Pinkpop 2023

Haha ja, anders zei ik het niet. Nee maar zonder grapjes, die gaat nog wel ergens staan hier in NL.
Ik hoop het maar is wel eentje die je niet meer op een kleine plek weg kan zetten en daar zit ik meer mee want zoveel grotere plekken zijn er niet meer

Eens. Maar ik ben er ook echt nog niet van overtuigd dat MGK daadwerkelijk zo’n hoge spot gaat invullen. Als daar nog een betere naam bijkomt, wordt het misschien wel gewoon de Nightwish spot. Hoe groot zijn lettertype ook was bij de eerste aankondiging…

Zo'n One Republic als podium afsluiter is toch ook niet best he. Evenals MGK als Sub.
gezien de spot van MGK op andere festivals, lijkt me toch dat de Europese boekers overgehaald zijn om zo'n hoge spot te geven... (Kijk ook naar Rock am Ring of Mad Cool)

OneRepublic staat hooguit voor RHCP, dus sowieso niet podium afsluiter. Op Isle of Wight en Werchter Boutique ook redelijk hoog op de affiches terecht gekomen.

Ik wil maar zeggen, Mojo maakt op Pinkpop hier niet bepaald een rare uitzondering. Los van dat ik zelf ook niet overtuigd ben van de plek die MGK krijgt, maar dat is ook een 'smaak' dingetje denk ik.

Overigens zaterdag kan nog wel interessant worden, zijn 7 acts tot nu aangekondigd en op Noord en Zuid podium (main en iba) is in totaal plek voor 10 acts.

gezien de spot van MGK op andere festivals, lijkt me toch dat de Europese boekers overgehaald zijn om zo'n hoge spot te geven... (Kijk ook naar Rock am Ring of Mad Cool)

OneRepublic staat hooguit voor RHCP, dus sowieso niet podium afsluiter. Op Isle of Wight en Werchter Boutique ook redelijk hoog op de affiches terecht gekomen.

Ik wil maar zeggen, Mojo maakt op Pinkpop hier niet bepaald een rare uitzondering. Los van dat ik zelf ook niet overtuigd ben van de plek die MGK krijgt, maar dat is ook een 'smaak' dingetje denk ik.

Overigens zaterdag kan nog wel interessant worden, zijn 7 acts tot nu aangekondigd en op Noord en Zuid podium (main en iba) is in totaal plek voor 10 acts.
Komt er dus op neer dat er zeker nog wat plek is voor grote namen! Zo mis ik nog een grote dance naam deze staat er de afgelopen jaren minimaal wel eentje. Vorig jaar bijvoorbeeld Lost Frequencies in de tent.

Ik denk dat MGK te vergelijken is met de Maneskin op de zaterdag als sub voor Pearl Jam. Dat was ook een bijzondere keuze….

Interessant dan zou die zaterdag wel heel stacked worden….

Heideroosjes zijn zojuist bevestigd voor Jera On Air. Dus geen Pinkpop helaas.

Volgende week dan maar
ben benieuwd wie er een goede indruk achterlaat op ESNS

lopen wel wat boekers en festival-organisatie's rond natuurlijk, dus een act met een goeie beurt op ESNS kunnen kanshebbers worden aankomende dagen.
of, stel ze zijn al kanshebber, kan een goed indrukje achterlaten op ESNS het laatste zetje zijn om eea rond te maken?

althans, dat denk ik zo

ben benieuwd wie er een goede indruk achterlaat op ESNS

lopen wel wat boekers en festival-organisatie's rond natuurlijk, dus een act met een goeie beurt op ESNS kunnen kanshebbers worden aankomende dagen.
of, stel ze zijn al kanshebber, kan een goed indrukje achterlaten op ESNS het laatste zetje zijn om eea rond te maken?

althans, dat denk ik zo
Zou de lineup niet gewoon al vastliggen?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread