Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze is niet zo stacked toch?
Rammstein was toen niet wat het nu is qua grootte, QOTSA is ook niet echt een gigantische headliner toch? of waren die destijds groter
21e Hurricane en 22e Southside...
Benieuwd of Pinkpop toe hapt voor de 23e?
Aan andere kant, de festivals nu aangekondigd, zijn van capaciteit rond 30k a 35k ? (dacht ik)
Hurricane-Veranstalter FKP Scorpio präsentiert Ed Sheeran, K.I.Z, Bring Me The Horizon und Avril Lavigne für das Festival in Scheeßel sowie das Southside
hb-people.de
"Seine Shows beim Hurricane und Southside Festival sind übrigens 2024 die einzigen auf einem Festival in Deutschland."
Als ik mijn Duits moet geloven idd enige festivalshow in Duitsland.
Deze is niet zo stacked toch?
Rammstein was toen niet wat het nu is qua grootte, QOTSA is ook niet echt een gigantische headline toch? of waren die destijds groter
Hurricane-Veranstalter FKP Scorpio präsentiert Ed Sheeran, K.I.Z, Bring Me The Horizon und Avril Lavigne für das Festival in Scheeßel sowie das Southside
hb-people.de
"Seine Shows beim Hurricane und Southside Festival sind übrigens 2024 die einzigen auf einem Festival in Deutschland."
Als ik mijn Duits moet geloven idd enige festivalshow in Duitsland.
alleen vreemd dat Pinkpop niet mee komt met Hurricane / Southside en dat andere festival? daar wringt de schoen...
Pinkpop gaat dan meestal wel in de stroom mee van zo'n paar aankondigingen.
zou ook een hele goeie headliner zijn voor Pinkpop.
nog niet headliner gestaan en heeft er alleen 10 jaar geleden gestaan, de zaterdag van 2014 op de mainstage voor Editors en Arctic Monkeys.
ben lang sceptisch geweest over Sheeran als headliner voor Pinkpop, maar na oa de 2 uitverkochte ArenA's in 2022 en met 14x Top2000 hits en een heel hoog SkyRadio gehalte, kan ik niet anders concluderen dan dat het voor Pinkpop ideale Pop headliner zal zijn.
Met John Mayer en Ed Sheeran heb je, voor mij, wel twee statische, enigszins saaie headliners staan. Zou dus niets voor mij zijn maar kan wel erkennen dat het weer eens wat "nieuws" is. Gaat ook goed verkopen.
Met John Mayer en Ed Sheeran heb je, voor mij, wel twee statische, enigszins saaie headliners staan. Zou dus niets voor mij zijn maar kan wel erkennen dat het weer eens wat "nieuws" is. Gaat ook goed verkopen.
benieuwd of Green Day in Duitsland weer RarR/RiP doet na 2022 daar gestaan te hebben, ze pakken in ieder geval niet Hu/So tijdens Pinkpop (althans als ze festivals spelen in 2022)
Mayer is denk ik toch gewoon een sub, misschien een gevalletje om achter de hand te houden omdat iets niet afgerond is. Foo Fighters is denk ik ook een zekerheidje, en hebben ze die i.c.m. Ed Sheeran dan heb je voor PP begrippen al 2 grote vissen binnen gehengeld.
Mayer is denk ik toch gewoon een sub, misschien een gevalletje om achter de hand te houden omdat iets niet afgerond is. Foo Fighters is denk ik ook een zekerheidje, en hebben ze die i.c.m. Ed Sheeran dan heb je voor PP begrippen al 2 grote vissen binnen gehengeld.
Doe dan gelijk als dagopener haha, voor PP fijn want dan is het veld lekker vroeg vol en voor mij fijn want dan kan ik uitslapen om wat energie te hebben voor de Foos