Pinkpop 2023

Zou de lineup niet gewoon al vastliggen?
grotendeels al lang en breed

maar die one hit wonders komen er nu pas om de hoek kijken.
Afgelopen jaar zal Meau ook niet al heel lang vast gelegen hebben voor Stage 4, bijvoorbeeld

grotendeels al lang en breed

maar die one hit wonders komen er nu pas om de hoek kijken.
Afgelopen jaar zal Meau ook niet al heel lang vast gelegen hebben voor Stage 4, bijvoorbeeld
Toen kwam haar hit wel uit september van 2021 dus was er wel tijd om te kijken hoe lang dat bleef leven in nl en of ze door zou pakken

Gojira met Mastodon en support van Lorna Shore doen samen een tour door VS in april, mei en augusus.

Zou imo een leuke package deal zijn voor Pinkpop (helaas muv Lorna Shore doordat ze al op Jera staan)
Gojira meen ik nog mogelijk voor Pinkpop op zaterdag of zondag, staan er voor op Copenhell en vrijdag op Graspop.
Daarbij stond Gojira op de 2020 cancel editie.

Gojira met Mastodon en support van Lorna Shore doen samen een tour door VS in april, mei en augusus.

Zou imo een leuke package deal zijn voor Pinkpop (helaas muv Lorna Shore doordat ze al op Jera staan)
Gojira meen ik nog mogelijk voor Pinkpop op zaterdag of zondag, staan er voor op Copenhell en vrijdag op Graspop.
Daarbij stond Gojira op de 2020 cancel editie.
Gojira zie ik ook nog wel toegevoegd worden. Zo'n stevige act mis ik ook nog in het programma. Mastodon zou ook van harte welkom zijn.

Kom op, gooi er nog eens wat namen uit vandaag.......
ik heb het vermoeden dat we moeten wachten tot volgende week of de eerste weekjes van februari.

de eerste aankondiging in 2022 (lees : eerst volgende na de kerst voor editie 2022) was op 10 februari, er is nog wel even tijd.
dat het affiche compleet is, zal waarschijnlijk ook pas april worden (zolas voorheen en afgelopen jaar ook)...

maar goed, "binnenkort" gaf Pinkpop aan in het bericht over de Spotify playlist, dus zal wel in komende weken zijn

misschien is Orange Skyline al een naam van ESNS die we misschien kunnen verwachten voor Pinkpop

Deze week zal wel niet maar volgende week of die week erop zal toch wel anders is binnenkort wel een aardig rare benaming ervoor

Deze week zal wel niet maar volgende week of die week erop zal toch wel anders is binnenkort wel een aardig rare benaming ervoor
de ervaring leert inmiddels, als festivals een bericht geven met "binnenkort" of "soon" dat dat kan zijn binnen enkele uren tot nog maanden later...

ik heb het vermoeden dat we moeten wachten tot volgende week of de eerste weekjes van februari.

de eerste aankondiging in 2022 (lees : eerst volgende na de kerst voor editie 2022) was op 10 februari, er is nog wel even tijd.
dat het affiche compleet is, zal waarschijnlijk ook pas april worden (zolas voorheen en afgelopen jaar ook)...

maar goed, "binnenkort" gaf Pinkpop aan in het bericht over de Spotify playlist, dus zal wel in komende weken zijn
Is de aloude persco in Paradiso eigenlijk voltooid verleden tijd inmiddels? Stond me iets van bij dat het tijdens covid opgeschort was, maar willen ze nog zoiets terug oppakken?

Dat is toch al jaren zo..
precies

Dat is waar maar hoe vaak hint pinkpop nou naar namen? Volgens mij doen ze dat niet vaak
doen ze inderdaad niet zo snel... maar zegt nog niets over de tijdsduur van "binnenkort"

Is de aloude persco in Paradiso eigenlijk voltooid verleden tijd inmiddels? Stond me iets van bij dat het tijdens covid opgeschort was, maar willen ze nog zoiets terug oppakken?
de perspresentatie is verleden tijd, 2019 was de laatste.
2020 is er al geen gehouden, dat was niet ivm covid, dat was al vooraf "bekend" dat dat al niet meer zou gaan gebeuren.
zie bijvoorbeeld dit bericht van Festileaks uit november 2019
https://festileaks.com/2019/11/perspresentatie-pinkpop-2020-op-losse-schroeven/

de perspresentatie is verleden tijd, 2019 was de laatste.
2020 is er al geen gehouden, dat was niet ivm covid, dat was al vooraf "bekend" dat dat al niet meer zou gaan gebeuren.
zie bijvoorbeeld dit bericht van Festileaks uit november 2019
https://festileaks.com/2019/11/perspresentatie-pinkpop-2020-op-losse-schroeven/
Ah ja, dank voor de toelichting. Er was ook al een tijdje kritiek op die strategie natuurlijk, was behoorlijk outdated. Maar het had ook wel z'n charme, ik heb nog wel lol gehad ermee toen ik nog bij Paradiso werkte.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr
https://www.pinkpop.nl/mojo-presenteert-nieuw-duurzaamheidsbeleid/

1674132205111.png

MOJO presenteert nieuw duurzaamheidsbeleid​

Het is hoog tijd voor een duurzamer festivalbezoek! Daarom presenteert MOJO Concerts vandaag een nieuw duurzaamheidsbeleid voor concert- en festivalbezoekers. Daarmee gaan we, samen met jou, proberen om ons festival de komende jaren met nog net iets meer liefde voor natuur, dier en mens te organiseren.

Op de website van MOJO lees je hoe we dankzij MOJO Concerts de komende tijd gaan innoveren op basis van energie, grondstoffen en materialen, mobiliteit en transport, water en eten en drinken.

LEES MEER

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dus waarschijnlijk een inleverenstysteem zoals ziggodome en afas op pinkpop benieuwd of dat goed gaat werken
Simpel dus als je token of lege beker(s) niet inlevert dan betaal je gewoon weer opnieuw ? De vervuiler betaald .
Vind het allemaal zeer ambitieus , maar er moet iets gebeuren maar dit is niet allemaal op korte termijn te realiseren.Maar je moet ergens beginnen.
Neem het afval tijdens Pinkpop, ongelooflijk wat er in die 3 dagen wordt "geproduceerd " , dat kan dus / moet dus een heel stuk minder worden.
Heb me daar ook de laatste 30 jaren schuldig aan gemaakt, maar nu weet ik beter.Niet te oud om te veranderen / aanpassen.

• Leuk
Waarderingen: gerrie en Oasiss

Users who are viewing this thread