Pinkpop 2023

Heideroosjes maken morgen om 10.00uur hun enige zomerfestival van dit jaar bekend. Zou dat een teken kunnen zijn dat er morgen nieuwe namen komen?
hoeft niet precies Pinkpop te zijn uiteraard, kan zowat nog elk festival zijn waar ze niet zouden misstaan
maar dinsdag 10:00 dus in de gaten houden

• Leuk
Waarderingen: RS80
Klinkt stom maar Heideroosjes waren wel toen bij de grote shows van Rowwen Hèze. Pinkpop en Rowwen Hèze ligt toch altijd goed samen. Toch verwacht ik ze op zwarte cross.

Ja en zwarte cross zou ook deze maand weer met nieuwe namen komen dus dat is zeker een mogelijkheid

Bospop, Lowlands of Jera zijn imo ook een goeie match met Heideroosjes...

kan alle kanten op, maar het is er maar 1 dus
Idd maar 1, en die weten we morgenvroeg om 10.00uur. En zoals je zegt ze zullen op al die festivals niet misstaan.

Kijkende vanuit Heideroosjes is Pinkpop natuurlijk een van de mooiste grote festivals. Daarnaast zou Pinkpop het leuk vinden als het een exclusief concert is…..

Ze stonden eerder op Pukkelpop…het kan gewoon. Misschien wordt het wel Lowlands. We don’t know

als het aan mij ligt...
Heideroosjes, Dog Eat Dog en Rudeboy toevoegen.

maar ben bang dat Pinkpop meer aan de jonge hippe nieuwe namen gaat hangen en niet bij veel oude garde bij komt

als het aan mij ligt...
Heideroosjes, Dog Eat Dog en Rudeboy toevoegen.

maar ben bang dat Pinkpop meer aan de jonge hippe nieuwe namen gaat hangen en niet bij veel oude garde bij komt
Je pakt dan ook gelijk een greep uit de prehistorische garde ;)

Ik hoop nog wel op namen als the murder capital, stone, haunted youth en amenra dat het wat gebalanceerd word want die zondag is me nog wel te poppy

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en elo
Je pakt dan ook gelijk een greep uit de prehistorische garde ;)
het is als een goede fles wijn

3e6f3e8f32cec2879a547e2816f1aa91.jpg

komen sowieso nog 33 namen bij de 29 die er nu aangekondigd zijn.

welke namen verwachten jullie nog?
ROEPT U MAAR...

The Haunted Youth, Sam Fender, S10, Bente, The Murder Capital zijn namen die ik wel verwacht

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread