Pinkpop 2023

Het einde zal nooit echt in zicht zijn. Het fluctueert gewoon nu en dan, afhankelijk van de hoeveelheid ellende op de wereld op dat moment. Of je moet zo'n tussendal einde crisis noemen, en de piek die erna komt weer een nieuwe crisis. Maar da's slechts terminologie...

Het einde zal nooit echt in zicht zijn. Het fluctueert gewoon nu en dan, afhankelijk van de hoeveelheid ellende op de wereld op dat moment. Of je moet zo'n tussendal einde crisis noemen, en de piek die erna komt weer een nieuwe crisis. Maar da's slechts terminologie...
Of een tussendal einde crisis noemen, vervolgens alle reeds te kort schietende voorzieningen afbreken, en dan bij de eerstvolgende lichte toename spreken van een nieuwe crisis. We do that here :).

Maar goed, ontopic; ik denk dat nieuwe namen best nog even op zich kunnen gaan laten wachten. Wanneer was vroeger die perspresentatie, begin maart?

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Anyway…tijd voor nieuwe namen???!

...Wanneer was vroeger die perspresentatie, begin maart?

ik hoop niet dat ze wachten tot de "traditionele" Perspresentatie dag?
Was normaal, de woensdag in de week na carnaval, dan zal het (dit jaar) pas 1 maart 2023 worden.
Maar zal wel komende weken komen toch, toch?

de Limburgse band Neet Oét Lottum solliciteerd openlijk naar Pinkpop, quote uit De Limburger : "Bij de comeback van Neet oét Lottum danst het cafépersoneel op de bar: ‘Na Paradiso optreden op Pinkpop, waarom niet!’ "

btw, het nummer ‘Hald Mich ’s Vas’ (2005) van Neet Oét Lottum staat in de Top 2000 lijst 2022 op nummer 494.
openen in de tent of Stage 4... of minstens Campingtainment moet wel lukken imo

Verkochten zij niet ook Paradiso in een vloek en een zucht uit. Zeker in Limburg lijkt dit me wel een mooie tentnaam.

ik verwacht ook nog wel een paar acts met 1 recent hitje uit de hitlijsten.

REMA, van de zomerhit Calm Down en is in juni 2023 rond Pinkpop op festivals
Metejoor, momenteel hitje "Wat wil je van mij" qua belgische inbreng is sowieso nog wat te verwachten en zou buiten zijn (uitverkochte) club/theatertour passen
Flemming, van de zomerhit Automatisch, optreden valt wellicht te combineren met zijn komst naar Groots met Zachte G in Eindhoven?
Claude, momenteel dikke nr 1 met Ladada, Over twee weken staat hij op Noorderslag 2023 en volgens zijn intagram nu te boeken bij MOJO, ik durf een voorzichtige Stage 4 te noteren.
Thomas Nicolas, radiohit met Lost Love, wordt momenteel goed gepushed onder Friendly Fire boekingen. Zie Stage 4 nog best aannemelijk.

zijn 5 namen waar ik aan denk dan

ik verwacht ook nog wel een paar acts met 1 recent hitje uit de hitlijsten.

REMA, van de zomerhit Calm Down en is in juni 2023 rond Pinkpop op festivals
Metejoor, momenteel hitje "Wat wil je van mij" qua belgische inbreng is sowieso nog wat te verwachten en zou buiten zijn (uitverkochte) club/theatertour passen
Flemming, van de zomerhit Automatisch, optreden valt wellicht te combineren met zijn komst naar Groots met Zachte G in Eindhoven?
Claude, momenteel dikke nr 1 met Ladada, Over twee weken staat hij op Noorderslag 2023 en volgens zijn intagram nu te boeken bij MOJO, ik durf een voorzichtige Stage 4 te noteren.
Thomas Nicolas, radiohit met Lost Love, wordt momenteel goed gepushed onder Friendly Fire boekingen. Zie Stage 4 nog best aannemelijk.

zijn 5 namen waar ik aan denk dan
“Wat wil je van mij?” “ Ladada!” “Calm Down!”

Claude zou die al wel een 45 min set neer kunnen zetten of gaat die net zoals lil kleine tien keer hun hit doen bij hun drank en drugs bij claude ladada

Claude zou die al wel een 45 min set neer kunnen zetten of gaat die net zoals lil kleine tien keer hun hit doen bij hun drank en drugs bij claude ladada
ik neem aan dat iemand die geboekt kan worden via MOJO meer dan 1 nummer heeft

opvallend wel, dat voor Noorderslag nog geen tijd bekend is, anders had ik kunnen zeggen "kijk hier speelt die ook 45 minuten"...

1673360066851.png

edit: aan de andere kant, dat meisje Meau stond uiteindelijk ook met die 1e hit ook op Stage 4.

ik neem aan dat iemand die geboekt kan worden via MOJO meer dan 1 nummer heeft

opvallend wel, dat voor Noorderslag nog geen tijd bekend is, anders had ik kunnen zeggen "kijk hier speelt die ook 45 minuten"...

Bekijk bijlage 3653

edit: aan de andere kant, dat meisje Meau stond uiteindelijk ook met die 1e hit ook op Stage 4.
Die had toen al wel meer dan 1 nummer uitgebracht maar ja dat was ook nog niet echt een grote naast dat ene hitje

Van die namen heb ik echt nog nooit gehoord (op Flemming na), maar dat ligt denk ik meer aan mezelf..
Ik hoop zelf nog op bands als The Haunted Youth, Banji, MICH, Klangstof, Personal Trainer of Orange Skyline voor Stage 4 of de tent.

• Leuk
Waarderingen: Minie en mart1234
Van die namen heb ik echt nog nooit gehoord (op Flemming na), maar dat ligt denk ik meer aan mezelf..
Ik hoop zelf nog op bands als The Haunted Youth, Banji, MICH, Klangstof, Personal Trainer of Orange Skyline voor Stage 4 of de tent.
Personal Trainer of Orange Skyline zijn imo ook wel plausibele namen.
De andere vind ik meer BKS of DTRH materiaal, gok ik

Users who are viewing this thread