokt worden ivm opbouw. Dat die 2 weekends leeg zijn, wil niet zeggen dat er dús een los concert plaatsvindt.
Opbouw begint al in mei. Terrein kan al ver klaar staan voordat Pinkpop is, was afgelopen jaar met Springsteen ook dat het die dag al ver opgebouwd was.

En de kleine vlooienmarkt is normaal op het voorterrein. Daar heeft de opbouw geen last van.

De opbouw start meestal zo'n 30 dagen vooraf.

Dus dat die twee weekenden vooraf open zijn, kan helemaal niets zeggen... maar geeft wel de mogelijkheid dat er iets kan. Staat wel los van de opbouw.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.899
2.006
Derde show voor Kane erbij inmiddels, met optie op nog meer
Best eigenaardig want zo vlot liep die vvk ook weer niet..
Edit: En ik lees net dat Dave nog ruimte heeft gezien bij Ticketmaster voor 2 extra concerten wat het totaal dus op 5 brengt..
Zijn ze mooi op tijd klaar voor PP.
🤔
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
Ben toch wel benieuwd waar een BMTH in NL terecht komt zie ze niet op een andere festival komen dan pinkpop maar dat word ook wel lastig met de 2 duistse festivals en waarschijnlijk graspop
Misschien dat Jera flink gaat uitpakken met hun jubileumeditie, al lijkt me die band daar wel een tandje te groot voor.

Het is vrij normaal dat grote metalbands geen nederlande festival doen trouwens, aangezien er gewoon geen festivals zijn om die bands neer te zetten. Pinkpop pakt er meestal een paar en de rest doet zaalshows in Nederland
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.667
721
Derde show voor Kane erbij inmiddels, met optie op nog meer
De Kensington van tig jaar geleden. Ik ben wel 1 van die mensen die het niet erg vond dat ze er meer op hielden. Ik trek de manier van zingen van Woesthof niet. Plus dat pretentieuze torenhoge ego. Gewoon lekker Bospop, Cas, Werchter en elke willekeurige braderie doen en ver uit de buurt van Landgraaf blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en elo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
De Kensington van tig jaar geleden. Ik ben wel 1 van die mensen die het niet erg vond dat ze er meer op hielden. Ik trek de manier van zingen van Woesthof niet. Plus dat pretentieuze torenhoge ego. Gewoon lekker Bospop, Cas, Werchter en elke willekeurige braderie doen en ver uit de buurt van Landgraaf blijven.
Pre-cies mijn gedachte wat Kensington en de zanger betreft, dacht hier nog aan toen iemand zich afvroeg waar die vele haat vandaan kwam 🤣
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.899
2.006
De Kensington van tig jaar geleden. Ik ben wel 1 van die mensen die het niet erg vond dat ze er meer op hielden. Ik trek de manier van zingen van Woesthof niet. Plus dat pretentieuze torenhoge ego. Gewoon lekker Bospop, Cas, Werchter en elke willekeurige braderie doen en ver uit de buurt van Landgraaf blijven.
Met mogelijk 5 shows in de Ziggo Dome net voor PP..... Die komen gewoon een uurtje op de main spelen
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
549
252
Ik verwacht dat kane idd zo’n jaar als krezip gaat hebben toen ze weer bij elkaar kwamen. Groot hypen, ziggo dome shows en heeeel veel festivals aankomende zomer.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken