Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.348
4.709
Nooit van gehoord. Of deed die in 2012 namens NL mee met het songfestival met een verentooi op haar hoofd? In dat geval is in een afsluitbare tent een prima optie...

The Indien, leuke "opkomende" Nederlandse artiest. Opkomend tussen aanhalingstekens omdat ze een aantal jaren geleden al haar debuut maakte, toen van de radar verdween en nu weer aan de weg timmert.

Laat maar doorkomen; stage 4 of vroeg in de tent lijkt me inderdaad passend.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.811
12.096
Nooit van gehoord. Of deed die in 2012 namens NL mee met het songfestival met een verentooi op haar hoofd? In dat geval is in een afsluitbare tent een prima optie...
Da's Joan Franka en het schijnt dat ze na dat debacle nog shows doet. Wel grappig dat ze daarna pas is begonnen met een opleiding aan de HBA.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Cloudsurfers doet ook een prima sollicitatie met het meest recente album voor een plekje op stage 4.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.642
700
Da's Joan Franka en het schijnt dat ze na dat debacle nog shows doet. Wel grappig dat ze daarna pas is begonnen met een opleiding aan de HBA.
Als je de aflevering van Better then Ever hebt gezien pfoei dan krijg je echt medelijden met haar. Die is zo door de mangel gehaald door de begeleiding. Die indianentooi wilde ze helemaal niet. Dat had in deze tijd zo een rel geweest. Kudos aan Joan Franka dat ze dat verhaal durfde te vertellen.

 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.348
4.709
Als je de aflevering van Better then Ever hebt gezien pfoei dan krijg je echt medelijden met haar. Die is zo door de mangel gehaald door de begeleiding. Die indianentooi wilde ze helemaal niet. Dat had in deze tijd zo een rel geweest. Kudos aan Joan Franka dat ze dat verhaal durfde te vertellen.


Ik heb ook medelijden met mensen die better than ever hebben gekeken.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.045
1.888
Ik mis weer wat input hier en daar, maar naar nu blijkt is er e.e.a. ge-edit door een moderator. Bij vragen mocht ik "gerust een PB sturen" maar aangezien de edit anoniem is gedaan is dit niet mogelijk.

Nu kan ik wel vragen waarom het een wel en het ander niet ge-edit of verwijderd wordt, maar dat is natuurlijk naar inzicht van de desbetreffende moderator gedaan. En daar heb ik alle begrip voor.

Dus nee , ik heb geen vragen. Maar mochten mensen denken hier iets gelezen te hebben maar het vervolgens niet meer terug kunnen vinden: de reden is een (anonieme) moderator...

@D02: The Gaslight Anthem? Yes please !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.555
4.298
Is een exclusieve festivalshow (als in; enige festivalshow), dus lijkt geen optie te zijn voor Pinkpop. BMTH en Avril Lavigne zie ik wel gebeuren trouwens.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
778
1.296
Ik mis weer wat input hier en daar, maar naar nu blijkt is er e.e.a. ge-edit door een moderator. Bij vragen mocht ik "gerust een PB sturen" maar aangezien de edit anoniem is gedaan is dit niet mogelijk.

Nu kan ik wel vragen waarom het een wel en het ander niet ge-edit of verwijderd wordt, maar dat is natuurlijk naar inzicht van de desbetreffende moderator gedaan. En daar heb ik alle begrip voor.

Dus nee , ik heb geen vragen. Maar mochten mensen denken hier iets gelezen te hebben maar het vervolgens niet meer terug kunnen vinden: de reden is een (anonieme) moderator...

@D02: The Gaslight Anthem? Yes please !!!
Wijziging kwam vanuit mij (wist niet dat dit anoniem was voor Rick), inmiddels Rick een PB gestuurd. Mochten andere nog vragen hebben, just ask in PB. En laten we hier lekker kletsen over Pinkpop! :D
 
  • Winning
Waarderingen: Mark's Kal

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
Avril Lavigne en Bring Me The Horizon, als ze 3 dagen achter elkaar spelen een kanshebber? Zoals QOTSA afgelopen editie deed
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.555
4.298
Avril Lavigne en Bring Me The Horizon, als ze 3 dagen achter elkaar spelen een kanshebber? Zoals QOTSA afgelopen editie deed
BMTH verwacht ik eerder als headliner op GMM (zelfde weekend), dus dan valt Pinkpop buiten de boot. Of ze zouden het al moeten combineren op 1 dag.
Avril lijkt me wel een zekerheidje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.326
6.504
BMTH verwacht ik eerder als headliner op GMM (zelfde weekend), dus dan valt Pinkpop buiten de boot. Of ze zouden het al moeten combineren op 1 dag.
Avril lijkt me wel een zekerheidje.
of GMM op donderdag ;) (da's dan 4 dagen achter elkaar spelen, met Pinkpop er bij eventueel)

maar de kans is idd kleiner geworden voor BMTH
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken