Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Ik dacht dit voornamelijk te maken had met het reizen tussen de optredens. Wat maakt het dan uit of je op een festival staat of in een stadion?
wat dacht je van de podium opbouw die al staat bij een festival, waar bij stadions ook nog een hele opbouw nodig is.

Ook met zaken die je bij losse shows shows nodig hebt en bij festival shows niet mee hoeft te slepen. Festival is toch iets meer plug & play lijkt me, op de instrumenten etc en eigen crew na
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Ik snap het allemaal wel maar toch.... Lijkt me de productie bij een show van Sheeran nou ook niet zo groot.. Maar in theorie zou hij van festival naar festival kunnen gaan....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.429
661
Ik snap het allemaal wel maar toch.... Lijkt me de productie bij een show van Sheeran nou ook niet zo groot.. Maar in theorie zou hij van festival naar festival kunnen gaan....
De productie van zijn recente stadiontour was wel groot hoor. Moest niet onderdoen voor wat pakweg Metallica meesleurt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
De productie van zijn recente stadiontour was wel groot hoor. Moest niet onderdoen voor wat pakweg Metallica meesleurt.
Oké, alle begrip.. Ed zou voor PP ook een prima headliner zijn. Eentje die met gemak een dag doet uitverkopen denk ik...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Oké, alle begrip.. Ed zou voor PP ook een prima headliner zijn. Eentje die met gemak een dag doet uitverkopen denk ik...
de beste man had vorig jaar 2 volle ArenA's, dus ben al bang voor de drukte op het terrein idd 🙈
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Oké, alle begrip.. Ed zou voor PP ook een prima headliner zijn. Eentje die met gemak een dag doet uitverkopen denk ik...
Als hij wil kan hij die festivals toen met een ledwall die er al hangt. En moeten ze enkel de lichten en aansturing verhuizen na elke show. Is toch groot verschil.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
F6nH2RyWAAA81dd.jpeg
Geen idee of ze festivals doen maar kunnen als ze willen zo door naar PP.
Als Robbie Williams kan........😬
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Als ik heel eerlijk ben... liever niet, kan een aantal andere 'reünie'-acts opnoemen die ik veel liever zou zien of reëler vind voor festivals als Pinkpop...
Denk niet dat Take That iets is waar Pinkpop zich aan zou wagen.

Los daarvan, stel... en dat is, stel, Ed Sheeran komt. Dan denk ik dat naast deze Pop headliner, er 2 meer "rock acts" met wellicht stevige gitaren tegenover komen. Sterk vermoeden dat Green Day daar 1 van zou kunnen zijn...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Als ik heel eerlijk ben... liever niet, kan een aantal andere 'reünie'-acts opnoemen die ik veel liever zou zien of reëler vind voor festivals als Pinkpop...
Denk niet dat Take That iets is waar Pinkpop zich aan zou wagen.

Los daarvan, stel... en dat is, stel, Ed Sheeran komt. Dan denk ik dat naast deze Pop headliner, er 2 meer "rock acts" met wellicht stevige gitaren tegenover komen. Sterk vermoeden dat Green Day daar 1 van zou kunnen zijn...
TT mag van mij ver weg blijven maar wilde het nieuws even delen.
Zoals ik eerder al zei, er komt ooit een editie dat PP gewoon 2 pop headliners heeft. Als ze Ed Sheeran Dua Lipa en bv Greenday kunnen boeken zullen ze dat gewoon doen verwacht ik.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.373
4.603
TT mag van mij ver weg blijven maar wilde het nieuws even delen.
Zoals ik eerder al zei, er komt ooit een editie dat PP gewoon 2 pop headliners heeft. Als ze Ed Sheeran Dua Lipa en bv Greenday kunnen boeken zullen ze dat gewoon doen verwacht ik.
Met ‘ooit’ bedoel je de laatste editie?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.100
500
TT mag van mij ver weg blijven maar wilde het nieuws even delen.
Zoals ik eerder al zei, er komt ooit een editie dat PP gewoon 2 pop headliners heeft. Als ze Ed Sheeran Dua Lipa en bv Greenday kunnen boeken zullen ze dat gewoon doen verwacht ik.
En de ticketverkoop zal dan uitwijzen of dat een goede zet is.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Nee man. Dat is toch echt vergane glorie. Voor dat soort shows ga je gezellig naar de Ziggodome.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken