Pinkpop 2023

Welke namen mogen hier doorkomen?
ik denk dat van Bonnaroo niets door komt?

maar, zie wel een aantal namen die best op Pinkpop hadden kunnen passen, naar mijn mening :
Kendrick Lamar, Portugal. the Man, Fleet Foxes, Lil Nas X, Tyler Childers, KORN, Sheryl Crow, Sofi Tukker, Foo Fighters, Paramore, Marcus Mumford, Pixies, Franz Ferdinand.
Wellicht een paar die minder snel op Pinkpop zouden komen en eerder op andere NL events. Maar een act als vooral KORN, Sheryl Crow, Sofi Tukker, Foo Fighters, Paramore, Marcus Mumford, Pixies en Franz Ferdinand, zie ik normaal gezien qua Pinkpop-gradatie toch wel in hoger persentage als kanshebbers

Weinig missers voor Pinkpop kijkende naar Bonnarooo.
handje vol? wellicht?

ik denk dat van Bonnaroo niets door komt?

maar, zie wel een aantal namen die best op Pinkpop hadden kunnen passen, naar mijn mening :
Kendrick Lamar, Portugal. the Man, Fleet Foxes, Lil Nas X, Tyler Childers, KORN, Sheryl Crow, Sofi Tukker, Foo Fighters, Paramore, Marcus Mumford, Pixies, Franz Ferdinand.
Wellicht een paar die minder snel op Pinkpop zouden komen en eerder op andere NL events. Maar een act als vooral KORN, Sheryl Crow, Sofi Tukker, Foo Fighters, Paramore, Marcus Mumford, Pixies en Franz Ferdinand, zie ik normaal gezien qua Pinkpop-gradatie toch wel in hoger persentage als kanshebbers

handje vol? wellicht?
Soms moet ik gewoon even verder kijken dan mijn neus lang is! Dacht Manchester in Engeland en lees nu pas USA 😂

Soms moet ik gewoon even verder kijken dan mijn neus lang is! Dacht Manchester in Engeland en lees nu pas USA 😂
dat is wel een klassieke instinker ja...

Bonnaroo pakt jaarlijks wel wat namen voor Pinkpop weg hoor, soms zijn er zelfs acts die midden in een EU tour een aantal dagen naar VS reizen alleen om tussendoor Bonnaroo mee te pakken. (hoezo goeie boekers!!)
prominent voorbeeld, Springsteen in de Wrecking Ball tour 2009. Soms zijn er wel een aantal die begin juni in EU zijn, dan Bonnaroo doen en dan begin juli weer in EU.

ik vraag me af of we voor ESNS nog nieuws krijgen van Pinkpop of dat dat pas op z'n vroegst na ESNS is (dan zitten we al eind januari)

overigens... zie je het al voor je, moshpit bij de mainstage

( credits voor sarcasper_ )
FmTJbeMXEAwI1MC

Users who are viewing this thread