Pinkpop 2023

Die had toen al wel meer dan 1 nummer uitgebracht maar ja dat was ook nog niet echt een grote naast dat ene hitje
tja, zodra de settijd van Claude bekend is denk ik dat er iets te zeggen is over de mogelijke speeltijd...
ik neem althans niet aan dat die voor 1 nummer door Noorderslag geboekt is.

Daar is de eerste post-Hawkins aankondiging voor de foo fighters dan toch. In mei op Boston calling. Hebben we verder niks aan hier, maar omdat ze toch even genoemd werden en fijn dat ze doorgaan.

• Leuk
Waarderingen: Minie
Daar is de eerste post-Hawkins aankondiging voor de foo fighters dan toch. In mei op Boston calling. Hebben we verder niks aan hier, maar omdat ze toch even genoemd werden en fijn dat ze doorgaan.
Foo Fighters staat ook op Bonnaroo en is waarschijnlijk nooit kanshebber geweest voor Pinkpop.

Welke namen mogen hier doorkomen?

Bijlagen

• 29CB5786-A0C9-410C-9E76-1E022E1D6F6B.jpeg
    29CB5786-A0C9-410C-9E76-1E022E1D6F6B.jpeg
    720,5 KB · Weergaven: 36
Foo Fighters staat ook op Bonnaroo en is waarschijnlijk nooit kanshebber geweest voor Pinkpop.
Jawel…… er zijn een tijdje serieuze gesprekken geweest. Vermoedelijk voor de spot waar normaal RATM stond.
Was dus de rockband waar ik op doelde. Geest uit de fles.
Uiteindelijk hebben ze gekozen in de States te blijven, wat ik wel begrijp. En heeft Pinkpop kort op de bal gespeeld en voor Robbie gegaan lijkt me.

Jawel…… er zijn een tijdje serieuze gesprekken geweest. Vermoedelijk voor de spot waar normaal RATM stond.
Was dus de rockband waar ik op doelde. Geest uit de fles.
Uiteindelijk hebben ze gekozen in de States te blijven, wat ik wel begrijp. En heeft Pinkpop kort op de bal gespeeld en voor Robbie gegaan lijkt me.
dan noteer ik ze vast met potlood voor volgende editie

Users who are viewing this thread