Pinkpop 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.435
7.996
Of deze

aeb1801c95c944e3c4dbd27c878c90b8

was destijds helemaal mijn ding.
Deze is niet zo stacked toch?
Rammstein was toen niet wat het nu is qua grootte, QOTSA is ook niet echt een gigantische headliner toch? of waren die destijds groter
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
452
399
dus, Ed Sheeran doet meer festivals?

21e Hurricane en 22e Southside...
Benieuwd of Pinkpop toe hapt voor de 23e?
Aan andere kant, de festivals nu aangekondigd, zijn van capaciteit rond 30k a 35k ? (dacht ik)

"Seine Shows beim Hurricane und Southside Festival sind übrigens 2024 die einzigen auf einem Festival in Deutschland."

Als ik mijn Duits moet geloven idd enige festivalshow in Duitsland.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.545
5.394
Deze is niet zo stacked toch?
Rammstein was toen niet wat het nu is qua grootte, QOTSA is ook niet echt een gigantische headline toch? of waren die destijds groter
Jawelhoor toen wilde ik er destijds heen vanwege de vele toffe namen die er stonden. Ook toen een dikke line-up hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.517
1.708
Met het nieuws uit Noorwegen lijkt Sheeran me een inkoppertje voor Pinkpop. Voor Dua Lipa verwacht ik een eigen show.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504

"Seine Shows beim Hurricane und Southside Festival sind übrigens 2024 die einzigen auf einem Festival in Deutschland."

Als ik mijn Duits moet geloven idd enige festivalshow in Duitsland.
klopt, maar zo stond het niet bij Hurricane zelf

1695381295247.png

1695381325108.png

bij de andere staat wel exclusief Duitsland
vandaar de verwarring...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Met het nieuws uit Noorwegen lijkt Sheeran me een inkoppertje voor Pinkpop. Voor Dua Lipa verwacht ik een eigen show.
ik ben voor...

alleen vreemd dat Pinkpop niet mee komt met Hurricane / Southside en dat andere festival? daar wringt de schoen...
Pinkpop gaat dan meestal wel in de stroom mee van zo'n paar aankondigingen.

maar even afwachten dan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
zou ook een hele goeie headliner zijn voor Pinkpop.
nog niet headliner gestaan en heeft er alleen 10 jaar geleden gestaan, de zaterdag van 2014 op de mainstage voor Editors en Arctic Monkeys.

ben lang sceptisch geweest over Sheeran als headliner voor Pinkpop, maar na oa de 2 uitverkochte ArenA's in 2022 en met 14x Top2000 hits en een heel hoog SkyRadio gehalte, kan ik niet anders concluderen dan dat het voor Pinkpop ideale Pop headliner zal zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.753
6.497
Met John Mayer en Ed Sheeran heb je, voor mij, wel twee statische, enigszins saaie headliners staan. Zou dus niets voor mij zijn maar kan wel erkennen dat het weer eens wat "nieuws" is. Gaat ook goed verkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Met John Mayer en Ed Sheeran heb je, voor mij, wel twee statische, enigszins saaie headliners staan. Zou dus niets voor mij zijn maar kan wel erkennen dat het weer eens wat "nieuws" is. Gaat ook goed verkopen.
dan laten we John Mayer toch mooi weg... ;)

benieuwd of Green Day in Duitsland weer RarR/RiP doet na 2022 daar gestaan te hebben, ze pakken in ieder geval niet Hu/So tijdens Pinkpop (althans als ze festivals spelen in 2022)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.545
5.394
Met John Mayer en Ed Sheeran heb je, voor mij, wel twee statische, enigszins saaie headliners staan. Zou dus niets voor mij zijn maar kan wel erkennen dat het weer eens wat "nieuws" is. Gaat ook goed verkopen.
Mayer is denk ik toch gewoon een sub, misschien een gevalletje om achter de hand te houden omdat iets niet afgerond is. Foo Fighters is denk ik ook een zekerheidje, en hebben ze die i.c.m. Ed Sheeran dan heb je voor PP begrippen al 2 grote vissen binnen gehengeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

D02

Dagopener
2 jan 2019
527
236
Mayer is denk ik toch gewoon een sub, misschien een gevalletje om achter de hand te houden omdat iets niet afgerond is. Foo Fighters is denk ik ook een zekerheidje, en hebben ze die i.c.m. Ed Sheeran dan heb je voor PP begrippen al 2 grote vissen binnen gehengeld.
Foo fighters en sheeran allebei kan niet die zijn beide enkel op zondag beschikbaar
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Mayer is denk ik toch gewoon een sub, misschien een gevalletje om achter de hand te houden omdat iets niet afgerond is. Foo Fighters is denk ik ook een zekerheidje, en hebben ze die i.c.m. Ed Sheeran dan heb je voor PP begrippen al 2 grote vissen binnen gehengeld.
Denk dat de data van Sheeran en de UK data van Foo Fighters het antwoord al geven op de vraag of Foo Fighters wel of geen zekerheidje is...

ik ben al een tijdje terug van Foo Fighters afgestapt voor Pinkpop, die kans was al ver weg gezakt voor mij
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
452
399
Sheeran dan maar als sub voor de Foo Fighters ;)

Een uurtje die katzwijmmuziek is ook wel voldoende...
Doe dan gelijk als dagopener haha, voor PP fijn want dan is het veld lekker vroeg vol en voor mij fijn want dan kan ik uitslapen om wat energie te hebben voor de Foos
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.753
6.497
Mayer is denk ik toch gewoon een sub, misschien een gevalletje om achter de hand te houden omdat iets niet afgerond is. Foo Fighters is denk ik ook een zekerheidje, en hebben ze die i.c.m. Ed Sheeran dan heb je voor PP begrippen al 2 grote vissen binnen gehengeld.
Foos zijn ivm UK tour vrijwel uitgesloten meende ik. Mayer speelt hier 2 Ziggos vol, die zal niet voor minder dan headliner komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken