Pinkpop 2024

D02

Dagopener
2 jan 2019
527
236
Ook bij de videoboodschap van sheeran zelf geeft hij aan.

‘My only 2 exclusive festivals shows in germany’

Dus ga er wel vanuit dat er toch meer data gaan volgen in andere EU landen.
Als pinkpop hem niet krijgt als headliner misschien wel een losse megaland show.
Die verkoopt zo’n veld met gemak uit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Ook bij de videoboodschap van sheeran zelf geeft hij aan.

‘My only 2 exclusive festivals shows in germany’

Dus ga er wel vanuit dat er toch meer data gaan volgen in andere EU landen.
Als pinkpop hem niet krijgt als headliner misschien wel een losse megaland show.
Die verkoopt zo’n veld met gemak uit.
laatste keer dat ik keek lag Noorwegen nog in EU Europeesche landen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.545
5.394
Foos zijn ivm UK tour vrijwel uitgesloten meende ik. Mayer speelt hier 2 Ziggos vol, die zal niet voor minder dan headliner komen.
Dat deed hij in 2014 ook al, en stond alsnog niet als headliner. Een ZiggoDome uitverkopen lukt Davina Michelle ook en dat is ook geen headliner. En ik heb het idee dat Mayer zijn eigen plaats in de rangorde ook wel begrijpt op dat gebied.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
872
352
Ed scheeran zou een grote naam zijn maar hoop toch niet dat dan Mayer ook nog er bij komt als headliner dan word het al weer een te poppy headline trio
Zie jammer genoeg BMTH ook niet meer komen had ik toch erg op gehoopt
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.237
5.597
Zoals eerder al aangegeven was Sheeran voor festivals 2023 al een stevige optie. Maar dat is op een bepaald moment afgeblazen, uitgesteld naar 2024 dus. Kans op Pinkpop lijkt me erg groot, past perfect in hun straatje.
Maar even goed kan door de Skorpio connectie voorkeur aan Hurricane gegeven zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
Ik wil niet de boosdoener zijn hier maar Sheeran speelt toch bijna nooit 3 dagen achter elkaar. Als hij het al doet dan zitten er 2 dezelfde locaties bij. Nooit 3 dagen achter elkaar en dan ook nog in verschillende steden....
Toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.252
2.567
Ik wil niet de boosdoener zijn hier maar Sheeran speelt toch bijna nooit 3 dagen achter elkaar. Als hij het al doet dan zitten er 2 dezelfde locaties bij. Nooit 3 dagen achter elkaar en dan ook nog in verschillende steden....
Toch?
😂😂ik vind het prima. Hoeft van mij niet te komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Duidelijk toch.

Rammstein - Green Day - Ed Sheeran

Veiliger kan Pinkpop haast niet boeken. En verkopen allemaal prima kaarten.
Nou , precies... Ik vervang in mijn voorspelling Bruno Mars met Ed Sheeran en dan denk ik dat ik Blink-182 of Bring me the Horizon vervang door Avril Lavigne?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.252
2.567
Niet echt. Rammstein doet vrijwel geen festivals en Green Day is enkel nog een gerucht.
Zijn toch sterke geruchten dat ze dit volgend jaar weer willen gaan doen. Verder zal er toch een rock act uit de hoge hoed moeten worden getoverd. Ik blijf optimistisch. Green Day is aan gok.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.252
2.567
Nou ja ik vind het wel opvallend in vorige tourschema's. Waarom zou hij daar nu dan van afwijken. Zal vast met een reden zijn..
Klopt wat je zegt hoor. Ik zie een losse show op Megaland ook zo gebeuren. Maar dat die in Nederland staat in 2024 is denk ik wel een zekerheidje 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

D02

Dagopener
2 jan 2019
527
236
Ik dacht dit voornamelijk te maken had met het reizen tussen de optredens. Wat maakt het dan uit of je op een festival staat of in een stadion?
Zijn de producties op een festival niet wat kleiner dan bij de eigen stadion shows?
In geval van ed sheeran gaat de productie voor de festivals sowieso veranderen, want de stadion concerten waren ‘in the round’ dan gaat niet op een festival
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken