Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Dus we kunnen alvast 2 x Ziggo noteren en een 3de die tijdens de verkoop er bij komt ?
Dat ligt er maar net aan. Er wordt gesproken over iets van 14 concerten. Ziggo Dome is een zekerheidje net als bv Rock Werchter. PP kan natuurlijk maar kunnen ze ook overslaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Dat ligt er maar net aan. Er wordt gesproken over iets van 14 concerten. Ziggo Dome is een zekerheidje net als bv Rock Werchter. PP kan natuurlijk maar kunnen ze ook overslaan.
Werchter? Daar stonden ze vorig jaar ook nog toch? Da's ook vrij vlot.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Werchter? Daar stonden ze vorig jaar ook nog toch? Da's ook vrij vlot.
Daar staan ze iedere tour de afgelopen 18 jaar. 1 keer Sportpaleis in 2006 en daarna altijd RW. Hebben een zeer goede band met de belgische jan smeets.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Net zoals ze de Ziggo Dome zien als een soort van thuisbasis. Daar kun je zeker van zijn dat ze daar staan.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
966
451
Daar staan ze iedere tour de afgelopen 18 jaar. 1 keer Sportpaleis in 2006 en daarna altijd RW. Hebben een zeer goede band met de belgische jan smeets.
Dan zal meneer Trommelen ook wel toeslaan,wel snel na 2022.Zet de flessen wijn maar klaar voor Eddy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Joost 1970

Playlistbediener
18 sep 2019
15
11
Pearl Jam zou wel gaaf zijn. Want velen vinden het niet erg om het concert wat in Amsterdam is gecanceld door stemproblemen van Eddie in te halen. Is er trouwens niet een kans dat Lenny Kravitz op een lijst kan staan? Komt 2024 met een nieuw album en morgen optreden tijdens iheart festival. Hij was in 2019 not amused dat hij een korte setlist mocht spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Dan zal meneer Trommelen ook wel toeslaan,wel snel na 2022.Zet de flessen wijn maar klaar voor Eddy.
Ik zie ze ook makkelijk alleen in de Ziggo staan hoor. Die hebben nog een show te goed vanwege een cancel de laatste keer. Dus 2 tot 3 keer Ziggo kan ook. En verkopen ze ook vlot uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Pearl Jam zou wel gaaf zijn. Want velen vinden het niet erg om het concert wat in Amsterdam is gecanceld door stemproblemen van Eddie in te halen. Is er trouwens niet een kans dat Lenny Kravitz op een lijst kan staan? Komt 2024 met een nieuw album en morgen optreden tijdens iheart festival. Hij was in 2019 not amused dat hij een korte setlist mocht spelen.
Lenny lijkt me nou eens een ideale headliner voor Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
ik heb ook niet het vermoeden dat Pinkpop al zo snel weer op Pearl Jam terug grijpt...
Ik weer niet hoe groot de vijver is waar PP uit kan vissen mbt headliners. Een oudere act zit er altijd wel tussen....
Pearl Jam
Greenday
Rammstein
Of gaan we 1 van deze drie vervangen door een pop act ala Bruno Mars????
 

Joost 1970

Playlistbediener
18 sep 2019
15
11
Voorheen wilde ik ook dat er alleen maar rock met veel gitaren speelde op Pinkpop. Maar nu mijn vrouw en kinderen 19 en 23 meegaan, zie ik dan weer de diversiteit aan artiesten optreden en zij dit geweldig vinden. Voor een Pink zou ik niet zo snel een kaart kopen, maar vond het best prima op Pinkpop. Terwijl ik helemaal weg was in 2019 voor The Cure (wat een geweldig concert was dit). Laatste keer dat ik ze gezien had was in thialf samen met the mission. En de rest ging uit zijn dak met Armin. Dus de diversiteit spreekt mij dan wel weer aan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Vanuit verschillende kanten op het Ten forum komt nu toch het nieuws dat Pearl Jam volgend jaar op tour gaat door de VS en Europa. Oa info via de fanclub. Grote tour door de VS en de gebruikelijke ronde door Europa met Arena concerten en festivals.....
Gadverdamme...net zo uitgerangeerd als Greenday.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
484
194
Dus we kunnen alvast 2 x Ziggo noteren en een 3de die tijdens de verkoop er bij komt ?
En pinkpop? Deze zullen ze toch altijd direct boeken voor pinkpop tenzij dat ze betere opties hebben?
Zou wel weer snel zijn maar heb toch het idee als pearl jam naar NL komt dat deze standaard dan een headliner op pinkpop zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
En pinkpop? Deze zullen ze toch altijd direct boeken voor pinkpop tenzij dat ze betere opties hebben?
Zou wel weer snel zijn maar heb toch het idee als pearl jam naar NL komt dat deze standaard dan een headliner op pinkpop zijn.
Ik kan zo een paar tours opnoemen de laatste 15 jaar waar ze PP links lieten liggen en enkel de Ziggo Dome aandeden. En dan ook nog in juni..
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.969
1.757
Ik zou The Indien een goeie NL inbreng vinden in 2024...

vroeg in de tent of ergens later op de dag op Stage 4?
any thoughts?

Nooit van gehoord. Of deed die in 2012 namens NL mee met het songfestival met een verentooi op haar hoofd? In dat geval is in een afsluitbare tent een prima optie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken